ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Το Ροζάριο Μου μπορεί να σώσει τα έθνη

Μήνυμα 297 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου του 2011, στις 14:15

 

Παιδί Μου, η απαγγελία του Αγίου Ροζαρίου Μου μπορεί να σώσει τα έθνη.

Τα παιδιά Μου δεν πρέπει να ξεχάσουν ποτέ για τη δύναμη του Αγίου Ροζαρίου Μου.

Είναι τόσο ισχυρό, που κάνει τον απατεώνα ανήμπορο. Όταν προσεύχεστε κάθε μέρα, δεν μπορεί να κάνει τίποτα σε σας ούτε στις οικογένειές σας.

Παρακαλώ, κάλεσε τα παιδιά Μου να ξεκινήσουν από σήμερα να λένε το Άγιο Ροζάριο Μου με σκοπό την προστασία όχι μόνο των οικογένειών τους, αλλά και των κοινοτήτων τους.

Το Ροζάριο είναι το πιο ισχυρό όπλο ενάντια στα σχέδια του πονηρού να καταστρέψει ό, τι μπορεί, σ’ αυτές τις τελευταίες ημέρες του στη Γη.

Ποτέ μην υποτιμάτε τα ψέματα, που σπέρνει στα μυαλά των ανθρώπων, ώστε να απομακρύνει τα παιδιά Μου από την Αλήθεια.

Τόσοι πολλοί υπό την επιρροή του θα ξεσηκωθούν για να καταπολεμήσουν την Αλήθεια του Μεγάλου Ελέους του ΥΙΟΥ Μου.

Λέγοντας το Ροζάριο Μου μπορείτε να προστατεύσετε αυτές τις ψυχές από τα ψέματα.

Οι καρδιές τους μπορούν και θα ανοίξουν, αν βρείτε το χρόνο για την απαγγελία του Ροζαρίου Μου.

Προσευχηθείτε τώρα για τα παιδιά Μου, για να ανοίξουν τις καρδιές τους για την Αλήθεια. Προσευχηθείτε επίσης, για να βρουν όλα τα παιδιά Μου τη δύναμη για την αποδοχή του Ελέους του ΥΙΟΥ Μου.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας
Η Βασίλισσα των Αγγέλων

29/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.