ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ιησούς: Ποτέ μη διστάζετε. Ποτέ μην αμφιβάλλετε στο Δικό ΜΟΥ Χέρι της Προστασίας

Μήνυμα 452 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 02 Ιουνίου του 2012, στις 21:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν οι πιστοί ΜΟΥ θα ΜΟΥ επιτρέψουν να πλημμυρίσω τις ψυχές τους με την άνευ όρων Αγάπη ΜΟΥ, θα ανάψω μέσα τους μια δύναμη που θα τους εκπλήξει.

Ελάτε σε ΜΕΝΑ σαν παιδιά που εμπιστεύονται, με απλή και ανοιχτή καρδιά, χωρίς προσδοκίες, και ΕΓΩ θα σας φέρω την ειρήνη που δε θα βρείτε πουθενά αλλού.

Ενώ κλαίω για τον τρόπο, με τον οποίο το κακό και η απληστία έχουν κυριεύσει τον κόσμο, είμαι επίσης γεμάτος από χαρά λόγω της αγνής αγάπης που δείχνουν οι πιστοί ΜΟΥ σε ΜΕΝΑ, τον Ιησού τους.

Πώς ΜΟΥ φέρνουν παρηγοριά και ανακούφιση, και πώς επιθυμώ να μπορούσα να τους πάρω στην Αγκαλιά ΜΟΥ.

Πόσο επιθυμώ να μπορούσαν να ΜΕ ακούσουν να τους λέω πόσο πολύ τους αγαπώ.

Πόσο νοσταλγώ για εκείνη την ημέρα όταν θα απλώσω το Χέρι ΜΟΥ, θα κρατήσω τα χέρια τους στα Δικά ΜΟΥ και θα τους τραβήξω στο Νέο Βασίλειο ΜΟΥ, όταν επιτέλους θα έρθουν πίσω στο σπίτι σε ΜΕΝΑ.

Εκείνη η μέρα δεν είναι μακριά.

Όλοι οι πιστοί ΜΟΥ, πρέπει να ΜΕ ακούτε αυτόν τον καιρό.

Πρέπει να είστε δυνατοί και ακλόνητοι κατά τις μελλοντικές δοκιμασίες και να μη χάνετε ποτέ το θάρρος.

Tο περπάτημα στο μονοπάτι σκαλισμένο για σας προς τη Βασιλεία ΜΟΥ θα σας πειράξει. Πολλοί από εσάς θα παρααπατήσουν και θα σκοντάψουν.

Κάποιοι από εσάς θα τρέξουν πίσω με το δρόμο που ήρθαν.

Άλλοι θα καθίσουν, θα παραιτηθούν και θα παραμείνουν κολλημένοι μεταξύ της αρχής του ταξιδιού τους και των πυλών στην Αιώνια Ζωή. Τόσο αδύναμη θα γίνει η πίστη τους λόγω των εμποδίων που θα αντιμετωπίσουν.

Ισχυρότεροι θα είναι ατρόμητοι. Θα θέλουν να παίρνουν την κάθε ουγγιά της ενέργειας και να προχωράνε στη Νέα Εποχή της Ειρήνης.

Τίποτα δε θα σταθεί εμπόδιο στο δρόμο τους. Θα ξέρουν πώς να αντέξουν τα μελλοντικά βάσανα. Θα ξέρουν πώς να καταπολεμήσουν τον εχθρό. Με λίγο φόβο στις καρδιές τους θα ακούσουν την κάθε οδηγία που θα τους δίνεται από ΕΜΕΝΑ.

Εκείνοι πρέπει πάντα να προσπαθήσουν να γυρίσουν πίσω και να υποστηρίξουν αυτούς που είναι πιο αδύναμοι. Αυτούς που φοβούνται. Πρέπει να κουβαλάνε στους ώμους τους εκείνους, που δεν έχουν τη βούληση και το θάρρος για να σηκωθούν στο Όνομά ΜΟΥ.

Εκείνοι που θα απορρίψουν τη βοήθειά σας, θα παραμείνουν πίσω και θα γίνουν μέρος της βασιλείας του Θηρίου, από την οποία δεν υπάρχει διαφυγή.

Ποτέ μη διστάζετε, ποτέ μην αμφιβάλλετε στο Δικό ΜΟΥ Χέρι της Προστασίας.

Αν υποβάλετε όλα στο Άγιο Θέλημά ΜΟΥ, τότε ΕΓΩ θα φροντίσω για τα πάντα.

Εμπιστευτείτε ΕΜΕΝΑ. Ακολουθήστε ΜΕ.

Ο χρόνος είναι λίγος, όμως είναι άφθονος για να προετοιμαστείτε για τη μάχη που είναι μπροστά σας.

Σας αγαπάω όλους. Μην ξεχνάτε ποτέ για τη δύναμη της Αγάπης ΜΟΥ.

Ο αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Βασιλιάς της Σωτηρίας

Ο Ιησούς Χριστός

02/06/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.