ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Κανένας άνθρωπος, κανένας ιερέας, κανένας επίσκοπος, κανένας καρδινάλιος, κανένας πάπας δεν έχει την εξουσία να ξαναγράψει το Λόγο του Θεού

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 19:26

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, οι φτωχοί άγιοι ΜΟΥ υπηρέτες θα τρέξουν σε ΜΕΝΑ μέσα σε μεγάλη θλίψη, όταν θα έχει αλλοιωθεί η Λειτουργία και θα έχει βεβηλωθεί μπροστά ΜΟΥ. Μόνο όταν θα συμβεί αυτό, θα συνειδητοποιήσουν ότι ο Λόγος του Θεού γίνεται γνωστός δια μέσω του Προφήτη του Θεού, και ότι Αυτός είναι η Αλήθεια. Ο Λόγος του Θεού είναι η Αλήθεια. Μόνο Αυτός μπορεί να είναι η πλήρης Αλήθεια, εάν οι Προφητείες που έχουν δοθεί στα παιδιά του Θεού είναι από Αυτόν, ή δεν είναι καθόλου Αλήθεια.

Πολλοί θα συγκεντρωθούν και θα ενωθούν για να προετοιμαστούν να αποτίσουν φόρο τιμής σε ΜΕΝΑ, με τον τρόπο που ΜΕ τιμά, γιατί τίποτα δε θα σταθεί εμπόδιο στο δρόμο τους στη προσπάθεια τους να διατηρήσουν τον Άγιο Λόγο ΜΟΥ, τα Ιερά Μυστήρια ΜΟΥ, τη Θεία Λειτουργία ΜΟΥ και την πιο Ιερή Θεία Ευχαριστία. Αλλά ακόμα και τότε, πολλοί δε θα μπορούν να διακρίνουν τα λάθη που πρόκειται να υποβληθούν στις ανυποψίαστες ψυχές.

Μόνο όταν η Εκκλησία του Θεού θα δηλώσει ότι βρίσκεται σε ένωση με τους ειδωλολάτρες και με τις γελοίες πρακτικές τους, οι πλείστοι από τους αγίους υπηρέτες ΜΟΥ θα καταλάβουν πραγματικά τι συμβαίνει. Μόνο όταν τα ειδωλολατρικά σύμβολα και τα σατανικά σημάδια θα αρχίσουν να εμφανίζονται μέσα, πάνω και στις εξωτερικές εισόδους των Χριστιανικών Εκκλησιών, θα τρέξουν για να σώσουν τη ζωή τους. Θα υπάρξει μεγάλος φόβος στις καρδιές τους, επειδή πολλοί από αυτούς, σ’ εκείνο το στάδιο, δε θα έχουν πουθενά να πάνε καθώς απέτυχαν να προετοιμαστούν για αυτήν την ημέρα. Αυτοί θα είναι εκείνοι που θα κυνηγηθούν διότι δεν ανταποκρίθηκαν στο Κάλεσμα ΜΟΥ. Η υπερηφάνεια τους και ο εγωισμός τους δεν τους επέτρεψαν να αναγνωρίσουν τη Φωνή ΜΟΥ. Τόσοι πολλοί από τους αγίους υπηρέτες ΜΟΥ θα αιφνιδιαστούν και πολλοί θα είναι ανίσχυροι ενάντια στην επικράτεια του ψευδοπροφήτη και του σύμμαχου του, του αντίχριστου. Αυτοί οι δύο θα είναι αμείλικτοι στην προσπάθειά τους να ελέγξουν όλα τα έθνη και όποιος τολμήσει να σταθεί εμπόδιο στο δρόμο τους, θα καταστραφεί.

Την ώρα που εκείνοι οι άγιοι υπηρέτες ΜΟΥ μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη θα παγιδευτούν, εκτός και εάν είναι έτοιμοι, υπάρχουν και οι ψυχές των πιστών, των αφοσιωμένων ακόλουθων ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού, που θα παρασυρθούν σε σοβαρό λάθος και αυτό ΜΟΥ προκαλεί τόση πικρή θλίψη. Πολλοί θα φοβηθούν να δείξουν ανυπακοή στην Εκκλησία, ακόμη και όταν οι Διδασκαλίες ΜΟΥ, το Ιερό Δόγμα ΜΟΥ και όλα τα Μυστήρια θα έχουν αλλοιωθεί. Ας μάθουν λοιπόν τώρα ότι κανένας άνθρωπος, κανένας ιερέας, κανένας επίσκοπος, κανένας καρδινάλιος, κανένας πάπας δεν έχει την εξουσία να ξαναγράψει το Λόγο του Θεού. Όταν κάνουν κάτι τέτοιο, τότε θα έχουν σπάσει το Νόμο του Θεού. Μόνο η Εκκλησία του Θεού, η οποία παραμένει πιστή στις Διδασκαλίες ΜΟΥ, είναι αλάθητη. Από τη στιγμή που αυτός ο δεσμός – ο δεσμός σύμφωνα με τον οποίο μόνο η Αλήθεια κηρύττεται εις το Όνομά ΜΟΥ – σπάσει, τότε διαχωρίζονται από ΜΕΝΑ. ΕΓΩ Είμαι η Εκκλησία. Εσείς, ακόλουθοι ΜΟΥ, άγιοι υπηρέτες ΜΟΥ, είστε κομμάτι ΜΟΥ, όταν τηρείτε το Άγιο Δόγμα ΜΟΥ.

Η Εκκλησία – η Δική ΜΟΥ Εκκλησία – θα παραμείνει άθικτη, γιατί η Αλήθεια δεν μπορεί να αλλάξει. Όσοι χωρίζονται από ΜΕΝΑ, δεν μπορούν να είναι μέρος της Εκκλησίας ΜΟΥ πάνω στη Γη.

 Ο Ιησούς σας  

19/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.