ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η ώρα της εμφάνισης του κομήτη, για τον οποίο έλεγα, όταν οι άνθρωποι θα πιστεύουν, ότι υπάρχουν δύο ήλιοι, είναι κοντά

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου του 2013, στις 17:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, τα αστέρια θα αλλάξουν σύντομα (τη θέση), και η ώρα της εμφάνισης του κομήρτη, για τον οποίο έλεγα, όταν οι άνθρωποι θα πιστεύουν, ότι υπάρχουν δύο ήλιοι, είναι κοντά. Σύντομα αυτό το εκπληκτικό θέαμα θα δει όλη η ανθρωπότητα και θα ακουστεί ο ήχος της βροντής, και θα φαίνεται, ότι θα συγκρουστούν δύο ήλιοι.

Οι Δικές ΜΟΥ Ακτίνες του Ελέους θα πέσουν σε κάθε ανθρώπινη ψυχή, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που θα τυφλωθούν από το Φως, διότι τόσο σκοτεινές είναι οι ψυχές τους. Όταν ο ήχος της βροντής θα ακουστεί, τότε απόλυτη ηρεμία θα κατέλθει πάνω στη Γη, και η σιωπή θα είναι εκκωφαντική. Δε θα ακούγεται κανένας ήχος – μόνο ο ήχος της Φωνής ΜΟΥ θα αποτυπωθεί στις ψυχές των άθλιων.

Θα είμαι σαν μια αχτίδα του ήλιου, η οποία στα μάτια του αμαρτολού θα κάνει ευδιάκριτο κάθε ένα αδίκημα, κάθε αμαρτία και κάθε κραυγή απελπισίας.

Θα υπάρχει θρήνος και οι ανθρώπινες καρδιές θα αισθάνονται μια βαθιά θλίψη, όταν οι άνθρωποι θα έρθουν αντιμέτωποι με την κατάσταση των ψυχών τους. Όλα θα σταματήσουν για δεκαπέντε λεπτά, και στη συνέχεια η ζωή θα επιστρέψει στο φυσιολογικό της ρυθμό, σαν να μη συνέβη ποτέ αυτό το θαύμα. Για εκείνους, των οποίων οι ψυχές θα έχουν αγγιχτεί από την Αλήθεια, η ζωή δεν μπορεί, ούτε θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Θα ακολουθήσουν ΕΜΕΝΑ, τη Διδασκαλία ΜΟΥ, και δισεκατομμύρια θα μετανοήσουν.

Τα Μηνύματά ΜΟΥ θα γίνουν η καθημερινή διατροφή τους και, μαζί με τη Θεία Ευχαριστία ΜΟΥ, δε θα χρειαστούν τίποτε άλλο. Θα γίνουν τόσο ισχυροί, που τίποτα δε θα σταθεί εμπόδιο στο δρόμο τους, τίποτα δε θα τους εκφοβίσει ούτε θα τους σταματήσει, διότι ως το κατάλοιπο του στρατού ΜΟΥ θα πορεύονται προς το Νέο ΜΟΥ Παράδεισο.

Στους άλλους θα ειπωθεί, ότι η Προειδοποίηση προκλήθηκε από τη διαταραχή στη ατμόσφαιρα της Γης και αυτό θα είναι εύκολο να εξηγηθεί. Αλλά αυτό θα είναι ένα ψέμα, επειδή εκείνοι δε θέλουν να αναγνωρίσουν την Ύπαρξη του Θεού. Αν το έκαναν αυτό, δε θα ήταν σε θέση να ολοκληρώσουν το σχέδιό τους για να παραπλανήσουν τον κόσμο να δεχθεί τις άδειες υποσχέσεις του αντίχριστου.

Όταν τα θαύματα από το Χέρι του Θεού θα παρατηρούνται σε τόσο μεγάλη κλίμακα, να ξέρετε ότι αυτό σημαίνει πως το Σχέδιό ΜΟΥ για να φέρω την ανθρωπότητα στη σφαίρα της Σωτηρίας, βρίσκεται στο τελικό στάδιο.

Πηγαίνετε, οι πιστοί οπαδοί ΜΟΥ, και πάντα να πιστεύετε στην υπόσχεση ΜΟΥ να σώσω όλες τις ψυχές. Το Έλεός ΜΟΥ είναι μεγάλο, και η Δύναμη ΜΟΥ πανίσχυρη.

Ο Ιησούς σας

06/04/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.