ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Αγία Γραφή δε σπρώχνεται στην άκρη υπέρ αυτών των Μηνυμάτων

Μήνυμα 345 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου του 2012, στις 15:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ΜΟΥ έλειψες χθες. Θυμάσαι, ότι σε ξυπνούσα τη νύχτα; Ήσουν πολύ κουρασμένη, κι ΕΓΩ τόσο ήθελα να σου μιλήσω τότε.

Σήμερα πρέπει να σε καλέσω να πεις στον κόσμο, ότι ο πόλεμος κλιμακώνεται, και εάν περισσότεροι από τους πιστούς ΜΟΥ δε θα προσεύχονται, θα προκληθεί ο πυρηνικός πόλεμος.

Αυτό είναι κοντά, και η προσευχή μαζί με το Χέρι του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ μπορεί να το αποτρέψει αυτό.

Χρειάζομαι περισσότερους από τους πιστούς ΜΟΥ να διαδίνουν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, που δίνεται σε όλη την ανθρωπότητα για το καλό των ψυχών σας.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, είσαι υπό επίθεση από εκείνους που λένε, ότι το Ιερό Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ σπρώχνεται στην άκρη υπέρ αυτών των Μηνυμάτων. Δεν είναι έτσι.

Σήμερα τα Μηνύματά ΜΟΥ είναι για να ενισχύσουν τις Διδασκαλίες που περιέχονται στην Αγία Γραφή, επειδή τόσοι πολλοί στο σημερινό κόσμο δεν ξέρουν τι περιέχεται σ’ Αυτήν.

Δεν αναγνωρίζουν επίσης τα σημάδια, που προειδοποιούν για τους έσχατους καιρούς, εκτός αν ΕΓΩ θα σας αποκαλύψω τώρα.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Πρέπει να προετοιμάσω τις ψυχές σας για το Νέο ΜΟΥ Παράδεισο. Ποτέ μην νιώθετε, ότι προσπαθώ να σας οδηγήσω σε μια διαφορετική πορεία.

Υπάρχει μόνο Ένας δρόμος για τον Παράδεισο και ΕΓΩ Είμαι αυτός ο Μοναδικός, που θα σας οδηγήσει στις πύλες του.

Προσέξτε το Λόγο ΜΟΥ.

Ακούστε την Έκκλησή ΜΟΥ.

Περπατήστε μαζί ΜΟΥ με τα κεφάλια σας ψηλά, χωρίς φόβο στις καρδιές σας, καθώς καθοδηγώ το στρατό ΜΟΥ να ΜΕ βοηθήσει να ανακτήσω το Βασίλειό ΜΟΥ στη Γη.

Ο αγαπημένος σας Ισούς

12/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.