ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ζητώ από εκείνους από εσάς, που είναι φοβισμένοι και μπερδεμένοι μ’ αυτά τα Μηνύματα, για να ΜΕ ακούσουν τώρα

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 19 Απριλίου του 2013, στις 17:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πόσο μοναχική είναι αυτή η Ιεραποστολή, παρόλο που εκατοντάδες χιλιάδες περιβάλλουν εσένα με την αγάπη τους και με τις προσευχές τους.

Όταν θα εργάζεστε για ΜΕΝΑ και θα εγκαταλείπετε τον εαυτό σας, σε πλήρη παράδοση στα Πόδια ΜΟΥ, θα αισθάνεστε πολύ μόνοι. Θα αντιμετωπίζετε την οργή των εχθρών ΜΟΥ, οι οποίοι δε θα σας δώσουν ούτε μια στιγμή ηρεμίας. Εσύ, κόρη ΜΟΥ, πρέπει τώρα να ακούς, όταν σε όλους όσους ΜΕ απορρίπτουν προσφέρω μ’ αυτά τα Λόγια ένα ιδιαίτερο Δώρο στα παιδιά του Θεού.

Ζητώ από εκείνους από εσάς, που είναι φοβισμένοι και μπερδεμένοι μ’ αυτά τα Μηνύματα, για να ΜΕ ακούσουν τώρα. Δεν ξέρετε πόσο σας αγαπάω, ακόμη και όταν αγανακτείτε με ΜΕΝΑ; Δεν ξέρετε ότι ποτέ δε θα σας τιμωρούσα για τη μη αποδοχή αυτών των Μηνυμάτων, που σας δίνονται μόνο και μόνο για να μπορώ να σας προετοιμάσω και να σας ενισχύσω, λόγω των δοκιμών που σας περιμένουν; Δε ΜΕ αναγνωρίζετε, τον αγαπημένο σας Ιησού, όταν σας καλώ τώρα;

ΕΓΩ Είμαι ο Σωτήρας σας και δε θα σας απόρριπτα, όταν υπάρχουν αμφιβολίες στο μυαλό σας. Πώς θα μπορούσα να είμαι θυμωμένος μαζί σας, αφού ΜΕ αγαπάτε και ενδιαφέρεστε μόνο για την Αλήθεια; Σας προετοιμάζω τώρα για τις προκλήσεις, που θα αντιμετωπίζετε, όταν ο διωγμός της Εκκλησίας ΜΟΥ στη Γη – όπως προείπαν οι προφητείες – θα ξεδιπλώνονται.

Για να μπορώ λοιπόν να σας τραβήξω στο Έλεος της Αγάπης ΜΟΥ και να φωτίσω τις καρδιές σας, σας προσφέρω αυτό το Δώρο. Σας υπόσχομαι πως όταν θα ΜΕ κλείτε μ’ αυτόν τον τρόπο, χάρη σ’ αυτή την Προσευχή, οι αμφιβολίες σας ως προς το Ποιος Είμαι ΕΓΩ, που μιλάω σε σας τώρα – θα εξαφανιστούν. Σας προσφέρω αυτό το Δώρο, έτσι ώστε να μπορείτε, μέσα από τις Προσευχές σας που δίνω στον κόσμο αυτόν τον καιρό, να σώσετε ολόκληρη την ανθρωπότητα.

Αν έρθετε σε ΜΕΝΑ, χωρίς υπερηφάνεια και με μια ανοικτή και καθαρή συνείδηση, θα ξέρετε αμέσως ότι σας έχει δοθεί αυτό το Δώρο. Αυτό είναι Δώρο της Μετάνοιας για τους άλλους.

Σταυροφορία της Προσευχής (105) – Δώρο Μετάνοιας για άλλους

«Ω, αγαπητέ μου Ιησού,

με την αγάπη μου για ΣΕΝΑ,

ΣΕ παρακαλώ να αποδεχθείς την ψυχή μου, έτσι ώστε να είναι ενωμένη μαζί ΣΟΥ.

Πάρε την ψυχή μου και κάλυψέ την με το Άγιο Πνεύμα ΣΟΥ

και βοήθησέ με να σώσω μέσω αυτής της Προσευχής

Όλους αυτούς που συναντάω.

Κάλυψε την κάθε ψυχή που συναντάω

Με το Άγιο Έλεός ΣΟΥ

και χάρισε τους τη Σωτηρία, που χρειάζονται

για να εισέλθουν στη Βασιλεία ΣΟΥ.

Εισάκουσε τις Προσευχές μου.

Εισάκουσε τις παρακλήσεις μου και μέσω του Ελέους ΣΟΥ

σώσε τις ψυχές όλων των ανθρώπων. Αμήν.

Εκείνους από εσάς, που συκοφαντούν αυτά τα Μηνύματα, και οι οποίοι Τα απορρίπτουν, παρακαλώ να έρθουν σε ΜΕΝΑ. ΕΓΩ θα σας δείξω την Αλήθεια. Θα σας δεχθώ και θα σας παρηγορήσω. Θα σας αγαπάω πάντα, ανεξάρτητα από το πώς ΜΕ προσβάλλετε.

Ο Ιησούς σας

19/04/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.