ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Προσπάθειες για πυρηνικό πόλεμο στην Ανατολή

Μήνυμα 305 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου του 2012, στις 19:20

(Απόσπασμα από ένα Μήνυμα που ελήφθη, του οποίου το μεγαλύτερο μέρος ήταν προσωπικό Μήνυμα προς την Μαρία του Θείου Ελέους)

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, άκουσέ ΜΕ τώρα, όταν ενημερώνω τον κόσμο, πως τα έθνη θα προσπαθήσουν να αρχίσουν στην Ανατολή να αλληλο καταστρέφονται.

Χρειάζονται περισσότερες προσευχές για να αποφευχθεί αυτός ο πυρηνικός πόλεμος και άλλες θηριωδίες. Μην ξεχνάτε ποτέ, ότι η προσευχή είναι ισχυρή και μπορεί να μετριάσει πολλά κακά γεγονότα.

Πρέπει να σας υπενθυμίσω την επιθυμία ΜΟΥ να  λέτε προσευχές για τη σωτηρία των ψυχών.

Κόρη ΜΟΥ, τις χρειάζομαι περισσότερες, ειδικά για εκείνες τις ψυχές, που προορίζονται να πεθάνουν κατά την Προειδοποίηση.

Πρέπει να ξέρεις, ότι τώρα αυτό είναι η μεγαλύτερη επιθυμία ΜΟΥ και ότι αυτές θα είναι οι προσευχές των πιστών ΜΟΥ, που μπορούν να οδηγήσουν στη σωτηρία των ψυχών.

Καλώ τις ομάδες προσευχής παντού για να προσευχηθούν δυνατά τώρα για τέτοιες ψυχές.

Ο Θεός, ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, θα ανταποκρίνεται αναλόγως στις παρακλήσεις σας και θα προσφέρει την τελευταία σανίδα σωτηρίας γι’ αυτές τις φτωχές ψυχές.

Είσαι τώρα κουρασμένη κόρη ΜΟΥ. Πήγαινε εν ειρήνη. Ξεκουράσου.

Ο Ιησούς σου

04/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.