ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Σταυροφορία της Προσευχής (19) – Προσευχή για τους νέους ανθρώπους

Μήνυμα 313 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου του 2012, στις 08 π.μ.

 

Παιδί Μου, είμαι σήμερα γεμάτη θλίψη, επειδή υποφέρω πολύ όταν σκέφτομαι αυτές τις φτωχές ψυχές, που θα πεθάνουν κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης.

Πρέπει να ζητήσεις επείγουσα προσευχή γι’ αυτές τις ψυχές, που εξόργισαν τον Πατέρα Μου. Η συμπεριφορά τους είναι βδέλυγμα στα Μάτια ΤΟΥ.

Παρακαλώ, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε γι’ αυτά τα παιδιά του σκότους, πολλά από τα οποία δεν ξέρουν τι κάνουν.

Η κακία τους κάνει τον ΥΙΟ Μου να κλαίει και οι πληγές ΤΟΥ επιδεινώνουν. Είναι σημαντικό να αγκαλιαστούν όσες περισσότερες ψυχές είναι δυνατόν με τα Χέρια του ΥΙΟΥ Μου στο Θείο Έλεός ΤΟΥ. Παρακαλώ να προσεύχεστε μ’ αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας που απευθύνεται σε Μένα, τη Μητέρα της Σωτηρίας για να σωθούν αυτά τα φτωχά παιδιά.

 

«Μητέρα της Σωτηρίας, Σε παρακαλώ, προσευχήσου για το Έλεος

για τις νέες ψυχές, που βρίσκονται σε τρομερό σκοτάδι, έτσι ώστε να αναγνωρίσουν

Τον αγαπημένο ΥΙΟ Σου όταν έρθει για να λυτρώσει όλη την ανθρωπότητα.

Να μη χαθεί ούτε μια ψυχή.

Να μην απορρίψει ούτε μία ψυχή το Μεγάλο Έλεός ΤΟΥ.

Προσεύχομαι, Μητέρα, για να σωθούν όλες και ζητώ να καλύψεις αυτές τις ψυχές με τον Άγιο Μανδύα Σου,

για να τους παρέχεις την προστασία από τον απατεώνα, την οποία χρειάζονται.»

Παιδί Μου, όλες οι ψυχές είναι σημαντικές για το ΥΙΟ Μου, αλλά αυτές οι νέες ψυχές σε θανάσιμο αμάρτημα ΤΟΥ προκαλούν το μεγαλύτερο πόνο.
Προσευχηθείτε να λάμψει το Φως του Ελέους στο σκοτάδι των μυαλών και των ψυχών τους. Προσευχηθείτε να απορρίψουν τις φοβερές ζωές τους που ζουν μέσα σε διαφθορά και κενότητα. Προσευχηθείτε να σηκώσουν τα χέρια τους και να ικετεύουν για Έλεος, διότι διαφορετικά ποτέ δε θα λάβουν τις Χάρες που χρειάζονται για να μπουν στο Νέο Παράδεισο.

Τι απώλεια αυτών των νέων ανθρώπων θα είναι για τους υπόλοιπους από εσάς, που θα δεχθείτε το Δώρο της Προειδοποίησης και θα μπείτε στη νέα Εποχή του Παραδείσου στη Γη. Αυτό θα σπάσει την Καρδιά του ΥΙΟΥ Μου, αν εκείνοι δε θα μπορούν να σωθούν.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας

Mαρία, η Βασίλισσα των Ουρανών

Η Μητέρα της Σωτηρίας

13/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.