ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

O Θεός δεν καυχιέται. Ο Θεός δεν είναι περήφανος. Ο Θέος είναι τρυφερός, γεμάτος αγάπη αλλά σταθερός στις Διδασκαλίες ΤΟΥ για την ανθρωπότητα

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, ο τρόπος που δείχνω τον Εαυτό ΜΟΥ στα παιδιά του Θεού σ’ αυτήν τη Γη είναι μέσω μίας πηγής και αυτή είναι το Άγιο Πνεύμα. Δεν μπορώ να κάνω αισθητή την Παρουσία ΜΟΥ σ’ αυτούς με οποιοδήποτε άλλο τρόπο.

Χωρίς την Παρουσία του Αγίου Πνεύματος, η Φωνή ΜΟΥ δεν μπορεί να ακουστεί. Έτσι όταν το Άγιο Πνεύμα κατοικεί σε μια επίλεκτη ψυχή, η Φωνή ΜΟΥ γίνεται αισθητή. Αλλά προσέχετε. Το Άγιο Πνεύμα κατοικεί μόνο σε ψυχές που ακούνε και απλά ανταποκρίνονται σε ότι τους δίνεται.

Το Άγιο Πνεύμα μπορεί να εμπνέει τους ανθρώπους να κηρύττουν το Λόγο του Θεού, αλλά τέτοιες ψυχές δεν μπορούν να αποκλειστούν από αυτό. Όποιος γράφει, επικοινωνεί και λέει ότι εκπροσωπεί το Λόγο του Θεού, που έχει δοθεί από τη δύναμη του Άγιου Πνεύματος δεν πρέπει να δώσει τη δική του υποκειμενική εξήγηση του Παναγίου Λόγου ΜΟΥ.

Όποιος  προλέγει το Λόγο του Θεού και όποιος έχει ενδυναμωθεί από το Άγιο Πνεύμα ποτέ δε θα καυχηθεί για το γεγονός. Ποτέ δε θα καταδικάσει κάποιον άλλο στο Όνομα ΜΟΥ, δε θα μιλά άσχημα για τους άλλους και δε θα τους συκοφαντεί. Όταν δείτε αυτό να συμβαίνει, να ξέρετε ότι το Άγιο Πνεύμα δεν είναι παρών.

Πολλοί ψευδοπροφήτες φωνάζουν με όλη τους τη φωνή, καυχώνται για το γεγονός ότι  τους έχει δοθεί η Χάρη του Αγίου Πνεύματος, αλλά αυτό είναι ψέμα. Να αναγνωρίζετε τον ψεύτη όταν λέει πως είναι γνώστης και έχει μεγάλη εκπαίδευση στη Θεολογία – και ότι γνωρίζει περισσότερα για ΜΕΝΑ από ότι οι άλλοι – και μετά να υποστηρίζει ότι του έχει δοθεί η εξουσία να καταδικάζει άλλους που λένε ότι μιλούν στο Όνομα ΜΟΥ. Αυτή η αλαζονεία ποτέ δεν προέρχεται από το Θεό.

Ο Θεός δεν καυχιέται. Ο Θεός δεν είναι περήφανος. Ο Θεός είναι τρυφερός, γεμάτος αγάπη αλλά και σταθερός στις Διδασκαλίες ΤΟΥ για την ανθρωπότητα. Ποτέ δε θα δώσει άδεια σε οποιοδήποτε αυθεντικό προφήτη, αληθινό μαθητή ή άγιο υπηρέτη να βλάψει ή να προσβάλει άλλον στο Όνομα ΜΟΥ.

Να προσέχετε τους ψευδοπροφήτες που δεν έχουν τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος, γιατί θα σας οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα. Θα σας οδηγήσουν στην αντίθετη κατεύθυνση από το μονοπάτι που έχω επιλέξει για κάθε ένα από εσάς.

Ο Ιησούς σας

31/05/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.