ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μετά την Παγκόσμια Εξομολόγηση θα προετοιμάσω τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ

Μήνυμα 309 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου του 2012, στις 08:10

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο χρόνος περνάει γρήγορα και η Προειδοποίηση θα ανακοινώσει τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Μετά την παγκόσμια ομολογία, όταν στους περισσότερους ανθρώπους θα δοθούν ειδικές Χάρες και Ευλογίες, θα προετοιμάσω το δρόμο για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Η ανθρωπότητα πρέπει να αποδεχθεί, ότι η ώρα αυτού του Μεγάλου Γεγονότος είναι σχεδόν επάνω της.

Μη σπαταλάτε το χρόνο στην προετοιμασία των ψυχών σας και των ψυχών των οικογενειών σας για την Ένδοξη Επιστροφή ΜΟΥ.

Η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ θα θέσει τέλος στο μαρτύριο που υπομείνατε στη γη εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Αυτό το Ένδοξο Γεγονός είναι τόσο μεγαλειώδες, που κάθε άνθρωπός θα κρατήσει την ανάσα από θαυμασμό και κατάπληξη, όταν θα εμφανιστώ στους Ουρανούς.

Είστε αυτή η γενιά, που επιλέχθηκε να επωφεληθεί από αυτό το ταξίδι μαζί ΜΟΥ στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο κατά τη διάρκεια της Εποχής της Ειρήνης, στην οποία ΕΓΩ θα βασιλεύω.

Κανείς δεν πρέπει να αποκλειστεί. Δεν πρέπει να επιτραπεί ούτε σε μια ψυχή να πέσει από το δίχτυ. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επιθυμία ΜΟΥ για να σας φέρω όλους μαζί ΜΟΥ στο Βασίλειό ΜΟΥ.

Αυτή είναι η Δόξα, την οποία η ανθρωπότητα περίμενε από το θάνατό ΜΟΥ επάνω στο Σταυρό.

Εκείνους από εσάς που κλείνουν τα μάτια για τις Κλήσεις ΜΟΥ καλώ να ξεκινήσουν την προετοιμασία τώρα.

Η ώρα ΜΟΥ είναι όλο και πιο κοντά. Έστειλα τώρα στον κόσμο τον τελευταίο αγγελιοφόρο ΜΟΥ, για να σας βοηθήσω να προετοιμάσετε τις ψυχές σας. Αυτό προφητεύτηκε.

Μην αγνοείτε την προειδοποίηση ΜΟΥ, γιατί αν το κάνετε, δε θα ξυπνήσετε και δε θα αποτύχετε να προετοιμαστείτε κατάλληλα.

Από τώρα και στο εξής θα μεταδίνω πολλά Μηνύματα, έτσι ώστε ο κόσμος να είναι έτοιμος να ΜΕ αποδεχτεί ως Κυβερνήτη του.

Ο Αγαπημένος Ιησούς σας

Ο Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

09/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.