ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ είναι σταλμένος για να διεκδικήσει το νόμιμο Θρόνο ΤΟΥ

Μήνυμα 292 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 24 Δεκεμβρίου του 2011, στις 18:00

 

Κόρη ΜΟΥ, όπως την πρώτη φορά, που έστειλα το Σωτήρα στον κόσμο για να σώσει την ανθρωπότητα, έτσι και τώρα είμαι έτοιμος να στείλω και πάλι τον ΥΙΟ ΜΟΥ Ιησού, το Λυτρωτή της ανθρωπότητας για να σώσει εκείνες τις ψυχές, που διαφορετικά δε θα μπορούσαν να σωθούν.

Τα παιδιά ΜΟΥ πρέπει να καταλάβουν τη σημασία της γλυκόπικρης Θυσίας, που έχω κάνει για την ανθρωπότητα, όταν έστειλα τον ΥΙΟ ΜΟΥ την πρώτη φορά.

Όταν κατάλαβα, ότι ο μόνος τρόπος για να λυτρώσω την ανθρωπότητα ήταν να στείλω ένα Σωτήρα, ήξερα ότι δε θα μπορούσα να αναμένω από οποιονδήποτε προφήτη ή επιλεγμένη ψυχή να υποστεί μια τέτοια θυσία. Αποφάσισα μέσω του δεύτερου Προσώπου της Θεότητάς ΜΟΥ, ότι θα στείλω τον ΥΙΟ για να σώσει την ανθρωπότητα. Ήταν ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να αποτρέψει τα σχέδια του σατανά, τέτοια ήταν η Αγάπη ΜΟΥ για τα παιδιά ΜΟΥ.

Το να παρακολουθώ τον ΥΙΟ ΜΟΥ να μεγαλώνει για να γίνει άνδρας ήταν τόσο ευχάριστο όσο και επώδυνο γνωρίζοντας τι ΤΟΝ περιμένει. Ωστόσο, λόγω της βαθιάς, τρυφερής Αγάπης, που έχω για κάθε ένα από τα παιδιά ΜΟΥ, ήταν Θυσία, που ανεχόμουν πρόθυμα για να σώσω την οικογένειά ΜΟΥ.

Τώρα, επειδή πλησιάζει η Προειδοποίηση, επίσης προετοιμάζω τον κόσμο μέσω αυτών των Αγίων Μηνυμάτων να καλωσορίσει τον ΥΙΟ ΜΟΥ για δεύτερη φορά.

Η Δευτέρα Παρουσία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ είναι κοντά, παιδιά. Στέλνεται για να διεκδικήσει το νόμιμο Θρόνο ΤΟΥ, όταν θα βασιλεύει ως Βασιλιάς της Ανθρωπότητας.

Αυτό το Ένδοξο Γεγονός θα είναι θεαματικό και είναι το τελικό μέρος του Σχεδίου για τη Σωτηρία του ανθρώπινου γένους από το κακό, που υπάρχει στον κόσμο. Ο σατανάς σύντομα θα πεταχτεί μακριά. Οι οπαδοί του και εκείνοι με τις κακές καρδιές θα είναι σοκαρισμένοι και τρομαγμένοι. Σε αυτό το στάδιο θα αναμένεται από αυτούς να κάνουν την επιλογή. Να πέσουν κάτω και να ζητήσουν το Έλεος και να σωθούν, ή να αρνηθούν το Μεγάλο Δώρο, που θα τους παρουσιαστεί.

Παιδιά ΜΟΥ, ενωθείτε όλοι σας και μη φοβάστε τους χλευασμούς. Όλοι καθοδηγείστε από το Άγιο Πνεύμα και σας παρέχεται η προστασία των Αγγέλων και των Αγίων στον Ουρανό. Θα είναι στο χέρι σας, πιστοί ΜΟΥ, να κηρύττετε το Λόγο και την υπόσχεση του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, ο οποίος επιθυμεί να εξαπλωθούν αυτά τα Μηνύματα σε όλο τον κόσμο.

Επίσης χάρη στις προσευχές σας θα είναι δυνατόν, πως οι χαμένοι αμαρτολοί θα είναι βγαλμένοι από τα χέρια του πονηρού.

Παιδιά, βρίσκεστε στην αρχική φάση της τελικής μάχης. Η δεύτερη σας ευκαιρία για την αιώνια σωτηρία δίνεται σε σας από το Έλεος του πολυαγαπημένου ΥΙΟΥ ΜΟΥ. Μην σπαταλήσετε αυτή την ευκαιρία. Ενταχθείτε ενωμένοι στην ένωση με την Οικογένειά σας στον Ουρανό, για να σωθούν οι αδελφοί και οι αδελφές σας στη Γη.

Να χαίρεστε σ’ αυτά τα Χριστούγεννα, επειδή θα είναι μια ειδική γιορτή, διότι πρέπει τώρα να βοηθήσετε τις ψυχές να προετοιμαστούν για τη Δευτέρα Παρουσία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, μετά που θα πραγματοποιηθεί η Προειδοποίηση.

Σας αγαπάω όλους, παιδιά. Πάρτε την Αγάπη ΜΟΥ. Αγκαλιάστε ΕΜΕΝΑ, τον Αιώνιο Πατέρα σας, ο οποίος θα κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να σας φέρει όλους στη Νέα Εποχή Ειρήνης.

Ο Θεός Πατέρας

24/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.