ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Προσευχηθείτε, ηρεμήστε και να χαίρεστε, γιατί αυτός ο καιρός είναι τώρα κοντά

Μήνυμα 249 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 13 Νοεμβρίου του 2011, στις 19:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, μερικές φορές τα Μηνύματά ΜΟΥ σε μπερδεύουν, αλλά αυτό δεν πειράζει. Οι δρόμοι ΜΟΥ και αυτά τα Θεία Σχέδια, διοργανωμένα από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, δεν είναι εύκολα να τα καταλάβει κανείς.

Να είστε μαζί ΜΟΥ με τις σκέψεις σας. Επικεντρωθείτε μόνο στην προσευχή, και ιδιαίτερα σ’ εκείνες τις προσευχές, οι οποίες θα βοηθήσουν να σώσουν τους σκληρυμένους αμαρτωλούς από τις φλόγες της κόλασης.

Περάστε αυτό το χρονικό διάστημα σε ήσυχο στοχασμό και με απλές προσευχές. Αυτό είναι όλο σε ό, τι τα παιδιά ΜΟΥ πρέπει να επικεντρωθούν. Πρέπει να προσπαθήσετε να φέρετε σε ΜΕΝΑ τις οικογένειές σας και τους φίλους σας στην προετοιμασία για την έλευσή ΜΟΥ.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε με το Ροζάριο του Θείου Ελέους ΜΟΥ για να εξασφαλίσετε τη σωτηρία αυτών των ψυχών, τόσο μολυσμένες από το κακό, που η μόνη σωτηρία τους θα είναι δυνατή μέσω των προσευχών σας.

Μην προσπαθείτε να εξηγήσετε αυτούς τους καιρούς στα παιδιά σας, επειδή δε θα το καταλάβουν. Σε πολλούς αυτό μπορεί να προκαλέσει περιττό φόβο.

Και πάλι λέω σε όλα τα πολύτιμα παιδιά ΜΟΥ – Έρχομαι για να σας σώσω. Να το θυμάστε αυτό. Αν δεν ερχόμουν σ’ αυτόν τον καιρό, θα απομακρυνόσασταν από ΜΕΝΑ, επειδή οι εξουσίες των δυνάμεων του κακού επικρατούν στον κόσμο σας.

ΕΓΩ είμαι η Σωτηρία σας, η Διαφυγή σας από τη φρίκη προκαλούμενη από την επιρροή του σατανά, της οποίας είστε μάρτυρες στον κόσμο σας, όπου κι αν κοιτάξετε. Παιδιά, πρέπει να έχετε την εμπιστοσύνη στην Αγάπη ΜΟΥ για σας. Μήπως δεν ξέρετε, ότι δε θα επέτρεπα να συνεχίζετε όλοι να υποφέρετε αυτό το κακό;

Σε όλους εσάς, παιδιά ΜΟΥ, υπόσχομαι αυτό. Θα απολαύσετε τη Νέα Εποχή του Παραδείσου, ως επιλεγμένα παιδιά ΜΟΥ, αλλά κάθε άνδρας, γυναίκα και παιδί στην κατάλληλη ηλικία θα πρέπει να αποφασίσουν αν θέλουν να ενταχθούν μαζί ως ενότητα, για να απολαύσουν αυτήν την ένδοξη ύπαρξη.

Προσευχηθείτε, ηρεμίστε και να χαίρεστε, γιατί αυτός ο καιρός είναι τώρα κοντά.

Να ψέλνετε στον έπαινο για τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, για τη δόξα που θα δώσει σε όλους εκείνους, οι οποίοι θα δεχτούν το ΔΙΚΟ ΜΟΥ Χέριτου Ελέους.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

Ο Σωτήρας της ανθρωπότητας

13/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.