ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Επέλεξα δώδεκα απλούς άνδρες, αμόρφωτους και χωρίς γνώση της Αγίας Γραφής, οι οποίοι ήταν φτωχοί ψαράδες

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 11:08

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν ΕΓΩ, περπατώντας πάνω στη Γη, μπήκα στο Ναό του Θεού για να αποκαλύψω την Αλήθεια, στην αρχή αντιμετωπίστηκα με υπομονή. Πολλοί ιερείς έμειναν έκπληκτοι από τις γνώσεις ΜΟΥ και από ΕΜΕΝΑ τον ίδιο, τον ταπεινό ΥΙΟ ενός ξυλουργού. Άκουγαν λοιπόν με προσοχή, καθώς εξηγούσα τι αναμένεται απ’ αυτούς, καθοδηγούμενος από αυτό που ορίζεται στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ.

Από την ηλικία των δώδεκα ετών ήξερα ποια είναι η Αποστολή ΜΟΥ, αλλά Την ξεκίνησα χωρίς βιασύνη, χωρίς να αποκαλύπτω πολλά, μέχρι να έρθει σωστός χρόνος. Ήξερα ότι πρέπει να προετοιμάσω τον κόσμο για τον Ερχομό ΜΟΥ ως Μεσσία. Ήξερα επίσης ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα η Εκκλησία του Πατέρα ΜΟΥ στη Γη θα ΜΕ απαρνηθεί και θα πει ότι ήμουν απατεώνας.

Επέλεξα δώδεκα απλούς άνδρες, αμόρφωτους και χωρίς γνώση της Αγίας Γραφής, οι οποίοι ήταν φτωχοί ψαράδες. Γιατί το έκανα αυτό; Ήξερα ότι η γνώση που θα τους δώσω θα γίνει αποδεκτή όπως ήταν. Χωρίς καμία προηγούμενη γνώση της Αγίας Γραφής, δε θα μπορέσουν να συγκρίνουν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ με την Αγία Γραφή και δε θα προσπαθούν να βρουν λάθος εξετάζοντας Τις προσεκτικά. Αυτό θα σήμαινε ότι πολλοί από αυτούς δε θα είχαν το θάρρος να διαδίδουν την Αλήθεια. Εκείνοι στις υψηλές θέσεις στην Εκκλησία τους χλεύαζαν, υποστηρίζοντας πως αυτοί οι ανίδεοι άνθρωποι δεν ήταν άξιοι να επιλεχθούν από το Θεό για να διαδίδουν το Άγιο Λόγο ΤΟΥ πέρα από αυτούς. Διότι βεβαίως, έχοντας υπόψη την εκπαίδευσή τους σε πνευματικά θέματα και τη θέση τους στην Εκκλησία του Θεού, ο Θεός θα επέλεγε μονάχα την Εκκλησία ΤΟΥ για να προφητεύει τα Ευαγγέλια. Δεν καταλάβαιναν ότι ο Θεός επιλέγει μόνο τους ταπεινούς και αδαείς, επειδή τέτοιοι δεν παρατάσσουν επιχειρήματα υπέρ ή κατά. Και δεν αντιστέκονται, και δεν έχουν φόβο της απόρριψης, γιατί τίποτα καλύτερο δεν είναι γνωστό σ’ αυτούς. Να θυμάστε ότι ο Θεός δεν επιλέγει εκείνους που εξυψώνουν τον εαυτό τους πάνω από τους άλλους. Αυτό ποτέ δε θα μπορούσε να συμβεί.

Για το λόγο αυτό, κόρη ΜΟΥ, είσαι μισητή στην Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη. Αυτός είναι ο λόγος που ξεσκίζουν τα Μηνύματά ΜΟΥ και Τα γελοιοποιούν. Αυτός είναι ο λόγος που χλευάζουν εσένα: δεν σε θεωρούν άξια να διαδίδεις το Άγιο Λόγο ΜΟΥ. Πώς ΜΕ θλίβουν αυτοί! Το μίσος που θα δεις θα επηρεάζεται κυρίως από την Καθολική Εκκλησία. Εκείνοι ποτέ δε θα δεχτούν ότι θα μπορούσε να σταλεί ένας προφήτης, ο οποίος δεν έχει καμία γνώση της Αγίας Γραφής ή των Διδασκαλιών ΜΟΥ. Θα πουν ότι εξαπλώνεις αίρεση. Θα πουν έτσι, επειδή είναι τόσο μακριά από τις Διδασκαλίες ΜΟΥ, που άρχισαν να πιστεύουν στα δικά τους ψέματα. Να ξέρετε ότι ο προφήτης ΜΟΥ για τους έσχατους καιρούς στάλθηκε, και όχι επιλέχθηκε – διότι αλλιώς δεν μπορούσε να είναι, καθώς αυτή η Τελευταία Αποστολή έχει δημιουργηθεί από τον Πατέρα ΜΟΥ, ο οποίος στέλνει μόνο τους Δικούς ΤΟΥ.

Προειδοποιώ όσους από εσάς ΜΕ χλευάζετε, κάνοντας ελάχιστα από αυτά τα Μηνύματα – το Άγιο Λόγο ΜΟΥ – πρέπει να έρθετε τώρα αμέσως σε ΜΕΝΑ, στο Άγιο Προσκύνημα – μέχρι να ακούσετε τη Φωνή ΜΟΥ. Μόνο τότε μπορώ να σας πάρω και να σας δείξω τι χρειάζομαι από εσάς σ’ αυτήν την κρίσιμη στιγμή της υπηρεσίας σας για το Θεό.

Ο Ιησούς σας

01/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.