ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όσοι ανάμεσα σας υποφέρουν σε μεγάλο βαθμό και οι οποίοι μπορεί να έχουν χάσει κάθε ελπίδα στη ζωή, να ξέρετε ότι είστε στην Καρδιά ΜΟΥ

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 23:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Καρδιά ΜΟΥ λαχταρά για τον κόσμο και για τον καθένα που ζει σε αυτόν και σας υπόσχομαι ότι θα κάνω τα πάντα για να ενώσω όλους εσάς, τα παιδιά του Θεού, μέσα στην Καρδιά ΜΟΥ.

Λατρεύω κάθε άνδρα, γυναίκα και παιδί, ανεξαρτήτως του ποιοι είναι – είτε είναι ισχυροί και πλούσιοι, με επιρροή, είτε ταπεινοί, φτωχοί ή απλοί άνθρωποι, που ζουν συνηθισμένες ζωές. Όλοι εσείς έχετε επιλεγεί να γεννηθείτε από τον Πατέρα ΜΟΥ, ο Οποίος σας δημιούργησε. Κάθε ψυχή έχει ένα σκοπό και κάθε ένας από εσάς είναι ένα πολύτιμο παιδί του Θεού.

Εκείνοι ανάμεσά σας, που υποφέρουν σε μεγάλο βαθμό και οι οποίοι μπορεί να έχουν χάσει κάθε ελπίδα στη ζωή, να ξέρετε ότι είστε στην Καρδιά ΜΟΥ και ότι αισθάνομαι βαθιά τον πόνο σας. Υποφέρω μέσα σας. Δεν πρέπει ποτέ να εγκαταλείψετε την ελπίδα, γιατί έχω μια θέση για εσάς στον Παράδεισο ΜΟΥ. Όταν παραδοθείτε και χάσετε κάθε ελπίδα, τότε γυρίζετε την πλάτη σας στο μέλλον σας, το οποίο είναι γεμάτο από το Φως ΜΟΥ. Αυτό το μέλλον είναι το Δώρο ΜΟΥ προς εσάς και όλα είναι Δικά ΜΟΥ μέσα σ’ αυτό. Θα απομακρύνω την ανησυχία σας. Απλά καλέστε ΜΕ και πείτε ΜΟΥ: “Ιησού, απομάκρυνε τον τρομερό πόνο μου και τα βάσανα μου και επέτρεψε μου να νοιώσω την Αγάπη ΣΟΥ”, και ΕΓΩ θα σηκώσω το βαρύ φορτίο σας αμέσως.

Όταν νιώθετε άδειοι και πιστεύετε ότι κανείς δεν σας αγαπά πραγματικά, πρέπει να ξέρετε ότι ΕΓΩ Είμαι δίπλα σας, γιατί θα σας αγαπώ παντοτινά, ανεξάρτητα από το πόσο έχετε απομακρυνθεί. Όταν πιστεύετε ότι δεν έχετε τίποτα για το οποίο αξίζει να ζείτε, τότε να γνωρίζετε ότι ο Νέος ΜΟΥ Παράδεισος θα σας δώσει την Αιώνια Ζωή. Αλλά θα πρέπει, πρώτα, να αντέξετε τα βάσανά σας σε αυτή τη ζωή. Όμως, και εδώ, θα ξαλαφρώσω πάλι τον πόνο σας και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ΜΟΥ το ζητήσετε.

Πολλοί από εσάς αισθάνεστε ότι είστε άχρηστοι, ότι δεν σας αγαπούν, αποτυχημένοι, ανολοκλήρωτοι και ότι είστε λίγο χρήσιμοι. Νιώθετε κατ’ αυτόν τον τρόπο επειδή ο κόσμος έχει εμμονή με την λεγόμενη επιτυχία και τις φιλοδοξίες. Μόνο οι λίγοι, αυτοί που ανήκουν στην άρχουσα τάξη, φαίνεται να καταφέρνουν να αγγίξουν τέτοια ψηλά επίπεδα. Η πίεση με την οποία τα μέσα ενημέρωσης του κόσμου τιμούν τον πλούτο και την ομορφιά, χρησιμεύουν μόνο στην καταστροφή της εμπιστοσύνης του συνηθισμένου ανθρώπου. Δενείναιαπαραίτητοναεντυπωσιάσετετουςάλλους. Δεν είναι απαραίτητο ή επιθυμητό να εντυπωσιάσετε ΕΜΕΝΑ με τη λεγόμενη επιτυχία σας. Εργαστείτε σκληρά, με κάθε τρόπο και έννοια. Χρησιμοποιήστε τα ταλέντα που σας έχουν δοθεί από το Θεό, αλλά χρησιμοποιήστε τα, προκειμένου να εξυπηρετήσετε τους άλλους και για το καλό όλων. Αλλά να ξέρετε αυτό. Είναι οι αδύναμοι, οι ταπεινοί στο πνεύμα και οι έχοντες μια απλή αγάπη για ΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό, που θα ανυψώσω στη μεγαλύτερη δόξα μέσα στο Βασίλειο ΜΟΥ. Όσοι υποφέρουν τώρα, δε θα υποφέρουν ποτέ ξανά στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο.

Η Υπόσχεσή ΜΟΥ να έρθω και να σας συγκεντρώσω όλους θα εκπληρωθεί κατά τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ. Προσβλέπετε σε αυτήν την Ημέρα με λαχτάρα και χαρά, διότι δεν είναι πολύ μακριά και τότε θα σας φέρω τα Δώρα της αγάπης, της χαράς, της ευτυχίας και της Αιώνιας Ζωής. Αντέξτε και ελάτε κοντά σε ΜΕΝΑ. Είμαι μαζί σας. Ποτέ δε θα σας εγκαταλείψω, αλλά δεν πρέπει να χωριστείτε από ΜΕΝΑ γιατί εάν το κάνετε, τότε θα είστε χαμένοι για ΜΕΝΑ. Ελάτε, βάλτε το κεφάλι σας στον Ώμο ΜΟΥ. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας παρηγορήσω. Επιτρέψτε ΜΟΥ να βάλω ένα τέλος στη θλίψη σας. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σκουπίσω τα δάκρυά σας. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας χαρίσω την Ειρήνη ΜΟΥ.

Τώρα θα σας χαρίσω μια ειδική Ευλογία. Πάρτε την. Αποδεχτείτε το Χέρι ΜΟΥ και όλα θα πάνε καλά. Σας αγαπώ.

Ο Ιησούς σας        

13/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.