ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: ΕΓΩ, ο αγαπημένος Πατέρας σας, καθόρισα επιτέλους την ημέρα για την Προειδοποίηση. Μόνο ΕΓΩ ξέρω αυτή την ημερομηνία

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 1 Απριλίου του 2013, στις 17:22

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι Θυσίες που γίνονται από ΕΜΕΝΑ, τον αγαπημένο Πατέρα σας, για λογαριασμό της ανθρωπότητας, πλησιάζουν στο τέλος.

Έχει ληφθεί κάθε προσπάθεια – λόγω της αγνής Αγάπης ΜΟΥ για τα παιδιά ΜΟΥ – για να τα σώσω από τον κακό της αμαρτίας. Σ’ αυτούς τους καιρούς, η τελική μάχη για να σώσω όλα τα παιδιά ΜΟΥ του κάθε θρησκεύματος και φυλής, βρίσκεται τώρα στο τελικό στάδιο.

Ποιος από εσάς θα υπερασπίζει την Αλήθεια, που σας δινόταν για τόσο πολύ καιρό; Ποιος από εσάς θα δεχτεί σήμερα το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, όπως σας παρουσιάζεται αυτό στο Δικό ΜΟΥ Βιβλίο της Αλήθειας; Εσείς που φωνάζετε κατά τον Προφήτη ΜΟΥ, θα σιωπήσετε, έτσι ώστε τα παιδιά ΜΟΥ να είναι σε θέση να ακούσουν τη γλυκιά Φωνή του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΜΟΥ, που προσελκύει τις ψυχές ττο ασφαλές λιμάνι, για να τις προετοιμάσει για το Νέο Παράδεισο στη Γη.

Καλώ όλους εσάς, παιδιά ΜΟΥ – τα ισχυρά, τα αδύναμα, τα ευάλωτα, τα ανήξερα και τα γεμάτα υπερηφάνεια, που νομίζουν ότι γνωρίζουν την Αλήθεια για τις Προφητείες που ανακοινώθηκαν από ΕΜΕΝΑ κατά τη διάρκεια των αιώνων – για να ανταποκριθούν σ’ αυτό το κάλεσμα από την Ουράνια ΒασιλείαΜΟΥ.

ΕΓΩ, ο αγαπημένος Πατέρας σας, καθόρισα επιτέλους την ημέρα για την Προειδοποίηση. Μόνο ΕΓΩ ξέρω αυτή την ημερομηνία. Ξέρω επίσης την ημερομηνία εκείνης της Μεγάλης Ημέρας, όταν ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ θα επιστρέψει για να αναλάβει το Βασίλειο, που ΤΟΥ υποσχέθηκα.

Η μέρα της Προειδοποίησης, που σας προσφέρεται ως ένα μεγάλο Δώρο, θα διαιρέσει την ανθρωπότητα στα δύο. Το πρώτο ήμισυ θα δεχτεί το μεγάλο Έλεος του ΥΙΟΥ ΜΟΥ. Το άλλο μισό θα κρυφτεί και θα φύγει. Θα πιστεύουν ότι θα έχουν τη δύναμη να αντέξουν την παρέμβαση του Θεού, η οποια έχει ως σκοπό να τους σώσει. Αυτό που δεν ξέρουν είναι ότι θα τους ακολουθώ μέχρι την Τελευταία Ημέρα για να τους σώσω από την τελική φρίκη, από την οποία δεν υπάρχει επιστροφή.

Παιδιά ΜΟΥ, μη ΜΕ φοβάστε. Είναι λόγω της Αγάπης ΜΟΥ για εσάς, που επιτρέπω την τελική δίωξη, όταν το κακό θα εμφανιστεί με έναν τρόπο, όπως ποτέ πριν.

Όλες οι Χριστιανικές Εκκλησίες θα χτυπηθούν πνευματικά. Μερικές θα καταστραφούν. Ανάμεσα σ’ αυτές, η Καθολική Εκκλησία θα υποφέρει περισσότερο, επειδή αυτή τη φορά θα έχει μολυνθεί από τον πυρήνα Της.

Αυτή η πληγή θα είναι απόλυτη, αλλά η Εκκλησία που ιδρύθηκε από τον ΥΙΟ ΜΟΥ στη Γη θα επιβιώσει αυτό το κακό, αν και περισσότερο έξω από τη Ρώμη, διότι ο Θρόνος του Πέτρου βεβηλώθηκε.

Σηκωθείτε, όλοι εσείς, που ορκίεστε την πίστη στον ΥΙΟ ΜΟΥ. Μείνετε μαζί και να προσεύχεστε, αυτή η μόλυνση να μην καταβροχθίσει εκείνες τις ψυχές, που έχουν δώσει τις ζωές τους στον ΥΙΟ ΜΟΥ. Ωχ, πώς θα δελεάζονται από τους νέους νόμους, για τους οποίους θα πιστεύουν, ότι υπαγορεύονται από τον Ουρανό μέσω του Θρόνου του Πέτρου. Τι θλίψη θα γεμίσει τις καρδιές τους, όταν θα ξεσπάσει αταξία. Πώς θα κλαίνε όταν αυτοί οι χειροτονημένοι υπηρέτες – εκατοντάδες χιλιάδες – θα αφοριστούν. Τότε μόνο θα απλώνουν τα χέρια τους και θα καλούν τον ΥΙΟ ΜΟΥ για να τους καθοδηγήσει.

Η Θεότητά ΜΟΥ θα τυλίξει τη Γη και θα συγκεντρώσει όλα τα παιδιά ΜΟΥ στο Βασίλειο του ΥΙΟΥ ΜΟΥ. Πρέπει να περιμένετε αυτό το κάλεσμα και να αποδεχτείτε με ευγνώμονες καρδιές τα Δώρα, που προσφέρονται σε σας ως όπλο, το οποίο χρειάζεστε για να καταπολεμήσετε την πονηριά, η οποία θα καλύψει τη Γη στο σκοτάδι.

Πράοι και ταπεινοί στην καρδιά, οι οποίοι αγαπάνε ΕΜΕΝΑ, τον Πατέρα τους, και εκείνοι που αποδέχονται τη Θεότητα του μονογενούς ΥΙΟΥ ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού, θα συγκεντρωθούν ως πρώτοι. Εκείνοι, των οποίων τα ονόματα βρίσκονται στο Βιβλίο της Ζωής, θα κληθούν και θα βασιλεύουν μαζί με τους αγίους ως ο ηγέτες ανάμεσα στους δώδεκα φυλές του Ισραήλ.

Αυτοί από εσάς με τις χλιαρές ψυχές – θα φωτιστείτε και το φορτίο σας θα είναι βαρύτερο. Θα είναι μέσω των προσευχών σας, που οι άλλοι – οι οποίοι κρύβονται από ΜΕΝΑ, θα ληφθούν κάτω από τη στέγη της Προστασίας ΜΟΥ.

Το θηρίο, που τρέμει μπροστά ΜΟΥ, δε θα νικήσει τόσο εύκολα τις ψυχές των παιδιών ΜΟΥ. Κάθε πράξη του Ελέους, κάθε θαύμα και κάθε παρέμβαση θα δοθεί από ΜΕΝΑ για χάρη των παιδιών ΜΟΥ.

Όσοι στέκονται ως εμπόδιο μπροστά ΜΟΥ και μπροστά στα παιδιά ΜΟΥ, θα υποστούν μια φοβερή τιμωρία. Αν και ΕΓΩ αγαπώ όλα τα παιδιά ΜΟΥ, δε θα διστάσω όμως, για να σταματήσω εκείνους ανάεσά τους, οι οποίποι – αν τους επέτρεπα αυτό – θα έπερναν τη Βασιλεία ΜΟΥ, την οποία θα γεμίσω με όλη την οικογένεια ΜΟΥ.

Να είστε επιφυλακτικοί με την Οργή ΜΟΥ. Διότι, ακόμη και αν είναι συγκρατημένη, και αν και έχω μεγάλη Υπομονή, θα ρίξω πάνω στη Γη μια μεγάλη θλίψη, ακόμη αν αυτό σημαίνει την καταστροφή του μεγαλύτερου μέρους της. Όπως μια ασθένεια, η οποία καταβροχθίζει το ανθρώπινο σώμα, έτσι κι οι κακές πράξεις του ανθρώπου ενάντια στον πλησίον του, καταστρέφουν τα υγιή κύτταρα. Εάν αυτή η ασθένεια δε θα σταματηθεί και αν δεν κόψω και δεν πετάξω τα ασθενή κύτταρα, δε θα είμαι σε θέση να αποκαταστήσω πλήρως ξανά το σώμα.

Η ολότητα, που μπορεί να έρθει στην Πόρτα του Νέου Βασιλείου ΜΟΥ πάνω στη Γη, θα είναι μόνο υγιές Σώμα της Εκκλησίας του ΥΙΟΥ ΜΟΥ πάνω στη Γη. Σ’ αυτούς που απομακρύνθηκαν από τον πειρασμό της απόρριψης του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, θα είναι ευκολότερο να γίνουν αντάξιοι να ενταχθούν ως ένα σώμα, σε ένωση με τον ΥΙΟ ΜΟΥ. Θα λάβουν Αιώνια Ζωή και δε θα υπάρχει άλλο ο πόνος.

Ο αγαπημένος Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός

01/04/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.