ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Να σέβεστε τη σημασία της Oικογένειας

Μήνυμα 293 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 25 Δεκεμβρίου του 2011, στις 18:00

 

Κόρη ΜΟΥ, σήμερα είναι η Γιορτή της Γέννησής ΜΟΥ. Είναι επίσης μια ξεχωριστή ημέρα για τις οικογένειες.

Να θυμάστε, ότι και η Αγία Οικογένεια έχει σ’ αυτήν την ημέρα την αρχή Της. Αυτή η Αγία Οικογένεια έχει σήμερα την επιρροή στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Δεδομένου, ότι όλες οι ψυχές στη Γη είναι μέρος της Οικογένειας του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ, γι’ αυτό οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πρέπει να σέβονται τη σημασία της οικογένειας.

Μόνο μέσα από την οικογένεια γεννιέται η αληθινή αγάπη. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό αυτό σε μια εποχή, όπου πολλές οικογένειες στον κόσμο υποφέρουν από διαταραχή, θυμό και διαχωρισμό.

Εάν δεν υπήρχαν οικογένειες στη Γη, δε θα υπήρχε η ζωή. Οικογένεια αντιπροσωπεύει όλα αυτά, που ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ επιθυμεί για τα παιδιά ΤΟΥ στη Γη.

Οι οικογένειες, όταν είναι μαζί, δημιουργούν οικεία αγάπη, που είναι γνωστή μόνο στους Ουρανούς. Καταστρέφοντας την οικογένεια, καταστρέφεται η αγνή αγάπη, που υπάρχει σε κάθε ψυχή, που είναι μέρος αυτής της οικογένειας.

Ο σατανάς αγαπάει να χωρίζει τις οικογένειες. Γιατί; Επειδή ξέρει, ότι ο σπόρος της αγάπης, με τη θεμελιώδη σημασία για την πνευματική ανάπτυξη της ανθρωπότητας θα πεθάνει, όταν η οικογένεια είναι χωρισμένη.

Παρακαλώ, παιδιά, να προσεύχεστε για την ένωση των οικογενειών. Προσευχηθείτε για τις οικογένειες για να λένε μαζί τις προσευχές. Προσευχηθείτε να μην έχει ο σατανάς την πρόσβαση στο οικογενειακό σας σπίτι.

Ποτέ μην ξεχνάτε, ότι είστε όλοι μέρος της Οικογένειας του Πατέρα ΜΟΥ και πρέπει να απομιηθείτε αυτήν την ενότητα στη Γη όποτε είναι δυνατόν. Ξέρω, ότι δε γίνεται πάντοτε, αλλά πρέπει να αγωνίζεστε πάντα για την ενότητα της οικογένειας, προκειμένου να διατηρηθεί η αμοιβαία αγάπη.

Εάν δεν έχετε οικογένεια πάνω στη Γη, να θυμάστε, ότι είστε μέρος της Οικογένειας, που δημιούργησε ο Πατέρας ΜΟΥ. Προσπαθήστε να ενταχθείτε στην Οικογένεια του Πατέρα ΜΟΥ στη Νέα Εποχή Ειρήνης.

Προσευχηθείτε για τις Χάρες, που χρειάζονται, για να μπορέσετε να βρείτε το νόμιμο σπίτι στο Νέο Παράδεισο, στο οποίο θα κληθείτε να εισέλθετε στη Ευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος Ιησούς σας

Ο Σωτήρας της ανθρωπότητας

25/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.