ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Αυτός στάλθηκε για να διαλύσει την Εκκλησία ΜΟΥ και να Την σκίσει σε μικρά κομμάτια

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 8 Μαρτίου 2013, στις 14:05

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο σατανάς είναι οργισμένος με την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη, και η μόλυνσή του συνεχίζει να εξαπλώνεται μέσα στα τείχη Της.

Αυτός ο πονηρός απατεώνας, ο οποίος υπομονετικά έχει παραμείνει περιμένοντας στα παρασκήνια, σύντομα θα ανακοινώσει την εξουσία του επάνω στους φτωχούς, ανυποψίαστους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ. Ο πόνος, που θα προκαλέσει, είναι πολύ βαρύς για ΜΕΝΑ να αντέξω, ωστόσο η κυριαρχία του θα κορυφωθεί στην τελική κάθαρση από το κακό μέσα στον πυρήνα της Εκκλησίας ΜΟΥ.

Έχει χειριστεί προσεκτικά τη θέση του και σύντομα θα γίνει εμφανής – μέσα στην πομπώδη συμπεριφορά του, ανάμεσα στο εντυπωσιακό περιβάλλον του. Στην αρχή η υπερηφάνειά του, η αλαζονεία και η εμμονή με τον εαυτό του θα είναι προσεκτικά κρυμμένα από τον κόσμο. Ο έξω κόσμος με αναστεναγμό ανακούφισης θα δεχτεί ήχο των σαλπίγγων, που θα ανακοινώνουν τη θητεία του ως επικεφαλή της Εκκλησίας ΜΟΥ.

Το Σώμα ΜΟΥ είναι η Εκκλησία ΜΟΥ, αλλά δε θα είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, που εκείνος θα υποσχεθεί την πίστη του, γιατί δεν έχει καμία αγάπη για ΜΕΝΑ. Η πίστη του αποδίδεται στο θηρίο, και πώς θα γελάει και θα χλευάζει τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ που θα τον υποστηρίξουν.

Αυτός που τολμά να καθίσει στο Ναό ΜΟΥ, και ο οποίος στάλθηκε από τον πονηρό, δεν μπορεί να λέει την αλήθεια, γιατί δεν προέρχεται από ΜΕΝΑ. Αυτός στάλθηκε για να διαλύσει την Εκκλησία ΜΟΥ και να Την σκίσει σε μικρά κομμάτια, πριν Την φτύσει από το άθλιο στόμα του.

Το Σώμα ΜΟΥ είναι η Εκκλησία ΜΟΥ. Η Εκκλησία ΜΟΥ είναι ακόμα ζωντανή, αλλά μόνο εκείνοι που λένε την Αλήθεια και συμμορφώνονται με το Άγιο Λόγο του Θεού μπορούν να είναι μέρος της Εκκλησίας ΜΟΥ επί της Γης. Τώρα, όταν από το Θρόνο του Πέτρου θα αποκαλυφθεί αυτή η τελική προσβολή εναντίον ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού, θα καταλάβετε επιτέλους την Αλήθεια.

Το Βιβλίο της Αλήθειας – που προφητεύτηκε στο Δανιήλ για τους έσχατους καιρούς – δε θα αντιμετωπίζεται με περιφρόνηση από τα μέλη της Εκκλησίας ΜΟΥ, και το περιεχόμενο Της θα αρρωσταίνει τους αγαπημένους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ, όταν συνειδητοποιήσουν ότι λέω την Αλήθεια.

Ο Ψευδοπροφήτης – αυτός που ποζάρει ως ηγέτης της Εκκλησίας ΜΟΥ – είναι έτοιμος να φορέσει τα ράσα, που δεν έγιναν γι’ αυτόν.

Θα βεβηλώσει τη Θεία Ευχαριστία ΜΟΥ και θα διαιρέσει την Εκκλησία ΜΟΥ στα δυο, και στη συνέχεια και πάλι στα δυο.

Θα κάνει προσπάθειες για να διώξει αυτούς τους πιστούς οπαδούς του αγαπημένου ΜΟΥ Αγίου Βικάριου Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ’, διορισμένο από ΕΜΕΝΑ.

Θα ξεριζώσει όλους εκείνους που είναι πιστοί στις Διδασκαλίες ΜΟΥ και θα τους ρίξει στους λύκους.

Οι ενέργειές του δε θα γίνουν αντιληπτές αμέσως, αλλά σύντομα θα φανούν οι ενδείξεις, όταν θα επιδιώκει την υποστήριξη των σημαίνοντων ηγετών του κόσμου και αυτών σε υψηλές θέσεις.

Όταν το βδέλυγμα θα ριζώσει, οι αλλαγές θα είναι απότομες. Λίγο μετά, θα ανακοινώσει εκείνος τη δημιουργία μιας ενωμένης Καθολικής Εκκλησίας – συνδυάζοντας Την με όλα τα δόγματα και άλλες θρησκείες.

Θα ηγηθεί τη μία κοσμική θρησκεία και θα βασιλεύει πάνω από τις ειδωλολατρικές θρησκείες. Στην επιδίωξη των λεγόμενον ανθρωπίνων δικαιωμάτων, θα αγκαλιάσει τον αθεϊσμό με την εξάλειψη του στίγματος, το οποίο θα πει ότι επισυνάπτεται μ’ αυτό. Όλα όσα στα Μάτια του Θεού είναι αμαρτία, θα θεωρείται απόδεκτο από τη νέα, χωρίς αποκλεισμούς-Εκκλησία.

Ο καθένας που θα τολμήσει να του αντισταθεί, θα αναζητηθεί και θα τιμωρηθεί. Οι ιερείς, επίσκοποι και καρδινάλιοι που θα του αντισταθούν, θα αφορίσουν και θα στερούνται τους τίτλους τους. Άλλοι θα τρομοκτατούνται και θα διώκονται, και πολλοί ιερείς θα αναγκαστούν να κρυφτούν.

Εσείς, φτωχοί χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ, οι οποίοι αναγνωρίζετε τη Φωνή ΜΟΥ τώρα, παρακαλώ ακούστε ΜΕ, γιατί σας προσεγγίζω για να σας για να σας φέρω την παρηγοριά. ΕΓΩ ποτέ δε θα σας ζητήσω να απορρίψετε την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη, διοτί Αυτός ήμουν ΕΓΩ, ο αγαπημένος Σωτήρας σας, που Την δημιούργησα. Προσέφερα το Σώμα ΜΟΥ ως Ζωντανή Θυσία για να σας σώσω. Σας δόθηκε η ευθύνη για να δώσετε μαρτυρία στο Όνομά ΜΟΥ – για να σώσετε τις ψυχές εκείνων, που διδάσκετε και καθοδηγείτε.

Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να θέσετε την εμπιστοσύνη σε ΜΕΝΑ και να συνεχίσετε να ΜΕ υπηρετείτε. Αυτό που δεν πρέπει να κάνετε είναι να αποδεχτείτε οποιοδήποτε δόγμα, για το οποίο, μετά την παρουσίασή του, αμέσως θα ξέρετε ότι δε συμφωνεί με τις Διδασκαλίες ΜΟΥ. Πρέπει να κάνετε αυτό που σας λέει η καρδιά σας, αλλά να ξέρετε το εξής:

Αυτή η περίοδος θα γίνει η αιτία του βαθή πόνου σας και διεισδυτικής θλιψης, κάτι που θα συμβεί, όταν δείτε πώς η Εκκλησία ΜΟΥ βεβηλώνεται, και το οποίο θα σας οδηγήσει σε δάκρυα. Ψέματα, που θα σας παρουσιαστούν πρέπει να αναγνωρίσετε ως αυτό που είναι – ως προσβολή για το Θάνατό ΜΟΥ στο Σταυρό.

Αυτή η ερήμωση μπορεί να οδηγήσει σε κατάρρευση της δομής της Εκκλησίας ΜΟΥ. Οι αλλαγές και οι προσαρμογές των κτιρίων, συμπεριλαμβανομένου του νέου ναού, που χτίστηκε για μια κοσμική εκκλησία, θα κατασκευασθούν και θα τοποθετηθούν στη Ρώμη.

Σας διαβεβαιώνω ότι όπως ο Ναός ΜΟΥ θα βεβηλωθεί, έτσι κι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ο Σωτήρας όλης της ανθρωπότητας, θα πεταχτώ και – θα ριχτώ στην υδρορροή.

Ο Ιησούς σας

08/03/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.