ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Μίσος είναι μίσος. Δεν υπάρχουν δύο είδη. Είναι το ίδιο.

Μήνυμα 333 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου του 2012, στις 10:09

 

Παιδί Μου, το κακό εξαπλώνεται γρήγορα σε κάποιες περιοχές του κόσμου.

Ενώ οργανώνονται οι πόλεμοι με το μίσος στις ψυχές, την ίδια στιγμή, σε διάφορα μέρη του κόσμου το Άγιο Πνεύμα γεμίζει τις ψυχές των άλλων.

Άρχισε η μάχη για τις ψυχές. Το Καλό ενάντια στο κακό.

Παιδί Μου, ποτέ μην υποθέτεις ότι εκείνοι με τις σκληρυμένες ψυχές είναι αυτοί χωρίς πεποιθήσεις ή με χλιαρή πίστη.

Πολλοί συμπονετικοί, που πιστεύουν στον ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό, τώρα θα αντιστραφούν μέσα από τον πειρασμό.

Τα μυαλά τους θα γεμίσουν με αμφιβολίες, που θα τους κάνουν τυφλούς για το Λόγο του αγαπημένου ΥΙΟΥ Μου, όταν μιλάει ΑΥΤΟΣ στον κόσμο μέσα από σένα, παιδί Μου.
Το μίσος τους, επειδή θα επιτίθενται το Άγιο Λόγο ΤΟΥ, θα είναι εξίσου ισχυρό όσο το μίσος που δίχνεται από τους δολοφόνους στα θύματά τους.

Το μίσος προέρχεται από τον απατεώνα.

Τα ψέματα διασπείρονται από τον πονηρό, ο οποίος χρησιμοποιεί τις αδύναμες ψυχές να υπονομεύσουν την Αλήθεια.

Μίσος είναι μίσος. Δεν υπάρχουν δύο είδη.Είναι το ίδιο.

Η υπερηφάνεια αυτών των πιστών ψυχών θα διεγείρεται τώρα ως τελική προσπάθεια, που γίνεται από τον πονηρό για να αποτρέψει την εξάπλωση αυτών των επειγόντων Μηνυμάτων στον κόσμο.

Ο ΥΙΟΣ Μου χρειάζεται την υποστήριξη των αγαπημένων ΤΟΥ οπαδών για να σχηματίσει το στρατό ΤΟΥ στη Γη. Ο στρατός αυτός θα προέλθει από τους πιστούς οπαδούς ΤΟΥ.

Να είστε βέβαιοι, ότι αυτή θα είναι εκείνη η ομάδα, των οποίων οι καρδιές θα σκληρύνουν πρώτα.

Δεν μπορείτε να σκληρύνετε μια ψυχή, που είναι ήδη στο σκοτάδι. Κι έτσι λοιπόν αυτές θα είναι οι ψυχές, που βρίσκονται στο Φως, οι οποίες θα δελεάζονται από τον απατεώνα.

Θα διασπείρουν στη συνέχεια ψέματα για να πληγώσουν τον ΥΙΟ Μου και να καθυστερήσουν αυτό το έργο.

Δεν καταλαβαίνουν, ότι αυτό τους συμβαίνει, γιατί νομίζουν, ότι αυτό θα είναι το καθήκον τους να υπερασπιστούν τον αληθινό Λόγο του ΥΙΟΥ Μου.

Παιδί Μου, ο ΥΙΟΣ Μου θα βασανίζεται  με την αναζήτηση σφαλμάτων σ’ αυτά τα Μηνύματα, που ΑΥΤΟΣ σας δίνει.

Το ίδιο το θεμέλιο της Εκκλησίας ΤΟΥ σύντομα θα ΤΟΥ γθρίσει την πλάτη. Θα ΤΟΝ απαρνηθούν και τότε θα ΤΟΝ σταυρώσουν ξανά.

Η υπερηφάνεια δεν τους επιτρέψει να ανοίξουν τα μάτια τους, όταν ΑΥΤΟΣ στέκεται τώρα μπροστά τους με Αγάπη και ανοιχτές αγκάλες.

Παιδί Μου, καλώ να ενωθούν όλα τα παιδιά του Θεού αζί ως ένα και να αγωνιστούν για τη σωτηρία όλων των ψυχών.

Παιδί Μου, τώρα τόσοι πολλοί δεν ακούνε αυτά τα Μηνύματα, αλλά θα το κάνουν αργότερα, όταν η Προειδοποίηση θα λάβει χώρα.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε για τις ψυχές που προκαλούν πόνο, που συκοφαντούν και διαδίδουν αναλήθειες για σένα.

Σας δίνω τώρα την Προσευχή της Σταυροφορίας (25) για να ζητήσετε την προστασία για όλους τους οραματιστές Μου και για εκείνους επιλεγμένους από το Θεό Πατέρα για την εξάπλωση του πιο Ιερού Λόγου ΤΟΥ στη Γη σ’ αυτούς τους καιρούς.

 

«Ω Ύψιστε Θεέ
ΣΕ ικετεύω να προσφέρεις την προστασία σε όλους τους αγίους αγγελιοφόρους ΣΟΥ στον κόσμο
Προσεύχομαι να προστατεύονται από το μίσος των άλλων
Παρακαλώ να διαδίδεται το πιο Άγιο Λόγο ΣΟΥ γρήγορα σε όλο τον κόσμο
Προστάτεψε τους αγγελιοφόρους ΣΟΥ από τις συκοφαντίες, τη βία, τα ψέματα και από κάθε είδος κινδύνου
Προστάτεψε τις οικογένειές τους και κάλυψέ τους με το Άγιο Πνεύμα την κάθε στιγμή
Έτσι ώστε τα Μηνύματα που δίνουν στον κόσμο να εισακουστούν με συντετριμμένες και ταπεινές καρδιές.
Αμήν.»

Παιδί Μου, η υπερηφάνεια είναι ένα χαρακτηριστικό, που είναι το πιο δυσάρεστο στα Μάτια του Πατέρα Μου. Είναι πιο επώδυνο γι’ ΑΥΤΟΝ, όταν η αμαρτία της υπερηφάνειας εισβάλλει τις ευσεβείς και άγιες ψυχές, όταν αρνούνται να δεχτούν την Αλήθεια του Αγίου Λόγου ΤΟΥ, που δίνεται σήμερα στον κόσμο μέσω των αγγελιοφόρων ΤΟΥ.

Πρέπει να ζητήσουν το δώρο της αληθινής διάκρισης, που θα δίνεται μόνο από τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος στην ταπεινή ψυχή με αγνή καρδιά χωρίς την υπερηφάνεια και αλαζονεία.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας
Η Μητέρα της Σωτηρίας

04/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.