ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ δεν μπορεί να εμποδιστεί ούτε μπορεί να σταματηθεί

Μήνυμα 370 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 7 Μαρτίου του 2012, στις 20:30

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, θα σε προστατεύω με ειδικές Χάρες που χρειάζονται για να σου δώσουν τη δύναμη να αντιμετωπίζεις τις δυνάμεις του κακού, που βρίσκονται στο δρόμο για να σταματήσουν αυτήν την Ιερή Αποστολή.

Είναι σημαντικό να κατανοήσει κανείς, ότι η ανθρώπινη γνώμη δεν είναι σημαντική.

Όλα όσα μετράνε είναι το πιο Άγιο Λόγο ΜΟΥ.

Ο Λόγος ΜΟΥ είναι η Αλήθεια. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η Αλήθεια. Οποιοσδήποτε, που σου λέει, ότι αυτά τα Μηνύματα δεν είναι σύμφωνα με τις Διδασκαλίες ΜΟΥ, είναι ψεύτης.

Εκείνοι δε ΜΕ ξέρουν. Μπορούν να νομίζουν ότι είναι έτσι, αλλά μπορούν να ΜΕ γνωρίσουν μόνο, αν παραμείνουν ταπεινοί στην καρδιά.

Εκείνοι, των οποίων η γνώμη έρχεται σε αντίθεση με το Λόγο ΜΟΥ, είναι ένοχοι της αμαρτίας της υπερηφάνειας.

Η υπερηφάνεια τυφλώνει ακόμη και τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ για την Αλήθεια του Αγίου Λόγου ΜΟΥ.

Οι υποσχέσεις ΜΟΥ στην ανθρωπότητα, ότι θα έρθω και πάλι στη Δόξα για να κρίνω ζωντανούς και νεκρούς, πρέπει να πραγματοποιηθούν.

Η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ δεν μπορεί να εμποδιστεί ούτε μπορεί να σταματηθεί.

Οι προειδοποιήσεις ΜΟΥ για την ανθρωπότητα, που σας δίνονται, επειδή αγαπάω την κάθε ψυχή, είναι σημαντικές.

Πρέπει να προετοιμάσω κατάλληλα όλα τα παιδιά του Θεού επαρκώς γι’ αυτό το πιο Ένδοξο Γεγονός.

Πολλοί θα προσπαθήσουν να σε μπλοκάρουν. Πολλοί θα προσπαθήσουν να υπονομεύσουν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ και πολλοί θα προσπαθήσουν να σε βλάψουν, προκειμένου να αποτρέψουν να ακουστεί ο Άγιος Λόγος ΜΟΥ.

Όλες αυτές οι προσπάθειες θα είναι άχρηστες.

Μόνο ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, έχω τη δυνατότητα να παρέχω την Αιώνια Σωτηρία για ολόκληρη την ανθρωπότητα.

Μόνο ΕΓΩ έχω τη δύναμη να προετοιμάσω τις ψυχές όλων των ανθρώπων για την κληρονομιά τους στον Παράδεισο.

Κανείς, ούτε καν ο σατανάς ο βασιλιάς του σκότους ή τα τσιράκια του μπορούν να σταματήσουν αυτό από το να συμβεί.

πάντα να το θυμάστε αυτό. Θα προστατεύω όλους εκείνους, που τηρούν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ.

Μπορεί να είστε φοβισμένοι από τα παγκόσμια γεγονότα καθώς οι δυνάμεις του σκότους τυλίγουν τις χώρες σας.

Τα  συμβάντα αυτά θα σας στενοχωρούν, αλλά ποτέ δεν πρέπει να φοβάστε, επειδή ΕΓΩ θα σας πάρω μαζί ΜΟΥ στη Νέα Βασιλεία ΜΟΥ επί της Γης.

Το μόνο που ζητάω είναι να έχετε εμπιστοσύνη σε ΜΕΝΑ.

Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας καθοδηγώ.

Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας δείξω το δρόμο για την κάθαρση των ψυχών σας μέσω της Σταυροφορίας των Προσευχών που σας δίνω.

Έπειτα, αφήστε όλα σε ΜΕΝΑ.
Να θυμάστε, η Αγάπη ΜΟΥ για όλους σας είναι τόσο ισχυρή, που κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να αποδυναμώσει ποτέ αυτήν την αγνή Αγάπη και Συμπόνια που κρατώ για το κάθε ένα από τα τέκνα του Θεού στην Ιερή Καρδιά ΜΟΥ.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς
Ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας

07/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.