ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (122) – Για την αφιέρωση στο Πολύτιμο Αίμα του Ιησού Χριστού

Δόθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 23:30

Αγαπημένε μου Ιησού, ΣΟΥ ζητώ να αφιερώσεις έμενα, την οικογένειά μου, τους φίλους μου και τη χώρα μου στην Προστασία του Πολύτιμου Αίματος ΣΟΥ.

Πέθανες για μένα και οι Πληγές ΣΟΥ είναι και πληγές μου εφόσον αποδέχομαι με χάρη τον πόνο, τον οποίον θα αντέξω στην πορεία μέχρι το Δεύτερο Ερχομό ΣΟΥ.

Υποφέρω μαζί ΣΟΥ, Αγαπημένε μου Ιησού, όταν προσπαθείς να μαζέψεις όλα τα παιδιά του Θεού μέσα στην Καρδιά ΣΟΥ, έτσι ώστε να έχουμε Αιώνια Ζωή.

Κάλυψε εμένα και όλους εκείνους που χρειάζονται την Προστασία ΣΟΥ με το Πολύτιμο Αίμα ΣΟΥ.

Αμήν

18/09/2013 - Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής

Sorry, the comment form is closed at this time.