ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Καθολική Εκκλησία και ο Οίκος του Ισραήλ θα διώκονται

Μήνυμα 366 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 04 Μαρτίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η ώρα για το άνοιγμα των σφραγίδων, που θα ολοκληρωθεί με το άνοιγμα μέσω σου της έβδομης σφραγίδας, είναι σχεδόν επάνω σας.

Λόγω των προσευχών σας, πολλές αναταραχές έχουν αποφευχθεί.

Εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, δέχεστε το Σταυρό ΜΟΥ και θα ενωθείτε με την Άμωμη Καρδιά της Μητέρας ΜΟΥ, όταν θα προχωράτε προς το Ένδοξο Βασίλειο ΜΟΥ.

Καθώς κλιμακώνονται τα ψεύδη και οι διαφθορές του κόσμου, έτσι και θα αυξάνεται η πίστη εκείνων, που οδηγούν το στρατό ΜΟΥ.

Θα διώκονται οι Εκκλησίες, δηλαδή η Καθολική Εκκλησία και ο Οίκος του Ισραήλ.

Πολλοί θα είναι ικανοποιημένοι. Αυτές οι δύο θρησκείες θα βασανίζονται και θα γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια, τόσο εξωτερικά όσο και εντός, προκειμένου να εξαλειφθεί κάθε ίχνος τους.

Σε όλο τον κόσμο θα υπάρχει μεγάλη χαρά όταν πέσουν.

Πολλοί θα νομίζουν ότι έχουν καταστραφεί. Τότε οι άνθρωποι θα αγνοήσουν τα πτώματά τους.

Αλλά αυτό θα είναι ανόητο, διότι θα σηκωθούν και πάλι για να σχηματίσουν το Νέο Ουρανό και τη Νέα Γη, όταν θα ανοίξουν οι πύλες του Παραδείσου ΜΟΥ.

Κανείς δεν μπορεί να καταστρέψει και ούτε θα καταστρέψει τον εκλεκτό λαό ΜΟΥ στη Γη.

Μπορούν να τους προκαλέσουν πόνο, βασανιστήρια, θάνατο και να γρεμίσουν τα ίδια τα κτίρια και τους ναούς, που χτίστηκαν απ’ αυτούς προς τιμήν του Πατέρα ΜΟΥ.

Αλλά τότε θα σηκωθούν και θα διεκδικήσουν τους νόμιμους θρόνους τους, όταν θα βασιλεύουν μαζί ΜΟΥ στον Παράδεισο.

Ποτέ μην απορρίπτετε το Θεό.

Ποτέ μην απορρίπτετε τις Εκκλησίες ΤΟΥ.

Γιατί αν το κάνετε, θα ακολουθείτε το δρόμο της εξαπάτησης προς την αιώνια καταδίκη.

Ο Σωτήρας σας
Ο Ιησούς Χριστός

04/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.