ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Αυτή η αισχρή χειρονομία κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας θα παρατηρηθεί από εκείνους, που έχουν τα μάτια τους ανοιχτά

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 14 Μαρτίου του 2013, στις 18:00

 

Πολύ αγαπημένη κόρη μου, τι πόνο βιώνουν αυτοί οι αγαπημένοι, χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ που είναι κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ, που γνωρίζουν την Αλήθεια και οι οποιοι πρέπει να γίνουν μάρτυρες αυτού του βδελύγματος στην Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη.

Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας θα υπάρχει μια ιδιαίτερη προσβολή, η οποία θα προκληθεί εναντίον του Αγίου Ονόματός ΜΟΥ μεσώ της προσπάθειας βεβήλωσης ΕΜΕΝΑ. Αυτή η αισχρή χειρονομία κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας θα παρατηρηθεί από εκείνους, που έχουν τα μάτια τους ανοιχτά, και αυτό θα είναι ένα από τα σημάδια, με τα οποία θα ξέρετε ότι αυτός ο απατεώνας, που κάθεται στο θρόνο στην Εκκλησία ΜΟΥ επί της Γης – δεν προέρχεται από ΜΕΝΑ.

Πιστοί ΜΟΥ, πρέπει να ξέρετε ότι οι Προφητείες που δίνονται στον κόσμο – οι οποίες προειδοποιούν ότι θα έρθει ο χρόνος, όταν η εξουσία μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ θα αρπαχτεί από εκείνους που είναι πιστοί στο θηρίο – κυριολεκτικά γίνονται πραγματικότητα. Η ώρα τους ήρθε.

Να θυμάστε ότι εκείνοι που με υπερηφάνεια επιδεικνύουν την ταπεινότητά τους, είναι ένοχοι για την αμαρτία της υπερηφάνειας. Η υπερηφάνεια είναι αμαρτία.

Εκείνοι που λένε ότι η Εκκλησία ΜΟΥ πρέπει να ανανεώσει την εικόνα Της και ότι το δόγμα της Εκκλησίας ΜΟΥ πρέπει να επικαιροποιηθεί, και οι οποίοι λένε ότι με τον εκσυγχρονισμό αυτό θα γίνει αποδεκτή από περισσότερους ανθρώπους – να γνωρίζουν το εξής:

Όσοι από εσάς υποστηρίζετε ότι ακολουθείτε τη Διδασκαλία ΜΟΥ, αλλά θέλετε να αλλάξετε τους νόμους για να ανέχονται πράξεις που στα Μάτια ΜΟΥ είναι αμαρτωλές – φύγετε από την Εκκλησία ΜΟΥ. Δεν είστε Δικοί ΜΟΥ. ΜΟΥ έχετε γυρίσει την πλάτη σας και δεν είστε άξιοι να μπείτε στον Οίκο ΜΟΥ. Ωστόσο αυτό θα συμβεί. Εσείς και όλοι οι όμοιοί σας, που απαιτούν αλλαγές, οι οποίες αγκαλιάζουν κοσμικό κόσμο, θα είστε ικανοποιημένοι, διότι ο ψευδοπροφήτης θα σας παρασύρει προς όφελός του και θα χειροκροτάτε την κάθε στιγμή της μικρής κυριαρχίας του. Όμως δε θα είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, που θα ακολουθείτε. Θα ακολουθείτε ένα ψεύτικο δόγμα, όχι του Θεού.

Τόσοι πολλοί θα υποδεχτούν με ανοιχτές αγκάλες την κυριαρχία του ψευδοπροφήτη, και ΕΜΕΝΑ, με χαρά στις καρδιές τους, θα σπρώξουν στην άκρη. Και μετά, όταν οι λάθος δρόμοι του θα γίνουν εμφανές, οι φτωχοί ΜΟΥ χειροτονημένοι υπηρέτες δε θα έχουν πού να στραφούν. Η θλίψη τους θα μετατραπεί σε φόβο, και ο φόβος τους θα μετατραπεί σε απελπισία. Δε θα ξέρουν ποιον να εμπιστευτούν, αλλά πρέπει να καταλάβουν: το Σώμα ΜΟΥ, η Εκκλησία ΜΟΥ μπορεί να μαστιγωθεί και να βεβηλωθεί, αλλά το Πνεύμα ΜΟΥ δεν μπορεί ποτέ να αγγιχτεί, γιατί δεν μπορεί να πεθάνει ποτέ.

Όσους από εσάς που απορρίπτουν τώρα το Λόγο ΜΟΥ και την Αλήθεια που σας δίνεται ως ένα ιδιαίτερο Δώρο από τον Ουρανό – ΕΓΩ σας ευλογώ. Θα συνεχίσω να ξεχειλίζω τις Χάρες ΜΟΥ επάνω σας, μέχρι να επιστρέψετε πίσω σε ΜΕΝΑ. Δε θα τα παρατήσω ποτέ, μέχρι που θα μπορέσω να σώσω τις αξιολύπητες ψυχές σας.

Η Εκκλησία ΜΟΥ, όπου η Διδασκαλία ΜΟΥ και τα Μυστήρια παραμένουν άθικτα, θα ζήσει και δε θα πεθάνει ποτέ. Αυτή δε χρειάζεται ούτε τούβλα ούτε το κονίαμα για να επιβιώσει, διότι Αυτός είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, που το Σώμα ΤΟΥ είναι η Εκκλησία. Εσείς, οι πιστοί, αγαπημένοι ιερείς ΜΟΥ, εσείς, χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ, κι εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, είστε ένα μέρος του Εαυτού ΜΟΥ. Είστε ενωμένοι με το Σώμα ΜΟΥ για να σχηματίζετε την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη. Ως εκ τούτου, πρέπει να είστε ισχυροί, θαρραλέοι και πιστοί στο Άγιο Λόγο ΜΟΥ, ανεξάρτητα από το τι αντεπιχειρήματα σας παρουσιάζονται.

Ο χρόνος που το σχίσμα θα γυμνωθεί είναι κοντά, και ήδη μια τρομερή ανησυχία γίνεται αισθητή στη Ρώμη. Όταν το Άγιο Πνεύμα συγκρούεται με το πνεύμα του κακού, τότε μια γραμμή χωρίζει στα δυο, ώστε να προκύψουν δύο πλευρές. Μεγάλη διαίρεση θα γίνει γρήγορα. Τότε, πολλοί από αυτούς που έχουν εξαπατηθεί από τον ψεύτη, θα τρέξουν πίσω στην Ιερή Αγκαλιά ΜΟΥ στην αναζήτηση της προστασίας.

ΕΓΩ σας καθοδηγώ σ’ αυτούς τους θλιβερούς καιρούς και ζητώ από όλους σας να ΜΟΥ δώσετε τα δάκρυά σας, κι ΕΓΩ θα σας φέρω πνευματική παρηγοριά.

Σας ευλογώ. Σας φέρνω ειρήνη της καρδιάς. Σας προστατεύω.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

14/03/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.