ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η πνευματική ζήλια είναι ένα φοβερό πράγμα

Μήνυμα 281 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου του 2011, στις 19:00

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η πνευματική ζήλια είναι ένα φοβερό πράγμα και πλήττει πολλούς από τους οραματιστές ΜΟΥ.

Πλήττει επίσης και εκείνους, τους πιστούς ΜΟΥ, που αισθάνονται απομονωμένοι και κάπως απογοητευμένοι, όταν επιλέγω κάποιες ψυχές για να ΜΕ βοηθήσουν να σώσω την ανθρωπότητα. Αντ’ αυτού πρέπει να ξέρουν, ότι ΕΓΩ σας αγαπάω όλους το ίδιο.

Πώς ραγίζει την Καρδιά ΜΟΥ, όταν ειδικά η επιλεγμένες ψυχές αισθάνονται ότι απειλούνται από άλλες επιλεγμένες ψυχές.

Στην κάθε ψυχή, που επιλέγω, δίνεται ένα διαφορετικό έργο και καλείται να ακολουθήσει έναν διαφορετικό δρόμο. Ο κοινός παρονομαστής είναι πάντα ο ίδιος. Επιθυμώ, όλοι ΜΟΥ οραματιστές, βλέποντες και προφήτες να αναλάβουν την ιερή Αποστολή σωτηρίας των ψυχών.

Χρησιμοποιώ διάφορες ψυχές, με ταπεινή καρδιά, για να επιτύχω τους στόχους ΜΟΥ.

Ο σατανάς πάντα θα προσπαθεί να αντιστρέψει τις καρδιές των επιλεγμένων ψυχών ΜΟΥ, χλευάζοντάς τους. Ξέρει πώς να αγγίξει ένα ευαίσθητο νεύρο στην ψυχή τους, λέγοντάς τους ότι οι άλλες επιλεγμένες ψυχές είναι πιο σημαντικές απ’ αυτές.

Στη συνέχεια δημιουργεί στις καρδιές τους μια αίσθηση αδικίας και ζήλιας. Αυτό σημαίνει, πως αντί να υπάρχει αμοιβαία αγάπη και να παραμένουν σε κατάσταση χάριτος, μπένουν στον πειρασμό να κοιτάνε τους άλλους από ψηλά. Σε πολλές περιπτώσεις αμέσως απορρίπτουν τους άλλους και επιτρέπουν στην αμαρτία της υπερηφάνειας να εισβάλει στις ψυχές τους.

Τόσοι πολλοί από τους πιστούς ΜΟΥ όχι μόνο αντιπαθούν τους επιλεγμένους οραματιστές και βλέποντες ΜΟΥ, αλλά μπορεί να τους αντιμετωπίζουν με περιφρόνηση. Ακριβώς μ’ αυτόν τον τρόπο κι ΕΜΕΝΑ αντιμετώπιζαν οι υποκριτικοί Φαρισαίοι.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής ΜΟΥ στη Γη εξέταζαν και εξέταζαν την κάθε λέξη που προήλθε από τα Χείλη ΜΟΥ. Κάθε πονηρή πρόκληση υποβλήθηκε για να ΜΕ παγιδέψει, ώστε να μπορούν να αποδείξουν ότι ήμουν ένας ψεύτης. Το ίδιο θα αντιμετωπίζουν οι Προφήτες και οι Οραματιστές ΜΟΥ των σύγχρονων ημερών.

Ο σατανάς βασανίζει τους πιστούς ΜΟΥ, εμφυτεύοντας αμφιβολίες στο μυαλό τους ως προς τους αγγελιοφόρους ΜΟΥ, επειδή θέλει να δυσφημίσει το  Άγιο Λόγο ΜΟΥ. Αυτός είναι ο στόχος του.

Προσευχηθείτε δυνατά, έτσι ώστε στον καθέναν από σας να μπορούν να δοθούν Χάρες για το σεβασμό του Λόγου ΜΟΥ, που δίνεται μέσω πένας των πολύτιμων βλεπόντων ΜΟΥ.

Οραματιστές, μην πέφτετε ποτέ στην παγίδα της υπόκυψης στην πνευματική ζήλια. Αυτό είναι απρεπές και διαπερνά την Καρδιά ΜΟΥ σαν σπαθί.

Να αγαπάτε ο ένας τον άλλο.

Να δείχνετε σεβασμό και τιμή στον άλλο στο Όνομά ΜΟΥ.

Αυτό είναι το πιο σημαντικό μάθημα.

Αν το θεωρείτε αυτό ως δύσκολο για να το κάνετε, τότε όλα τα άλλα έργα για ΜΕΝΑ θα είναι άσκοπα.

Ο Διδάσκαλος και Σωτήρας σας
Ιησούς Χριστός

12/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.