ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Προσευχή της Σταυροφορίας (108) Ανεβαίνοντας το Λόφο του Σταυρού

Δόθηκε την Τρίτη 4 Ιουνίου του 2013

 

“Ιησού, βοήθα με να βρω το κουράγιο, τη γενναιότητα και το θάρρος για να σηκωθώ και για να μπορείς να με λογαριάσεις, έτσι ώστε να μπορώ να ενταχθώ στον Άγιο ΣΟΥ Στρατό και να ανέβω τον ίδιο Λόφο προς το Σταυρό, τον οποίο έπρεπε να αντέξεις για τις αμαρτίες μου.

Δώσε μου τη δύναμη να κουβαλάω το Σταυρό ΣΟΥ και το φορτίο ΣΟΥ, έτσι ώστε να μπορώ να σώσω ψυχές.

Απάλλαξέ με από την αδυναμία μου

Εξανέμισε τους φόβους μου

Σύντριψε όλες μου τις αμφιβολίες

Άνοιξε τα μάτια μου στην Αλήθεια

Βοήθησε εμένα και όλους αυτούς που ανταποκρίνονται στο κάλεσμα ΣΟΥ,  να κουβαλάμε το Σταυρό ΣΟΥ, να ΣΕ ακολουθούμε με ταπεινή καρδιά και με το παράδειγμα μας και άλλοι να βρουν το θάρρος να κάνουν το ίδιο.

Αμήν”

04/06/2013 - Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής

Sorry, the comment form is closed at this time.