ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μήπως νομίζατε, ότι ΕΓΩ θα σας αγνοούσα μέχρι την Ημέρα της Κρίσεως;

Μήνυμα 332 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πόσο χαρούμενος είμαι με την ανταπόκριση των πιστών ΜΟΥ για το Μεγάλο Δώρο ΜΟΥ της Ολομέλειας Επιείκειας για την πλήρη άφεση αμαρτιών.

Αλλά πόσο λυπημένος είμαι για τις αχάριστες καρδιές, που απορρίπτουν το Δώρο ΜΟΥ.

Αυτές οι ψυχές δεν καταλαβαίνουν, ότι μόνο ο Θεός Πατέρας μπορεί να εγκρίνει το Δώρο της Ολομέλειας Επιείκειας.

Είτε δίνεται στον κόσμο μέσω του Αγίου Βικαρίου ΜΟΥ είτε από ΜΕΝΑ, το Θείο Σωτήρα σας, δεν είναι σημαντικό.

Αυτό που έχει σημασία είναι, πως υπάρχει λίγος χρόνος για τη σωτηρία των ψυχών της ανθρωπότητας.

Εσείς, που αμφισβητείτε το Λόγο ΜΟΥ να ξέρετε, ότι ΕΓΩ Είμαι ο Θείος Σωτήρας σας, που μιλάει σε σας από τον Ουρανό.

Δε θα αποδεχθείτε, ότι ΕΓΩ Υπάρχω;
Ότι θέλω να σας στείλω ένα Μήνυμα σ’ αυτούς τους έσχατους καιρούς;

Μήπως νομίζατε, ότι ΕΓΩ θα σας αγνοούσα μέχρι την Ημέρα της Κρίσεως; Ότι δε θα προετοίμαζα τις ψυχές σας, επικοινωνώντας μαζί σας μ’ αυτόν τον τρόπο;

Αν πιστεύετε σε ΜΕΝΑ, πρέπει να πιστεύετε σε Θεία Παρέμβαση. Αν δεν είναι έτσι, τότε δεν έχετε ανοίξει τις καρδιές σας.

Πώς ξέρετε, ότι Είμαι ΕΓΩ;

Σας ζητώ να καθίσετε τώρα και να ΜΟΥ μιλήσετε ιδιαιτέρως. Ζητήστε ΜΟΥ τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος, και ΕΓΩ θα απαντήσω αμέσως στις ανοιχτές και αγνές ψυχές.

Βάλτε κάτω την πανοπλία σας και επιτρέψτε ΜΟΥ να σας δώσω αυτό το ξεχωριστό Δώρο.

Να ξέρετε, ότι ΜΕ προσβάλλετε, όταν απορρίπτετε τα Δώρα ΜΟΥ. Μήπως αυτό σημαίνει επίσης, ότι θα απορρίψετε το Έλεός ΜΟΥ;

Σκύψτε τα κεφάλια σας και ζητήστε τη συγχώρεση. Όταν έρχεστε σε ΜΕΝΑ στην ταπεινή ευγνωμοσύνη, θα σας διαφωτίσω για την Αλήθεια.

Όταν ανοίξετε τα μάτια σας για την Αλήθεια, θα χυθούν τα δάκρυά σας της κατανόησης και τελικά θα ΜΕ ευχαριστήσετε για το Μεγάλο ΜΟΥ Δώρο της συγχώρεσης.

Ο Θείος Σωτήρας σας
Ο Ιησούς Χριστός

02/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.