ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία – Παιδί Μου, σύντομα θα κυριαρχήσει ειρήνη πάνω στη Γη

Μήνυμα 314 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου του 2012, στις 20:15

 

Παιδί Μου, σύντομα θα κυριαρχήσει ειρήνη πάνω στη Γη.

Θα υπάρξουν αναταραχές και διαμάχες, αλλά αυτό είναι αναγκαίο, προκειμένου να αφαιρεθεί η τελική ανομία από τη Γη.

Το Χέρι του Πατέρα Μου θα πέσει γρήγορα σ’ εκείνους, που αγνοούν το Έλεος του ΥΙΟΥ Μου. ΑΥΤΟΣ δε θα ανέχεται την ανυπακοή τους από τη στιγμή που τους αποκαλύφθηκε η Αλήθεια.

Σ’ εκείνους, που γυρίζουν την πλάτη τους στο ΥΙΟ Μου, μετά την Προειδοποίηση θα τους δοθεί ορισμένο χρονικό διάστημα για να δείξουν μετάνοια για τις αμαρτίες τους, αλλά αυτό δε θα διαρκέσει πολύ.

Προσευχηθείτε γι’ αυτές τις ψυχές, των οποίων η ισχυρογνωμοσύνη θα είναι η πτώση τους.

Παιδί Μου, οι αλλαγές είναι ήδη σε εξέλιξη και πολλά θα συμβούν γρήγορα.

Παιδιά, παρακολουθήστε τον ουρανό για τα πρώτα σημάδια του Ελέους του ΥΙΟΥ Μου.

Αυτοί με την ταπεινή και συντετριμμένη καρδιά – μη φοβάστε, επειδή αυτή είναι η στιγμή που περιμένατε.

Οι ψυχές που δεν αναγνωρίζουν την Ύπαρξη του ΥΙΟΥ Μου θα εκπλαγούν και θα είναι θλιμμένοι, όταν η Αλήθεια θα τους παρουσιαστεί τελικά.

Οι βασανισμένες ψυχές, που έχουν υποσχεθεί την πίστη στον πονηρό, θα είναι συγκλονισμένοι από την απελπισία, ενώ οι άλλες θα κρύβονται από την Αλήθεια, επειδή δε θα είναι σε θέση να αντέξουν το Φως.

Προσευχηθείτε, για να μπορούν να λυτρωθούν κα να λυτρωθούν στα Μάτια του αγαπημένου ΥΙΟΥ Μου όλες αυτές οι ψυχές μέσα από τις προσευχές των άλλων.

Η μετάνοια θα αποτρέψει την τιμωρία και θα αποδυναμώσει τα κακά εν εξελίξει σχέδια του αντίχριστου να καταστρέψει την ανθρωπότητα.

Προσευχηθείτε να μπορούν όλα τα παιδιά του Θεού να σωθούν και να γλιτώσουν από τις φλόγες της κόλασης ως αποτέλεσμα της μάχης μεταξύ του Ουρανού και του πονηρού.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας

Η Βασίλισσα των Ρόδων

Η Μητέρα της Σωτηρίας

13/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.