ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παρόλο που θα προκαλέσουν φόβο, δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με τη Μεγάλη Τιμωρία που αναμένεται να έρθει

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 25 Ιουλίου του 2013, στις 20:40

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το Χέρι του Πατέρα ΜΟΥ έχει πλέον παρέμβει στον κόσμο με την τιμωρία για την αμαρτία του ανθρώπου. Η αμαρτία έχει κλιμακωθεί στον κόσμο, επειδή ο άνθρωπος δεν μπορεί πλέον να διακρίνει μεταξύ σωστού και λάθους. Δεν μπορείτε να ξεφύγετε από την Οργή του Πατέρα ΜΟΥ, όταν οι χώρες σας χειροκροτούν αισχρή αμαρτία, μέσω των νόμων τους.

Οι ποινές αυτές θα τις μαρτυρήσουν, θα τις ζήσουν σε όλο τον κόσμο, σύντομα. Παρά το γεγονός ότι θα προκαλέσουν φόβο, δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με τη Μεγάλη Τιμωρία που αναμένεται να έρθει. Ο άνθρωπος είναι πεισματάρης. Αρνείται τη βοήθεια όταν αυτή προσφέρεται από το Θεό. Η ανθρωπότητα έχει επιλέξει να απορρίψει το Θεό και ο κάθε ένας από εσάς έχει υποστεί βάσανα λόγω των ειδωλολατρών που βρίσκονται ανάμεσά σας.

Η Κλήση ΜΟΥ από τον Ουρανό είναι για να σώσει όλες τις ψυχές σε πρώτη φάση, αλλά είναι, επίσης, για να μπορέσω να σας βοηθήσω να μετριάσετε τις ποινές, οι οποίες θα πέσουν πάνω στην ανθρώπινη φυλή. Πόσο μεγάλο είναι το Έλεος ΜOY. Πόσο μεγάλη είναι η Υπομονή ΜΟΥ, αλλά εκείνοι που απορρίπτουν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ και οι οποίοι απομακρύνονται από τον Πατέρα ΜΟΥ, το Δημιουργό τους, θα μάθουν σύντομα τις συνέπειες.

Καλώ όλες τις θρησκείες και σας παρακαλώ να προσευχηθείτε για επιείκεια, είτε αποδέχεστε αυτά τα Μηνύματα είτε όχι. Οι προσευχές είναι αναγκαίες για το μετριασμό των καταστροφών, οι οποίες έχουν ήδη αρχίσει. Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, για τις ζωές σας και για τη σωτηρία των ψυχών σας.

Ο Ιησούς σας

25/07/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.