ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Στο Δεύτερο Έρχομό ΜΟΥ θα κρίνω κάθε πρόσωπο που θα παραμένει ζωντανό πάνω στη Γη εκείνη τη στιγμή, σύμφωνα με το τι έχει κάνει για τη Δόξα του Θεού

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 17:08

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, όταν είπα ότι θα έρθω ξανά για να κρίνω ζώντες και νεκρούς, εννοούσα ακριβώς αυτό. Η Πρώτη Κρίση πρέπει να πραγματοποιηθεί και μ’ αυτό εννοώ ότι στο Δεύτερο Ερχομό ΜΟΥ θα κρίνω κάθε πρόσωπο που παραμένει ζωντανό πάνω στη Γη τη στιγμή εκείνη, σύμφωνα με το τι έχει κάνει για τη Δόξα του Θεού. Η Κρίση ΜΟΥ θα είναι σκληρή, γιατί το Έλεος ΜΟΥ θα έχει ήδη χυθεί, πριν το στάδιο αυτό, πάνω από τη Γη.

Όσοι από εσάς παραμένουν ανυπάκουοι μέχρι το τέλος, με το να ΜΕ απορρίπτετε – παρόλο που η Αλήθεια σας είχε γίνει ήδη γνωστή – θα πρέπει να εκδιωχθείτε μακριά ΜΟΥ. Ποτέ δε θα δεχτείτε το Έλεος ΜΟΥ, ανεξαρτήτως του πόσο ΕΓΩ παρακαλώ για τη σωτηρία σας. Η άρνηση και το μίσος σας για ΜΕΝΑ θα σας φέρουν αιώνια βάσανα και ΕΓΩ θα ρίξω πικρά και θλιβερά Δάκρυα για σας. Αχ! Πόσο θα ποθήσετε την άνεση της Γης, παρόλο που σπαταλήσατε το χρόνο σας όταν ήσασταν εκεί, στην κακή αναζήτηση αμαρτωλών απολαύσεων και εξουσίας και όπου καταπιέζατε άλλους ανθρώπους. Η Γη θα σας φαίνεται σαν ένας παλιός, χαμένος παράδεισος την ώρα που θα ουρλιάζετε για τη βοήθεια ΜΟΥ μέσα στα βάθη του σκότους.

Εκείνοι από εσάς που ΜΕ αγαπούν, αλλά των οποίων οι ψυχές έχουν καταστραφεί από την αμαρτία, δεν πρέπει να έχετε κανένα φόβο γιατί θα σας καταβροχθίσω με το Έλεος ΜΟΥ, εφόσον το ζητήσετε. Όλοι οι αμαρτωλοί θα σωθούν από τη στιγμή που θα εξιλεωθούν στα Μάτια ΜΟΥ, ανεξάρτητα του πόσο σοβαρές είναι οι αμαρτίες τους.

Οι ζώντες που θα ΜΕ υποστηρίζουν, θα υψωθούν στον Ένδοξο Παράδεισο ΜΟΥ. Σε αυτούς θα περιλαμβάνονται: κάθε αμαρτωλός, κάθε θρησκεία, κάθε φυλή, που ΜΕ έχουν καλέσει, ΕΜΕΝΑ το Σωτήρα τους, τον ΥΙΟ του Ανθρώπου, καθώς επίσης και όλοι εκείνοι που ΜΟΥ ζητήσουν να τους σώσω.

Θα αναστήσω τους νεκρούς, αυτούς που έχουν εξαγνιστεί στα βάθη του Καθαρτηρίου, καθώς επίσης και εκείνους που περιμένουν, υπομονετικά, στον Ουρανό, για τον ερχομό αυτής της Μεγάλης Ημέρας. Οι υπόλοιποι θα εξοριστούν.

Ο χρόνος σας πάνω στη Γη έχει καθοριστεί από τον Πατέρα ΜΟΥ και αυτή η μέρα είναι ακόμη άγνωστη σε ΜΕΝΑ, αλλά σας λέγω το εξής. Εσείς που ανήκετε σ’ αυτήν τη γενιά, θα μαζευτείτε και θα μεταφερθείτε στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο όταν Ουρανός και Γη γίνουν ένα. Σας έχει δοθεί ο χρόνος να προετοιμαστείτε, γι’ αυτό χρησιμοποιήστε τον με τον σωστό τρόπο, ώστε να μπορέσετε να έχετε Αιώνια Ζωή και να Την μοιραστείτε μ’ εκείνους που αγαπάτε. Σας ζητώ τώρα να αφιερώσετε κάθε αγαπημένο σας πρόσωπο, την οικογένειά σας, τους φίλους σας και τα έθνη σας σε ΜΕΝΑ, έτσι ώστε να μπορέσω να τους καλύψω με την Προστασία του Πολύτιμου Αίματος ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας

18/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.