ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Oι υπόλοιποι από τους υπηρέτες ΜΟΥ θα υπογράψουν υπόσχεση της υποταγής στη νέα παγκόσμια θρησκεία

Mήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 5 Ιουνίου του 2013

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, όλο και περισσότεροι από τους πιστούς ΜΟΥ υπηρέτες, τελικά, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα ΜΟΥ, αν και επειδή το κάνουν αυτό, σημαίνει ένα μοναχικό ταξίδι γι’ αυτούς.

Έχουν καθήκον προς τους ανωτέρους τους, γιατί έχω δώσει στην Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη την εξουσία να διαχειρίζεται όλα τα παιδιά του Θεού. Αυτοί, οι πιστοί ΜΟΥ υπηρέτες πρέπει να υπακούνε στις οδηγίες  που έχουν δοθεί σ’ αυτούς από την Εκκλησία ΜΟΥ μέχρι την ημέρα που τα Μυστήρια ΜΟΥ  θα αλλάξουν. Τότε θα πρέπει να υπακούνε ΕΜΕΝΑ.

Για όσους από τους πιστούς ΜΟΥ υπηρέτες δεν πιστεύουν στις προφητείες που προειπώθηκαν, όπου η Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη θα καταστραφεί από μέσα, θα χρειαστεί να προσευχηθείτε για να σας κρατήσω δυνατούς και πιστούς στις Διδασκαλίες ΜΟΥ, μέχρι που το σκότος θα εξαλείψει κάθε Παρουσία ΜΟΥ στους Ιερούς μου Ναούς σε όλο τον κόσμο. Γιατί, όταν αυτό συμβεί, το μόνο σας καθήκον θα είναι προς ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό.

Μην αφήσετε τις καρδιές σας να στενοχωριούνται, γιατί όταν κηρύττετε μόνο τηΝ Αλήθεια των Διδασκαλιών ΜΟΥ και διαχειρίζεστε τα Μυστήρια με τρόπους που έχετε διδαχθεί, αυτό θα είναι η Σώζουσα Χάρη. Αν και όταν θα σας ζητηθεί να απορρίψετε την Αλήθεια της Εκκλησίας ΜΟΥ στη Γη, εκεί θα πρέπει να διακρίνετε.

 Αυτή η μέρα δεν έχει ακόμα έρθει, αλλά όταν σας ζητηθεί από αυτούς ανάμεσα σας με ψηλότερη θέση να αφαιρέσετε τη Θεία Ευχαριστία, θα ξέρετε ότι σας έχει δοθεί η Αλήθεια.

Όταν θα σας ζητηθεί να δεχτείτε ορισμένα δόγματα – πριν έρθει αυτή η μέρα – τα οποία θα ξέρετε μέσα στις καρδιές σας ότι δε θα μπορούσαν ποτέ να συγχωρεθούν από ΕΜΕΝΑ, θα συνειδητοποιήσετε τη φρικτή πραγματικότητα της καταστροφής που αντιμετωπίζει η Εκκλησία ΜΟΥ.

Θα είναι μόνο οι γενναίοι και οι θαρραλέοι μεταξύ σας, που θα υπερασπίζουν την Αλήθεια όταν θα σας κάνουν να πιστέψετε σε παγανιστικά ψέματα, αυτοί θα παραμείνουν πιστοί σε ΕΜΕΝΑ. Θα συνεχίζετε να εκτελείτε τα Μυστήρια της Βάπτισης, της Θείας Κοινωνίας, της Εξομολόγησης, του Χρίσματος, του Γάμου και του Αγίου Ευχελαίου.

Οι υπόλοιποι από τους υπηρέτες ΜΟΥ θα υπογράψουν υπόσχεση της υποταγής  στη νέα παγκόσμια θρησκεία. Θα είναι τότε που θα μοιραστείτε στα δύο – αυτοί που ακολουθούν την Αλήθεια και αυτοί που δέχονται νόμους που οδηγούν σε ένα πράγμα – τη λατρεία ψεύτικων θεών και την αποδοχή της αμαρτίας.

Πολλοί από εσάς δε θα Με δοξάζετε πλέον.  Αν δεν μείνετε πιστοί σε ΜΕΝΑ και  ταΐζετε το ποίμνιο ΜΟΥ με ψέματα, θα χαθείτε από ΕΜΕΝΑ. Όμως, όταν αυτές οι ψυχές καταλάβουν ότι έχουν πλανευτεί, θα τους δείξω μεγάλο ΄Ελεος. Εσείς, όμως που έχετε εκπαιδευθεί να κατανοείτε τις Διδασκαλίες ΜΟΥ, να τιμάτε τον Πανάγιο ΜΟΥ Λόγο και να εκτελείτε τα Ιερά ΜΟΥ Μυστήρια, θα ΜΕ προδώσετε.

 Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

05/06/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.