ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι προετοιμασίες για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ είναι ήδη σε εξέλιξη

Μήνυμα 428 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 11 Μαϊου του 2012, στις 20:38

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι προετοιμασίες για τη Δευτέρα παρουσία ΜΟΥ είναι ήδη σε εξέλιξη.

Πολλοί άνθρωποι στον κόσμο μπορούν και θα σωθούν τώρα χάρη στις προσευχές των αγαπημένων ΜΟΥ πιστών και των επιλεγμένων ψυχών.

Πολύ περισσότερο από ό, τι θα ήταν αν δεν ήταν οι θυσίες για ΜΕΝΑ εκείνων, που είναι κοντά ΜΟΥ.

ΕΓΩ επιθυμώ να σας πάρω όλους στη Νέα Εποχή της Ειρήνης, στο Νέο Παράδεισο στη Γη.

Να ήθελαν μόνο να ακούσουν εκείνες οι επίμονες ψυχές που απορρίπτουν την Έκκλησή ΜΟΥ του Ελέους, και οι οποίες πρέπει να εξιλεωθούν στα Μάτια ΜΟΥ.

Πολλοί πιστοί παραμένουν χλιαροί και δεν είναι έτοιμοι να μπουν στο Νέο Βασίλειο ΜΟΥ. Οι κλειστές και σκληρυμένες καρδιές τους ΜΕ απορρίψουν τώρα, όταν ΕΓΩ μιλάω.

Καταβάλλουν στις Εκκλησίες αβάσιμα λόγια για ΜΕΝΑ, και ακόμη ισχυρίζονται ότι ΜΕ ακολουθούν.

Τώρα, όταν ΕΓΩ κάνω προϋπάντηση και βγάζω το Δικό ΜΟΥ Χέρι του Ελέους για να πάρω τα δικά τους χέρια στα Δικά ΜΟΥ, εκείνοι ΜΕ διώχνουν μακριά.

Είναι τόσο καχύποπτοι, τόσο τους λείπει πραγματική κατανόηση του πώς ΕΓΩ επικοινωνώ από τον Ουρανό με τον κόσμο, αλλά ισχυρίζονται ότι πιστεύουν στη Θεότητά ΜΟΥ.

Ωστόσο, δεν είναι σε θέση να αποδεχτούν ότι ΕΓΩ έχω την εξουσία να μιλάω στον κόσμο μέσω Θείων Αποκαλύψεων.

Χάνουν την ευκαιρία να πιάσουν τις ιδιαίτερες Χάρες που ΕΓΩ επιθυμώ να τους δώσω, για να τους φέρω στην Ιερή Καρδιά ΜΟΥ.

Είναι λίγο σαν ένα χωριό που υποφέρει από πείνα, και δεν έχουν τίποτα να φάνε, ενώ σιγά-σιγά πεθαίνουν της πείνας.

Ωστόσο ΕΓΩ στέκομαι δίπλα τους και μπορώ να τους προσφέρω όλη τη διατροφή και τα τρόφιμα για να κρατήσω μέσα τους την Αιώνια Ζωή. Αλλά εκείνοι δεν μπορούν να ΜΕ δουν
.

Πολλοί δε θέλουν να ΜΕ δουν, επειδή αμφιβάλλουν ότι μπορώ τώρα να τους μιλάω.

Αυτούς τους ανθρώπους στον κόσμο, που δεν έχουν πίστη ή κανένα εντιαφέρον για άλλο εκτός από αυτόν τον κόσμο, εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, πρέπει να ΜΕ βοηθήσετε να τους σώσω, να τους αγκαλιάσω.

Σύντομα θα καταλάβουν ότι έχουν ψυχή. Ως εκ τούτου ζητάω από όλους σας να διακηρύξετε το Λόγο ΜΟΥ, έτσι ώστε όλη η ανθρωπότητα να μπορεί να ζήσει στο Νέο Παράδεισο ΜΟΥ.

Παρακαλώ να εξαπλώνετε τη Διδασκαλία ΜΟΥ, τις Προσευχές ΜΟΥ, τα Μηνύματά ΜΟΥ και τις Προειδοποιήσεις μΟΥ για όλες τις ψυχές, και ιδιαίτερα εκείνες που δεν έχουν πίστη, πεποίθηση ή τις γνώσεις για την Υπόσχεσή ΜΟΥ της επιστροφής για να κρίνω ζώντες και νεκρούς.

Εκείνοι δεν έχουν πολύ χρόνο, γι’ αυτό καλώ εσάς να προσεύχεστε για τις ψυχές τους.

Ο Ιησούς σας

11/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.