ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Είμαι Παρών στη Θεία Κοινωνία μέσω της πράξης της Μετουσίωσης

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 2 Ιουνίου του 2013

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, θα πρέπει να υπενθυμίσω σε όλα τα παιδιά του Θεού την Αλήθεια της υπόσχεσης ΜΟΥ να δώσω στην ανθρωπότητα το Δώρο της Θείας Κοινωνίας.

Πρέπει να σας υπενθυμίσω τη δύναμη της Θείας Κοινωνίας και το γεγονός ότι ΕΓΩ, ο αγαπημένος σας Ιησούς, είναι Αυτός που είναι πραγματικά Παρών. Σας έχω δώσει το Σώμα ΜΟΥ για να σας σώσω από την αιώνια καταδίκη. Σας έχω δώσει το Σώμα ΜΟΥ έτσι ώστε να μείνω στις ψυχές σας.

Είμαι Παρών στη Θεία Κοινωνία μέσω της πράξης της Μετουσίωσης. Το έχω  ήδη εξηγήσει στους Αποστόλους ΜΟΥ στο Τελευταίο Δείπνο. Γιατί όμως πολλοί από εσάς δε δέχεστε αυτό το μεγάλο Δώρο που σας έχει δοθεί με τόσο μεγάλο κόστος. Αυτό είναι το Δώρο ΜΟΥ για εσάς. Το Σώμα ΜΟΥ και το Αίμα ΜΟΥ θα ενδυναμώσει την ψυχή σας. Η Θεία ΜΟΥ Παρουσία γεμίζει τις ψυχές σας και παρέχει σε όσους δέχονται τη Θεία Ευχαριστία με μια ξεχωριστή Χάρη, που θα σας φέρει πιο κοντά σε ΜΕΝΑ.

Όταν ΜΟΥ κρατάτε παρέα κατά τη διάρκεια της Θείας Κοινωνίας, θα σας δώσω τα μεγαλύτερα Δώρα. Σύντομα θα σας είναι δύσκολο να απομακρυνθείτε από ΕΜΕΝΑ και θα έρθω πιο κοντά σας. Η καρδιά σας θα συγχρονιστεί με τη Δική ΜΟΥ Καρδιά.

Ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάτε τη δύναμη της Θείας Κοινωνίας , γιατί διατηρεί το Φως της Παρουσίας ΜΟΥ στον κόσμο. Χωρίς την αληθινή ΜΟΥ Παρουσία στη Θεία Κοινωνία θα ήσασταν χαμένοι  και δε θα ήσασταν σε θέση να παραμείνετε σε μια κατάσταση χάριτος.

Όταν στερείστε το Σώμα ΜΟΥ, θα αρχίσετε να νιώθετε κενοί. Θα χωριστείτε από ΕΜΕΝΑ και παρόλο που ακόμα θα ΜΕ αγαπάτε, θα αγωνίζεστε για να μείνετε σε ένωση μαζί ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας

02/06/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.