ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας – Εσείς, αγαπημένα ΜΟΥ παιδιά, έχετε μπροστά σας ένδοξο μέλλον

Μήνυμα 307 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 8 Ιανουαρίου του 2012, στις 14:04

 

ΕΓΩ Είμαι ο Βασιλιάς όλης της Δημιουργίας. ΕΓΩ Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα. Ολόκληρη ανθρωπότητα θα τιμήσει ΕΜΕΝΑ, το Θεό Πατέρα, το Δημιουργό της ανθρωπότητας και τον Ύψιστο Βασιλιά.

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η στιγμή για την ανθρωπότητα, για να τιμήσετε ΕΜΕΝΑ, τον Επουράνιο Πατέρα σας σε όλη τη Δόξα ΜΟΥ, είναι επιτέλους πολύ κοντά.

Οι προσευχές των αγαπημένων παιδιών ΜΟΥ, αυτών των ταπεινών υπηρετών ΜΟΥ, σώζουν τις ψυχές και ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας από τις δυνάμεις του σκότους, που καλύπτει τη Γη.

Κοιτάξτε, ΕΓΩ μιλάω σε σας, σε όλους τους ταπεινούς πιστούς ΜΟΥ και σ’ εκείνους που πιστεύουν σε ΜΕΝΑ, το Δημιουργό όλης της ανθρωπότητας, ενωθείτε. Πρέπει να ενωθείτε σε μια δύναμη, για να τιμήσετε ΕΜΕΝΑ, τον Πατέρα σας.

Στην ενώτητα προσευχηθείτε τώρα για την παγκόσμια μετάνοια. Το Άγιο Πνεύμα χύθηκε από ΜΕΝΑ σε ολόκληρο τον κόσμο στις 10 Μαϊου του 2011. Ήδη αυτό έχει παρότρυνε τόσες πολλές καλές ψυχές να διακηρύξουν το Λόγο ΜΟΥ.

Τώρα, όταν η δύναμη του σατανά αποδυναμώνεται, θα επιτεθεί σε τόσες πολλές ψυχές όσες είναι δυνατόν. Οι χειρότερες επιθέσεις θα στοχεύουν στις Εκκλησίες ΜΟΥ και σε όλους αυτούς, που τιμάνε ΕΜΕΝΑ, τον Επουράνιο Πατέρα σας.

Η πίστη της Εκκλησίας ΜΟΥ θα συνεχίσει να αποδυναμώνεται, αλλά η πίστη εκείνων, που υποκλίνονται μπροστά ΜΟΥ θα επηρεάσει τα μυαλά των καλών Χριστιανών σε όλο τον κόσμο και θα τους φέρει πιο κοντά σε ΜΕΝΑ.

Μεγάλη σύγχυση εξελίσσεται μεταξύ των παιδιών ΜΟΥ. Για όλους όσους αποσπώνται από την προσοχή σε ΜΕΝΑ, τον Ύψιστο Θεό – ακούστε τώρα την Έκκλησή ΜΟΥ προς την ανθρωπότητα.

Μην αφήνετε ποτέ κανέναν ποτέ να σας τραβήξει από την Αλήθεια του Αγίου Λόγου ΜΟΥ, που δίνεται στην ανθρωπότητα για τη σωτηρία των ψυχών.

Μην αφήνετε ποτέ κανέναν να σας αποτρέψει από το να προσεύχεστε γι’ αυτές τις φτωχές, βασανισμένες ψυχές που έχουν κατασχεθεί από το σατανά.

Παιδιά, ενωθείτε ως Ένα και προσευχηθείτε για το Έλεος, μια τελευταία φορά. Οι προσευχές σας ΜΟΥ προσφέρουν τη βοήθεια που απαιτείται για να σώσω το μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, είσαι Προφήτης των έσχατων καιρών, που θα υποφέρει περισσότερο. Λόγω αυτής της Αποστολής θα λαμβάνεις τελευταία Μηνύματα τέτοιου είδους για τον κόσμο και θα είσαι ο κύριος στόχος του σατανά και των τσιρακιών του.

Υπάρχουν τώρα πολλοί Προφήτες που έχουν λάβει Ιερές Αποστολές καθιερωμένες από ΜΕΝΑ για να βοηθήσουν να καθοδηγούν την ανθρωπότητα.

Μετά την Αποστολή σου δε θα στέλνω κανέναν άλλο να διαδίδει τα Μηνύματά ΜΟΥ, επειδή ο κόσμος όπως τον ξέρετε, θα αλλάξει για πάντα.

Η φωνή σου, ως Προφήτη των έσχατων καιρών, πρώτα θα απορριφθεί πιο πολύ από τους πιστούς. Αυτοί θα αντιτίθενται σ’ αυτά τα Θεία Μηνύματα επιθετικά με έναν τρόπο, που θα σε ξαφνιάσει και φοβίσει, κόρη ΜΟΥ.

Ο σατανάς θα επιτεθεί σ’ αυτές τις φτωχές, θρησκευτικές ψυχές ως ένας τρόπος για να ΜΕ πληγώσει. Έχει ήδη τυφλώσει τις καρδιές των πιστών για την Αλήθεια.

Αυτός θα διαστρεβλώσει την Αλήθεια στα μυαλά εκείνων, που αποδίδουν φόρο τιμής σε ΜΕΝΑ, τον Επουράνιο Πατέρα σας και στον αγαπημένο ΥΙΟ ΜΟΥ, τον Ιησού Χριστό.

Να χαίρεστε, όμως, επειδή πολλές μετάνοιες έχουν ήδη επιτευχθεί με τη βοήθεια των άλλων οραματιστών και προφητών στον κόσμο.

Τόσα πολλά καταστροφικά γεγονότα έχουν ήδη αποτραπεί λόγω της εργασίας τους.

Ωστόσο, ορισμένες τιμωρίες θα συνεχίσουν να συβαίνουν στην ανθρωπότητα για την κάθαρση των εθνών.

Κόρη ΜΟΥ, η εξουσία του φιδιού θα καταστραφεί και σύντομα κιόλας. Γι’ αυτό τα παιδιά ΜΟΥ δεν πρέπει να ανησυχούν για το μέλλον. Εσείς, αγαπημένα παιδιά ΜΟΥ, έχετε ένδοξο μέλλον.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσεύχεστε για τους αδελφούς και τις αδελφές σας και να ΜΕ εμπιστευτείτε απόλυτα.

Παρόλο που η Προειδοποίηση, η οποία θα πραγματοποιηθεί σύντομα και απροσδόκητα, θα σώσει τις ψυχές, χρειάζονται ακόμη πολλές προσευχές.

Οι προσευχές, τις οποίες σας ζητάω τώρα, είναι ειδικά για τους νέους ανθρώπους σε όλα τα μέρη του κόσμου.

Αυτά είναι τα παιδιά παγιδευμένα από τα χυδαία ψέματα που διαπράχθηκαν από τον Σατανά. Αυτά είναι τα παιδιά που περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους ζώντας σε μια ψευδής ειδωλολατρία και έναν φανταστικό κόσμο.

Αυτοί χρειάζονται τις προσευχές σας πιό πολύ.

Ενωθείτε, παιδιά.

Βάλτε στην άκρη τις διαφορές σας.

Ξεφορτώστε το μανδύα σας της υπερηφάνειας.

Πέστε κάτω με αγάπη και ταπεινότητα για να ΜΟΥ ζητήσετε τις Χάρες που σας χρειάζονται.

Αυτές Χάρες θα γεμίσουν τις ψυχές σας με το Άγιο Πνεύμα. Μόνο τότε οι προσευχές σας θα εισακουστούν και θα λάβετε την απάντηση.

Ο Αγαπημένος Ουράνιος Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός

08/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.