ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ακόμη και η αμαρτία της δολοφονίας μπορεί να συγχωρηθεί

Μήνυμα 290 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου του 2011, στις 20:10

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ΕΓΩ Είμαι.

Απόψε έρχομαι για να προσφέρω παρηγοριά στους αμαρτωλούς, οι οποίοι πιστεύουν, ότι δεν είναι άξιοι να σταθούν μπροστά ΜΟΥ.

Καλώ αυτούς από εσάς, φτωχές βασανισμένες ψυχές, που πιστεύετε, ότι οι αμαρτίες σας είναι τόσο αηδιαστικές, που δε θα μπορούσα να σας συγχωρήσω. Πόσο λάθος κάνετε.

Μήπως δεν ξέρετε, ότι δεν υπάρχει αμαρτία, την οποία ΕΓΩ δεν μπορώ να συγχωρήσω; Γιατί φοβάστε τόσο;

Μήπως δεν ξέρετε, ότι ακόμη και το βαρύτερο αμάρτημα της δολοφονίας μπορεί να συγχωρεθεί; Όλες οι αμαρτίες μπορούν και θα συγχωρεθούν, αν εμφανιστεί πραγματικά ειλικρινή μετάνοια.

ΕΓΩ περιμένω. Ανοίξτε τις καρδιές σας για ΜΕΝΑ. Εμπιστέψτε ΜΕ. Είμαι πιθανώς ο μόνος αληθινός Φίλος, που έχετε, επειδή μπορείτε να ΜΟΥ πείτε τα πάντα, και αυτό δε θα ΜΕ σοκάρει.

Η αμαρτία είναι μια πραγματικότητα στη ζωή. Πολύ λίγες ψυχές, συμπεριλαμβανομένων των επιλεγμένων ψυχών, μπορούν να παραμείνουν για κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα σε μια κατάσταση χάριτος.

Ποτέ μην αισθάνεστε, ότι δεν μπορείτε να ομολογήσετε τις αμαρτίες σας, ανεξάρτητα από το πόσο σοβαρές μπορεί να είναι.

Αν ΜΕ φοβάστε και θα συνεχίζετε να αντιστρέφεστε, αυξάνετε περισσότερο την απόσταση σε ΜΕΝΑ.

Πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ δεν αισθάνονται άξιοι της Αγάπης ΜΟΥ. Παρ’όλα αυτά ΕΓΩ αγαπάω όλους, συμπεριλαμβανομένων και των πιο σκληρυμένων αμαρτωλών. ΕΓΩ δεν ανέχομαι την αμαρτία. Δε θα μπορούσα ποτέ να το κάνω αυτό. Αλλά αγαπάω τον αμαρτωλό.

Εξαιτίας της αμαρτίας στάλθηκα στον κόσμο σας ως Σωτήρας, έτσι ώστε να μπορείτε να συγχωρεθείτε.

Για να σας συγχωρεθεί, πρέπει να ζητήσετε τη συγχώρεση. Όταν αναζητάτε τη συγχώρεση, πρώτα πρέπει να γίνετε ταπεινοί, γιατί χωρίς ταπεινότητα δεν υπάρχει αληθινή μετάνοια.

ΕΓΩ, ο Σωτήρας σας, σας ικετεύω να σταματήσετε και να σκεφτείτε για το πώς ζείτε τη ζωή σας. Είτε αγαπάτε το Θεό μέσα από τις καλές πράξεις και την αγάπη προς τον πλησίον, είτε δεν το κάνετε αυτό.

Παιδιά, δε χρειάζεται να ΜΕ γνωρίζετε για να ΜΕ αγαπάτε. Μέσω των πράξεων σας, της αμοιβαίας αγάπης σας, της καλοσύνης και της γενναιοδωρίας, που δείχνετε σε άλλους, αποδεικνύετε την αγάπη σας για ΜΕΝΑ χωρίς να το συνειδητοποιείτε.

Έτσι θα είναι επίσης μέσα από τη δική σας ταπεινότητα της καρδιάς, γιατί όταν θα δείξετε πραγματική μετάνοια για όλα τα κακά κατορθώματα στη ζωή σας, θα αποδείξετε επίσης την αγάπη σας για ΜΕΝΑ.

Πώς αλλιώς, νομίζετε, ότι μπορείτε να είστε κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ;

Δεν πρέπει ποτέ να φοβάστε να πλησιάσετε ΕΜΕΝΑ. Δεν είμαι ποτέ μακριά.

Ελάτε σε ΜΕΝΑ τώρα, έτσι ώστε να μπορώ να θρέψω την ψυχή σας και να σας δώσω την ειρήνη, που επιθυμείτε.

Ο Αγαπημένος Ιησούς σας

21/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.