ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ζητώ από όλα τα παιδιά του Θεού να αφιερώσουν για άλλη μια φορά το μήνα Αύγουστο για τη σωτηρία των ψυχών

Μήνυμα 512 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 01 Αυγούστου του 2012, στις 16:45

Παιδί Μου, υπάρχουν πολλές αλλαγές, πολλές από τις οποίες αποκαλύφθηκαν σε εσάς στο παρελθόν, τις οποίες θα είστε μάρτυρες στον κόσμο.

Θα υπάρξουν πολλές καταστροφές, πολλές αναταραχές και τιμωρίες, από τις οποίες όλες θα συμβούν εξαιτίας της αμαρτίας της ανθρωπότητας.

Ζητώ από όλα τα παιδιά του Θεού να αφιερώσουν για άλλη μια φορά το μήνα Αύγουστο για τη σωτηρία των ψυχών.

Αυτό είναι που πρέπει να κάνετε. Κάθε μέρα να πηγαίνετε στη Θεία Λειτουργία και να λαμβάνετε τη Θεία Ευχαριστία.

Στη συνέχεια, κάθε μέρα στις 3 η ώρα να λέτε το Ροζάριο του Θείου Ελέους.

Όσοι από εσάς μπορούν, πρέπει να νηστεύουν μια μέρα την εβδομάδα.

Τα παιδιά Μου θα σοκαριστούν όταν έρθουν αυτές οι αλλαγές, αλλά ποτέ δεν πρέπει να φοβάστε το Χέρι του Πατέρα Μου, αν είστε πιστοί στις Διδασκαλίες του Πολυαγαπημένου ΤΟΥ ΥΙΟΥ, του Ιησού Χριστού.

Παρακαλώ, κρατήστε κοντά σας τη Σφραγίδα του Ζωντανού Θεού στα σπίτια σας, μέσα στους επόμενους μήνες, διότι πολλά θα ξετυλιχθούν.

Το Σώμα του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού, που είναι παρών στην Εκκλησία ΤΟΥ στη Γη βεβηλώνεται και θα υποφέρει τρομερά.

 

Πολλά σχέδια για την ανατροπή της Εκκλησίας του ΥΙΟΥ Μου είναι ήδη σε εξέλιξη και πολύ σύντομα θα γίνει η κατάρρευση.

Άλλα γεγονότα που προειπώθηκαν, τώρα θα γίνουν αντιληπτά μέσα από τις οικολογικές καταστροφές, επειδή το Χέρι του Πατέρα Μου θα πέσει ως τιμωρία πάνω σ’ αυτά τα έθνη, των οποίων οι αμαρτωλοί νόμοι δε θα είναι πλέον ανεκτοί.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε αυτόν τον καιρό για τις ψυχές που μπορεί να υποφέρουν κατά τη διάρκεια αυτών των γεγονότων.

Εκμεταλλευτείτε αυτό το μήνα για προσευχές για όλες τις ψυχές που μπορεί να χαθούν στους πολέμους, σεισμούς ή κατά τη διάρκεια της ερχόμενης Εξομολόγησης, Προειδοποίησης.

Η Καρδιά Μου είναι αλληλοσυνδεδεμένη με τις δικές σας, παιδιά, και πρέπει μαζί να εργαστούμε σκληρά για να σώσουμε τις ψυχές.

Προσεύχοντας για τη σωτηρία των ψυχών κάνουμε το Άγιο Θέλημα του Πατέρα Μου.

Η αγαπημένη Μητέρα σας

Η Μητέρα της Σωτηρίας

01/08/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.