ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι προσπάθειες καθιέρωσης ενός παγκοσμίου νομίσματος στην Ευρώπη

Μήνυμα 278 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου του 2011, στις 23:28

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πόσο επιθυμώ τα παιδιά ΜΟΥ, ειδικά εκείνα, που υποφέρουν από καταπίεση στην Ευρώπη, απλώς να στραφούν στον Πατέρα ΜΟΥ για βοήθεια.

Η κακή ομάδα, στην οποία έχω αναφερθεί ξανά και ξανά, είναι τώρα πιο κοντά στις προσπάθειες να ελέγχουν όλα τα φτωχά παιδιά ΜΟΥ σ’ αυτό το μέρος του κόσμου.

Αυτά, τα αθώα πιόνια στο ανελέητο σχέδιο για την καθιέρωση ενός παγκόσμιου νομίσματος για τον έλεγχο όλης της Ευρώπης, πρέπει τώρα να προσεύχονται δυνατά για βοήθεια από το Θεό, τον Παντοδύναμο Πατέρα.

Παιδιά, μην παραδίνεστε ποτέ στις δίωξεις, που προετοιμάστηκαν πίσω από κλειστές πόρτες. Προσευχηθείτε για το μετριασμό αυτών των γεγονότων. Φωνάξτε στο Θεό Πατέρα στο Όνομά ΜΟΥ, του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΤΟΥ Ιησού Χριστού, για να αποτρέψει αυτή την κρίση και να λέτε:

«Θέε Πατέρα, στο Όνομα του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΣΟΥ του Ιησού Χριστού, ΣΕ ικετεύω να σταματήσεις αυτό το βδέλυγμα που γίνεται για τον έλεγχο των παιδιών ΣΟΥ. Παρακαλώ, προστάτεψε όλα τα παιδιά ΣΟΥ σ’ αυτούς τους τρομακτικούς καιρούς, ώστε να μπορέσουμε να βρούμε την ειρήνη και την αξιοπρέπεια, για να ζήσουμε τις ζωές μας ελεύθερες από τον πονηρό.»

Κόρη ΜΟΥ, η προσευχή μπορεί και θα φέρει το τέλος των απαίσιων σχεδίων.

Όπως είπα, ο Θεός ο Αιώνιος Πατέρας θα τιμωρήσει τους υπεύθυνους γι’ αυτήν την ποταπή συνωμοσία, αν δε θα είχαν να επιστρέψουν στην πίστη στον Παντοδύναμο Δημιουργό τους.

Να ΜΟΥ έχετε εμπιστοσύνη. Να έχετε την εμπιστοσύνη  στν Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ και να προσεύχεστε να σταματηθούν αυτές οι δίωξεις πριν αποκαλυφθεί τελικά το πραγματικό σχέδιο της καταστροφής, του ελέγχου και πρόκλησης ζημιών σε ψυχές.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

09/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.