ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Πολλοί από εσάς, που λέτε ότι ΜΕ υπηρετείτε, δεν είστε άξιοι να σηκωθείτε και να δηλώσετε ότι είστε υπηρέτες του Θεού

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 31 Αυγούστου του 2013, στις 21:45

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, έχω πει σε όλους σας, πριν από λίγο καιρό, να φυτέψετε σπόρους προκειμένου να θρέψετε τις οικογένειές σας, κατά τη διάρκεια της καταδίωξης. Το κάνω αυτό για έναν λόγο.Θα πρέπει να φυτέψετε, έστω και λίγους σπόρους – γνήσιους, καθαρούς σπόρους, οι οποίοι δεν έχουν αλλοιωθεί από την ανθρώπινη παρέμβαση. Θα πολλαπλασιάσω στη συνέχεια τον καρπό, που θα παράγουν και όλοι θα έχουν αρκετά να φάνε, όταν ο κόσμος θα βιώσει τη μεγάλη πείνα. Εκείνες οι ημέρες δεν είναι πολύ μακριά και θα έρθουν για πολλούς λόγους.

Οι καλλιέργειες θα έχουν μολυνθεί με την παρέμβαση των άπληστων αγροτών. Ως αποτέλεσμα οι σοδειές θα είναι ακατάλληλες για να τις φάτε. Από την άλλη, ο πόλεμος θα σημαίνει ότι λίγοι άνθρωποι θα είναι σε θέση να δουλέψουν τη γη.Στη συνέχεια, θα υπάρξει φωτιά, η οποία θα χυθεί πάνω στις τέσσερις γωνιές της Γης, και όλα θα γίνουν άγονα.Αυτές οι τρομερές δοκιμασίες θα προκληθούν από την εξάπλωση του κακού, αλλά πολλοί άνθρωποι θα επιβιώσουν εάν ΜΕ εμπιστευτούν. Θα πρέπει να προετοιμαστείτε τώρα, σαν να έρχεται ένας πόλεμος και όπως θα κάνατε εάν τα τρόφιμα δίνονταν με δόσεις σε συσσίτιο. Να έχετε άφθονο νερό, επειδή ότι έχετε θα πολλαπλασιαστεί από ΜΕΝΑ.

Μην νομίσετε ότι θα σας ζητήσω να εγκαταλείψετε τα σπίτια σας, γιατί αυτό δεν είναι αναγκαίο. Μια μικρή προετοιμασία, όπου θα προσφέρετε βοήθεια ο ένας στον άλλο, είναι το μόνο που χρειάζεται. Το Πολύτιμο Αίμα ΜΟΥ θα καλύψει όλους εκείνους που πιστεύουν στην Προειδοποίησή ΜΟΥ προς την ανθρωπότητα καθώς την περίοδο που θα ανοιχτεί η Τρίτη Σφραγίδα θα ακολουθήσει μια περίοδος πολέμου.

Τόσοι πολλοί θα αγνοήσουν το Λόγο του Θεού, που περιέχεται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης. Τόσοι πολλοί ηγέτες και άγιοι υπηρέτες μέσα στις εκκλησίες ΜΟΥ αδυνατούν να ανταποκριθούν στον Προφήτη ΜΟΥ, έτσι ακριβώς όπως έκαναν πριν από τον κατακλυσμό.

Απευθύνω έκκληση προς τους αγίους υπηρέτες ΜΟΥ, τώρα. Σε ποιόν πιστεύετε; Σε ΜΕΝΑ, τον Ιησού ή στις ασυναρτησίες εκείνων που ισχυρίζονται ότι είναι εμπειρογνώμονες στη θεολογία, αλλά οι οποίοι αγνοούν την Αλήθεια;Ξυπνήστε.Οι Σφραγίδες έχουν ανοίξει.Το καθήκον σας είναι να ΜΕ βοηθήσετε να σώσω ψυχές, αλλά δεν αναμένατε με εγρήγορση τον ήχο της Κλήσης ΜΟΥ.Σας έχω πει ότι θα έρθω σαν κλέφτης μέσα στη νύχτα. Όταν έρθει εκείνη η μέρα θα είναι πολύ αργά για τις ψυχές που δεν έχουν προετοιμαστεί.

Ο χρόνος για τις τρομπέτες να ξεδιπλώσουν τις κρίσεις τους θα έρθει γρήγορα, όχι νωρίτερα απ’ ότι όταν οι Σφραγίδες έχουν αποκαλυφθεί.Και τι θα γίνει τότε;Θα ξυπνήσετε και θα ΜΕ ακολουθήσετε σ’ αυτό το στάδιο ή θα χάσετε για ΜΕΝΑ περισσότερες ψυχές, ενώ διστάζετε;Ενώ περιμένετε τους άλλους να χαράξουν πορεία;

Πρέπει να σας υπενθυμίσω ότι ο ρόλος σας είναι να σώζετε ψυχές.Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσα από τη ζωή σας, σύμφωνα με την οποία υποτίθεται ότι οφείλετε να ΜΕ υπηρετείτε και όχι να υποκύπτετε στην υπερηφάνεια και στο εγωισμό εκείνων που προσπαθούν να αλλοιώσουν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ.Πολλοί από εσάς που βρίσκεστε μέσα στις εκκλησίες ΜΟΥ δεν καταλαβαίνετε την έννοια του Νέου Παράδεισου ΜΟΥ και δεν κατορθώσατε να υπενθυμίσετε στα παιδιά του Θεού για την Υπόσχεση ΜΟΥ. Πρέπει να τους υπενθυμίσετε για την Αλήθεια σχετικά μ’ αυτόν τον καιρό, πριν από την τελευταία ημέρα.

Τόσοι πολλοί από εσάς, αν και είστε ευγενικοί, καλοί, τρυφεροί και με μια ειλικρινή δέσμευση προς την Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη, ξεχνάτε τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ. Τι νομίζετε ότι είναι Αυτή και τι έχετε μάθει; Πόσοι Προφήτες θα χρειαστούν για να σας πείσουν ότι εκείνη η ώρα σάς έχει σχεδόν αγγίξει;

Πότε ακούσατε ότι ο Θεός δε στέλνει τους Προφήτες ΤΟΥ να βοηθήσουν στην προετοιμασία των παιδιών ΤΟΥ για την μάχη ενάντια στην κακία, η οποία προσβάλλει την ανθρώπινη ψυχή. Καιτι είναι αυτό που σας δίνει το δικαίωμα να υποθέσετε ότι το Βιβλίο της Αποκάλυψης περιέχει ψέματα; Αρνείστε πολλά από αυτά που περιέχει και δεν το συζητάτε.Γιατί;Δεν ξέρετε ότι αυτό σημαίνει ότι αρνείστε το Λόγο του Θεού;

Η Υπομονή ΜΟΥ έχει δοκιμαστεί.Ο Θυμός ΜΟΥ είναι μεγάλος. Η πεισματική άρνησή σας να δεχθείτε το Δώρο της Παρέμβασης ΜΟΥ, για να σας προετοιμάσω, ΜΕ προσβάλλει. Με το να καταδιώκετε εκείνους τους αγίους υπηρέτες που ΜΕ αναγνωρίζουν μέσα από αυτά τα Μηνύματα, αρνείστε σε άλλους το Δώρο της Σωτηρίας.Είστε τυφλοί και η άγνοια σας για τις Διδασκαλίες ΜΟΥ και το Λόγο του Θεού, που περιέχονται στην Ιερά Βίβλο του Πατέρα ΜΟΥ – την Αγία Γραφή – είναι εκπληκτική.Λέτε ότι ΜΕ υπηρετείτε, αλλά δεν ΜΕ γνωρίζετε και έτσι δεν μπορείτε να δείτε.

Όταν η πίστη σας είναι αδύναμη, δεν μπορείτε να ανοίξετε την καρδιά σας σε ΜΕΝΑ.Αν ανοίγατε την καρδιά σας σε ΜΕΝΑ, θα ήσασταν σε θέση να ΜΕ ακούτε καθαρά, γιατί θα είχατε γεμίσει με το Άγιο Πνεύμα. Δυστυχώς, πολλοί από εσάς, που λέτε ότι ΜΕ υπηρετείτε, δεν είστε άξιοι να σηκωθείτε και να δηλώσετε ότι είστε υπηρέτες του Θεού.ΜΕ κάνετε να νοιώθω ντροπή και ντροπιάζετε το Όνομά ΜΟΥ, όταν ταπεινώνετε δημοσίως το ποίμνιό σας εις το Όνομά ΜΟΥ. Παραβιάζετε κάθε κανόνα του Θεού, όταν καταδικάζετε εκείνους που ακολουθούν αυτά τα Μηνύματα, γιατί δεν σας έχει δοθεί η εξουσία να το κάνετε αυτό. Η αγάπη για τον εαυτό σας έχει προτεραιότητα έναντι στην αγάπη σας για ΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό και γι’ αυτό το λόγο δεν είστε πλέον άξιοι να ΜΕ υπηρετείτε. Είστε πολύ υπερήφανοι για να σταθείτε μπροστά στο Θρόνο ΜΟΥ.

Ο Σωτήρας σας

31/08/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.