ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Λόγος ΜΟΥ είναι το τέλος. Είναι τελικό. Δεν μπορεί να υπάρξει κανένας άλλος λόγος

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 13 Μαΐου του 2013, στις 16:18

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, το Δικό ΜΟΥ Κατάλοιπο του Στρατού θα μεγαλώσει πολύ γρήγορα αυτή την εποχή και θα εξαπλωθεί σε πενήντα οκτώ έθνη. Θα υπάρχουν ηγέτες ανάμεσά σας και θα πρέπει να ενωθείτε όπου κι αν βρίσκεστε, σχηματίζοντας Ομάδες Προσευχής ο Ιησούς προς την Ανθρωπότητα.

Φέρτε μαζί σας, κατ’ αρχήν, όλους όσους ΜΕ ακολουθούν και προσπαθήστε κατόπιν να τραβήξετε όλους εκείνους που ακολουθούν κάθε λογής δόγμα. Δε θα μπορούσα ποτέ να προτιμήσω μία ψυχή έναντι μιας άλλης. Επιθυμώ όπως ενημερώσετε όλους εκείνους που δεν πιστεύουν σε ΜΕΝΑ ότι τους υπόσχομαι, πως θα τους εμφανιστεί η Αλήθεια κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης. Θα δυσκολευτούν να ΜΕ αρνηθούν, γιατί θα καταβροχθίσω τις ψυχές τους με τρόπο που θα τους εκπλήξει και θα τους συνταράξει. Το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ θα πέσει πάνω σε κάθε έθνος όπου έχουν ιδρυθεί Ομάδες Προσευχής ΜΟΥ.

Θα πολλαπλασιάσω τον αριθμό των θαυμάτων, που έχουν ήδη γίνει, με τα οποία έχω γιατρέψει τα μυαλά, το πνεύμα και τα σώματα των άθλιων και των και αρρώστων ανάμεσα σας. Θα ΜΕ αναγνωρίσετε από την Παρουσία ΜΟΥ, που θα εμφυσήσω σε όσους από εσάς ζητούν τις Χάρες ΜΟΥ. Είστε πράγματι ευλογημένοι – εσείς, τα παιδιά αυτής της γενιάς, που έχετε επιλεγεί ανάμεσα σε τόσο μεγάλο αριθμό για να απολαύσετε την Αιώνια Ζωή στην Βασιλεία ΜΟΥ, η οποία δεν έχει τέλος. Ο θάνατος θα νικηθεί από εσάς. Το κακό θα καταβροχθιστεί από τη δύναμη της επιμονής σας και η αμαρτία δε θα σημαδεύει πλέον τις ψυχές σας.

Παιδιά ΜΟΥ, υπάρχει πολλή δουλειά να γίνει. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας καθοδηγήσω μέσα από τις Προσευχές της Σταυροφορίας ΜΟΥ, γιατί θα ανοίξουν τα μάτια σας στην Αλήθεια. Όταν θα μπορείτε να δείτε την Αλήθεια, τότε θα ξέρετε μέσα στις καρδιές σας τι πρέπει να κάνετε. Μια συμβουλή – όταν σας απορρίπτουν, γιατί μιλάτε για την Αλήθεια, πρέπει να παραμείνετε σιωπηλοί. Προσευχηθείτε για εκείνες τις ψυχές, για να μπορούν και αυτές να λάβουν τη Χάρη να δεχτούν το Βιβλίο της Αλήθειας.

Ο Λόγος ΜΟΥ είναι το τέλος. Είναι τελικός. Δεν μπορεί να υπάρξει κανένας άλλος λόγος. Όποιος ισχυρίζεται ότι μιλά εξ Ονόματός ΜΟΥ μετά από αυτή την Αποστολή που άρχισε το Νοέμβριο του 2010, δεν έχει την εξουσία να το πράξει, γιατί δεν προέρχεται από ΕΜΕΝΑ. Εκείνοι οι Προφήτες που ήρθαν πριν από αυτή την Αποστολή, και οι οποίοι επίσης μιλούν εξ Ονόματός ΜΟΥ είναι ευλογημένοι και θα συνεχίσω να τους προστατεύω. Η Φωνή ΜΟΥ μιλάει στον κόσμο μέσα από αυτά τα Μηνύματα. Η αγαπημένη ΜΟΥ Μητέρα, η Αειπάρθενος Μαρία, μιλάει επίσης στους οραματιστές Της, και πάλι η Αποστολή της ευλογείται από ΕΜΕΝΑ.

Να ξέρετε ότι ο στρατός του σατανά περιλαμβάνει μια σειρά από ψευδοπροφήτες, που μιλούν με μια γλυκύτητα στη φωνή. Χαλαρά, με αγάπη και συγκαλυμμένες ψεύτικες υποσχέσεις, θα λένε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που σας λέω. Να γνωρίζετε ότι μόνο η Φωνή ΜΟΥ θα σας λέει την Αλήθεια. Μόνο τη Φωνή ΜΟΥ θα πει για γεγονότα που θα γίνουν, που θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν. Κανείς άλλος δεν μπορεί, ούτε θα του δοθεί η εξουσία, να μιλά για ΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό ή τον Αγαπημένο ΜΟΥ Πατέρα.

Παρηγορηθείτε μ’ αυτή την αποκάλυψη και να ξέρετε ότι μόνο η Αγία Τριάδα επικοινωνεί μ’ αυτόν τον τρόπο, με μια Φωτιά, που θα καταβροχθίσει όλες τις ψυχές που δεν περιέχουν περηφάνια και είναι γεμάτες ταπεινή αγάπη για ΜΕΝΑ.

Ο Ιησούς σας

13/05/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.