ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Το Σχέδιο της Λύτρωσης της ανθρωπότητας για τη Δευτέρα Παρουσία έχει ολοκληρωθεί

Μήνυμα 291 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου του 2011, στις 09:30

 

Παιδί ΜΟΥ, ο κόσμος πρέπει να προετοιμαστεί μέσω προσευχής για τον ΥΙΟ Μου.

Το Σχέδιο του πολύτιμου ΥΙΟΥ Μου της Λύτρωσης της ανθρωπότητας για την Δευτέρα Παρουσία έχει ολοκληρωθεί.

Δόθηκε χρόνος για να επιτρέψει στην πίστη να εξαπλωθεί μέσω αυτών και άλλων Θείων Μηνυμάτων.

Ακόμη και μια μικρή ομάδα πιστών Χριστιανών, που προσεύχονται για όσους απορρίπτουν τον ΥΙΟ Μου, μπορεί να σώσει αυτές τις ψυχές.

Εσύ, παιδί Μου, ακόμη περισσότερο ζήτα από τόσους πολλούς πιστούς όσους είναι δυνατόν, να προσεύχονται για την ασυλία γι’ αυτές τις φτωχές ψυχές, που παραμένουν στην αμαρτία.

Καλώ όλους τους πιστούς του ΥΙΟΥ Μου, να μην χάνουν ποτέ την ελπίδα για όλη την ανθρωπότητα.

Πολλές φτωχές ψυχές δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν, όταν αρνούνται την Ύπαρξη του Θεού, του Ουράνιου Πατέρα.

Στα μυαλά τους υπαγορεύει η ανθρώπινη λογική, όπου όλα τα πράγματα βασίζονται στο πώς αντιλήφθονται με γυμνό μάτι.

Δεν μπορούν να καταλάβουν, ότι η Γη είναι απλώς ένας πλανήτης, που δημιουργήθηκε από το Θεό για τα παιδιά ΤΟΥ. Αυτό το μέρος είναι μόνο προσωρινό.

Η αληθινή κληρονομιά τους είναι ο Νέος Παράδεισος.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε γι’ αυτά τα παιδιά, έτσι ώστε το Άγιο Πνεύμα να αγγίξει τις ψυχές τους και να ανάψει στις καρδιές τους αγάπη για τον ΥΙΟ Μου.

Ποτέ μην ξεχνάτε, ότι τα Χριστούγεννα είναι μια Αγία Γιορτή για να τιμήσετε το Σωτήρα, που στάλθηκε για να σας δώσει, σε όλα τα παιδιά Μου, την αιώνια ζωή.

Η Ευλογημένη Μητέρα σας
Η Βασίλισσα των Ουρανών

22/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.