ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Κατά την Προειδοποίηση, εκείνοι οι οποίοι εξαγόρασαν τους εαυτούς τους στα Μάτια ΜΟΥ, δε θα υποστούν τον πόνο του Καθαρτηρίου

Μήνυμα 443 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 24 Μαϊου του 2012, στις 18:30

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν έρθει η στιγμή για την Προειδοποίηση, θα αποκαλυφθεί μια σειρά από σημάδια.

Σας το λέω αυτό για να υπενθυμίσω σε όλα τα παιδιά του Θεού ότι πρέπει να προετοιμαστούν πιο μπροστά.

Δύο αστέρια θα συγκρουστούν και πολλοί θα φοβούνται.

Δεν υπάρχει τίποτα να φοβάστε, διότι αυτό είναι το Μεγαλύτερο Δώρο που φέρνω, έτσι ώστε ούτε μία ψυχή να μην χαθεί στις φλόγες της κόλασης.

Τότε θα εμφανισθεί στον ουρανό ο Σταυρός ΜΟΥ και δε θα υπάρχει ούτε ένα άτομο που να μην το έχει παρατηρήσει.

 

Πολλοί θα πέσουν με το φόβο και θα γίνει αισθητή μεγάλη δόνηση, όπως ένας σεισμός.

 

Τότε θα ακολουθήσει η σιωπή.

Να είστε πάντα προετοιμασμένοι γι’ αυτήν την ημέρα, σαν να ήταν αύριο. Επιδιώξτε τη λύτρωση τώρα και να ΜΟΥ αποκαλύπτετε τις αμαρτίες σας.

Οι Καθολικοί πρέπει να πάνε για εξομολόγηση.

 

Εκείνοι που δεν είναι Καθολικοί, πρέπει να λένε την Προσευχή της Σταυροφορίας (24), την οποία δίνω στον υπόλοιπο κόσμο για την Ολομέλεια Επιείκεια ΜΟΥ.

Αυτό το Δώρο της Ολομέλειας Επιείκειας ΜΟΥ είναι για όλα τα παιδιά του Θεού της κάθε θρησκείας και προσφέρει μεγάλη κάθαρση. Μην απορρίπτετε αυτό το Δώρο. Αποδεχτείτε Το.

Στους Καθολικούς που αμφισβητούν το Δώρο ΜΟΥ, και οι οποίοι επέκριναν το Δώρο ΜΟΥ με ζήλια, το λέω αυτό:

Νομίζετε ότι δε θα δώριζα αυτό το Μυστήριο σε όλα τα παιδιά του Θεού;

Πρέπει να έχετε γενναιόδωρη καρδιά και να είστε ευτυχισμένοι που το κάνω αυτό. Μήπως νομίζετε ότι δεν πρέπει να τους δίνεται ένα τέτοιο Δώρο; Αν ναι, τότε δεν ΜΕ αγαπάτε πραγματικά.

Σκύψτε τα κεφάλια σας και δοξάστε το Θεό γι’ αυτό το υπέροχο Δώρο που δίνεται στην ανθρωπότητα για τη σωτηρία των ψυχών σας.

Επειδή, κατά την Προειδοποίηση, όλοι όσοι εξαγόρασαν τους εαυτούς τους στα Μάτια ΜΟΥ, δε θα υποστούν τον πόνο του Καθαρτηρίου.

Εκείνοι που θα δουν τις αμαρτίες τους ξεδιπλωμένες μπροστά τους, όπως φαίνονται με τα Μάτια ΜΟΥ, θα σοκαριστούν.

Για πολλούς θα είναι δύσκολο να δεχτούν πόσο μαυρισμένες είναι οι ψυχές τους.

Εκείνοι που θα αισθανθούν και θα δείξουν μεταμέλεια, θα ΜΟΥ ζητήσουν να τους συγχωρήσω. Και ΕΓΩ θα το κάνω.

Αλλά μερικοί δε θα μετανιώσουν και όταν εμφανιστούν μπροστά στα Μάτια ΜΟΥ, θα υπερασπίζουν στις καρδιές τους τις θηριωδίες που είχαν διαπράξει. Δε θα μετανοήσουν και θα ΜΕ χαστουκίσουν στο Πρόσωπο.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, οι φλόγες της κάθαρσης και ο πόνος θα γίνουν αισθητά από όλους τους αμαρτωλούς.

 

Το χρονικό διάστημα θα εξαρτηθεί από τη σοβαρότητα των αμαρτιών τους.

Εκείνοι που απομακρύνονται από ΜΕΝΑ, χρειάζονται τις προσευχές σας. Θα τους δοθεί περισσότερος χρόνος για να στραφούν σε ΜΕΝΑ και να ζητήσουν τη συγχώρεση.

Ωστόσο αυτός ο χρόνος μπορεί να είναι τόσο σύντομος σαν μια ημέρα ή τόσο μακρύς σαν μερικά χρόνια.

Επειδή μόνο ο Πατέρας ΜΟΥ γνωρίζει την ημερομηνία της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ.

Ο χρόνος ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο Γεγονότα δε θα είναι τόσο μακρύς όσο ίσως νομίζετε.

Τελικά, τα παιδιά ΜΟΥ θα καταλάβουν την εποχή στην οποία ζουν και θα δεχθούν την Αλήθεια.

Όσοι από εσάς γνωρίζετε την Αλήθεια τώρα, και όσοι πιστεύετε σε ΜΕΝΑ, έχετε το καθήκον να προσεύχεστε για τις ψυχές που δε θα δεχθούν το Έλεός ΜΟΥ.

Κόρη ΜΟΥ, η μεγαλύτερη επιθυμία ΜΟΥ είναι να σώσω όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων που είναι χαμένοι για ΜΕΝΑ.

Όλες οι προσευχές των πιστών ΜΟΥ, οι οποίοι θα ενωθούν σε μια φωνή, μπορούν να ΜΕ βοηθήσουν να το κάνω αυτό.

Πηγαίνετε στην αγάπη. Πάντα να ΜΕ εμπιστεύεστε, επειδή ο χρόνος είναι περιορισμένος και τα σχέδια για τη Σωτηρία της ανθρωπότητας βρίσκονται στα Χέρια του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

24/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.