ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Πρέπει να διατηρήσετε τους παραδοσιακούς Σταυρούς, γιατί σύντομα θα εξαφανιστούν

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 29 Ιουλίου του 2013, στις 19:05

Παιδιά Μου, να θυμάστε πάντα ότι, με τη Δύναμη του Θεού και με τη Χάρη του ΥΙΟΥ Μου, θα συντρίψω το θηρίο και όταν όλα θα δείχνουν απελπιστικά, χωρίς ελπίδα, η βασιλεία του πονηρού θα έχει ένα απότομο τέλος.

Ο μανδύας της Προστασίας Μου καλύπτει όλους εκείνους που ζητούν την βοήθειά Μου κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων καιρών.Να θυμάστε ότι, όταν έχασα τον ΥΙΟ Μου, όταν ήταν δώδεκα ετών, ΤΟΝ βρήκα στο Ναό. Προσευχηθείτε, παιδιά Μου, και να πηγαίνετε στις εκκλησίες σας, τώρα, για να προσφέρετε τις θυσίες που απαιτούνται για να ζητήσετε επιμονή στην διάρκεια αυτής της τρομερής πνευματικής μάχης για τις ψυχές.

Ο ΥΙΟΣ Μου έχει υποφέρει τόσο πολύ από το Θάνατό ΤΟΥ στο Σταυρό, αλλά αυτό ήταν μόνο μέρος του φορτίου που επιβαρύνθηκε. Η μεγαλύτερη δυστυχία την οποία υπομένει σήμερα είναι για εκείνους που έχουν ήδη χαθεί γι’ ΑΥΤΟΝ. Και τώρα, όπως το πνεύμα του κακού προσπαθεί να πάρει μακριά ΤΟΥ όλους εκείνους που ΤΟΝ αγαπούν, ο Πόνος ΤΟΥ διαπερνά μέσα ΤΟΥ σαν ένα σπαθί, και ΤΟΝ τεμαχίζει στα δύο.

Οι θυσιαστικές ψυχές θα υποστούν τώρα το μεγαλύτερο πόνο, καθώς η καταδίωξη εναντία στα παιδιά του Θεού θα εντείνεται. Με το Σταυρό του ΥΙΟΥ Μου έχετε σωθεί. Με το Σταυρό ΤΟΥ θα πολεμήσετε το κακό και ο Σταυρός ΤΟΥ, όταν είναι ευλογημένος, θα σας προστατεύσει.Αλλά, εάν αυτός ο Σταυρός αλλάξει ή φαίνεται διαφορετικός, θα είναι μια κοροϊδία του Θανάτου του ΥΙΟΥ Μου, ο Οποίος πέθανε για να σώσει τους αμαρτωλούς. Πρέπει να διατηρήσετε τους παραδοσιακούς Σταυρούς, γιατί σύντομα θα εξαφανιστούν.

Αγαπημένη Μητέρα σας

Η Μητέρα της Σωτηρίας

29/07/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.