ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Λόγος ΜΟΥ δεν απορρίπτεται από το φόβο, αλλά λόγω αμαρτίας της υπερηφάνειας

Μήνυμα 250 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου του 2011, στις 20:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, γιατί οι άνθρωποι περιπλέκουν τις διδασκαλίες ΜΟΥ; Τόσα πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ παρανοούν και υποτιμούν το Μεγάλο Έλεός ΜΟΥ. Παρόλο που πολλές φορές υποσχέθηκα στα παιδιά ΜΟΥ τη συγχώρεση των αμαρτιών τους, εξακολουθούν να φοβούνται ότι μπορεί να μην συγχωρήσω όλες τις αμαρτίες, ανεξάρτητα από το πόσο βαριά είναι η αμαρτία.

Το κακό στον κόσμο προκαλείται από το μίσος που ο σατανάς έχει για την ανθρωπότητα. Αυτοί οι φτωχοί, παραπλανημένοι αμαρτωλοί που ακολουθούν δουλικά το δρόμο της εξαπάτης, είναι αγαπημένα παιδιά ΜΟΥ. Αγαπώ τον καθέναν απ’ αυτούς και θα τους αγαπώ παρά το σκοτάδι των ψυχών τους. Η Αγάπη ΜΟΥ είναι ατέλειωτη και δε θα πεθάνει ποτέ, όταν έρχεται σε όλες τις ψυχές. Είμαι έτοιμος να συγχωρήσω εντελώς και να αγκαλιάσω όλους. Είμαι έτοιμος να κάνω τα πάντα για να φέρω όλους τους αμαρτωλούς πίσω στο ποίμνιό ΜΟΥ, ανεξάρτητα από το πόσο ΜΕ προσέβαλαν.

Ο σατανάς θα συγκρατηθεί από την κλοπή των ψυχών, αλλά αυτό θα γίνει μόνον όταν η ασπίδα της υπερηφάνειας θα απορριφθεί από τους αμαρτωλούς, έτσι ώστε να μπορούν να στραφούν σε ΜΕΝΑ και να γίνουν και πάλι μέρος της αγαπημένης ΜΟΥ οικογένειας. Μην το παρεξηγήσετε. Μπορώ μόνο να φέρω τις ψυχές πιο κοντά σε ΜΕΝΑ. Δεν μπορώ να τις αναγκάσω να ΜΕ αγαπάνε. Δεν μπορώ να τις αναγκάσω να θέλουν να μπουν στην Ουράνια Βασιλεία ΜΟΥ. Πρώτα θα πρέπει να αποδεχθούν το ΔΙΚΟ ΜΟΥ Χέρι της συμφιλίωσης με τη δική τους ελεύθερη βούλησή τους.

Κόρη ΜΟΥ, όπως σας έχω πει πολλές φορές, ΕΓΩ Είμαι πρώτα ο Θεός του Ελέους. Η Δικαιοσύνη ΜΟΥ θα πραγματοποιηθεί, αλλά μόνο όταν εξαντληθούν όλα τα μέτρα που θα έχουν ληφθεί για να σωθεί η κάθε ψυχή πάνω στη Γη.

Κόρη ΜΟΥ, το έργο αυτό δε θα είναι ποτέ εύκολο για σένα. Επειδή σου έδωσα αυτό το ιερό έργο τέτοιου μεγέθους, θα χρειαστεί τεράστια δύναμη από τη πλευρά σου. Διαμορφώθηκες έτσι ώστε να είσαι ισχυρή. Εκπαιδευόσουν γι’ αυτό το έργο από την ημέρα της γέννησής σου. Όλες οι απαντήσεις σου στις πιο Ιερές Εντολές ΜΟΥ ήταν σύμφωνες με το Θείο Σχέδιό ΜΟΥ για την ανθρωπότητα. Λόγω του ότι είσαι σε ενότητα με ΜΕΝΑ (έχεις ξεχάσει αυτό;) θα υποστείς την ίδια απόρριψη, την οποία έπρεπε να αντέξω ΕΓΩ κατά τη διάρκεια του ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ χρόνου επάνω στη Γη. Είσαι στο σημερινό κόσμο μάρτυρας της ίδιας απόρριψης από εκείνους που καύχωνται με την πνευματική γνώση των Διδασκαλιών ΜΟΥ, προκειμένου να απορρίψουν αυτά τα Μηνύματά ΜΟΥ. Αυτές οι ψυχές γεμάτες με υπερηφάνεια και με αυτοτιτλοφορούμενη γνώση της Αγίας Γραφής, δεν μπορούν να το καταλάβουν.

Οι Διδασκαλίες ΜΟΥ είναι πολύ απλές. Η Αλήθεια προστιθέμενη σε όλες τις γλώσσες και πεζογραφίες, που σας αρέσουν, παραμένει όπως ήταν πάντα. Να αγαπάτε τους αλλήλους όπως ΕΓΩ σας αγαπάω. Μόνο όταν δείχνετε ο ένας στον άλλον το σεβασμό και αγαπάτε ο ένας τον άλλον, μπορείτε να κηρύττετε πραγματικά το Λόγο ΜΟΥ.

Υπάρχει τόσο μεγάλη σύγχυση, κόρη ΜΟΥ. Τόσος τρόμος και φόβος εμφυτεύτηκε στα παιδιά ΜΟΥ ως προς το μέλλον τους. Εάν μόνο οι ψυχές θα ηρεμήσουν και θα προσεύχονται για το Έλεος, τότε οι προσευχές τους θα ακουστούν. Οι καταστροφές θα μετριαστούν και μπορούν να μετριαστούν. Παιδιά, διατηρήστε την ελπίδα ζωντανή στις ψυχές σας. Μην κολλάτε ποτέ με το να κρίνετε ο ένας τον άλλον, και σίγουρα μην το κάνετε ποτέ στο Όνομά ΜΟΥ.

Όποιος τολμά να κρίνει τους άλλους μέσω της γελοιοποίησης στο όνομα του χριστιανισμού, θα πρέπει να ΜΕ αντιμετωπίσει. Εκείνος που αμαρτάνει ενάντια στους προφήτες ΜΟΥ θα πρέπει επίσης να απαντήσει μπροστά ΜΟΥ. Ο Λόγος ΜΟΥ δεν απορρίπτεται από αγάπη. Ο Λόγος ΜΟΥ δεν απορρίπτεται από φόβο. Όχι, Εκείνο απορρίπτεται λόγω αμαρτίας της υπερηφάνειας.

Ο Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

14/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.