ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τόσοι πολλοί ΜE έχουν ξεχάσει και σε πολλές περιπτώσεις ΜE θεωρούν δεδομένο

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 18:00

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, πόσο μόνος νιώθω όταν τόσοι πολλοί, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που είναι πιστοί στον Ιερό Λόγο ΜΟΥ, ξοδεύουν τόσο λίγο από το χρόνο τους για να ΜΟΥ κρατούν συντροφιά.  Πόσο λαχταρώ για την προσοχή τους, έστω και για μία μόνο στιγμή της ημέρας. Τόσοι πολλοί ΜΕ έχουν ξεχάσει και σε πολλές περιπτώσεις ΜΕ θεωρούν δεδομένο. Δεν γνωρίζετε ότι, απλά με το να ΜΟΥ μιλήσετε, έστω και για λίγο, ΕΓΩ θα χύσω τις Χάρες ΜΟΥ επάνω σας; Εκείνοι που ΜΕ ανακουφίζουν επειδή ΜΟΥ μιλούν – με όποιον τρόπο τους είναι πιο εύκολο – αποκτούν μια εσωτερική ειρήνη που δεν μπορεί να βρεθεί πουθενά αλλού στον κόσμο.

Στην επιδίωξη σας για απόλαυση, ανέσεις και ηδονή, οι εκρήξεις ικανοποίησης σας είναι σύντομες και βραχυπρόθεσμες. Τίποτα, συμπεριλαμβανομένων και των μεγαλύτερων κοσμικών θησαυρών, δε θα σας ολοκληρώσει. Και είναι εξαιτίας ΜΟΥ – του Μεγάλου Ελέους ΜΟΥ – που σας έχει δοθεί ο μεγαλύτερος θησαυρός – το Δώρο μιας ζωής που θα είναι γεμάτη με μεγάλη Δόξα, ένα υπέροχο περιβάλλον, ένα τέλειο, όμορφο σώμα και ικανότητα να αισθάνεστε μια μόνιμη αγάπη, η οποία θα σας κατακλύσει, αλλά θα σας φέρει τεράστια ευτυχία. Αυτή είναι η Αιώνια Ζωή και η ώρα που ΕΓΩ θα σας μεταφέρω στο Νέο Βασίλειο ΜΟΥ πάνω στη Γη έχει πλησιάσει.

Όταν μιλήσετε μαζί ΜΟΥ και ΜΟΥ ζητήσετε να σας προετοιμάσω γι’ αυτή τη Μεγάλη Ημέρα, τότε θα είστε έτοιμοι, αλλά χρειάζεται χρόνος για να γίνουν οι αλλαγές που απαιτούνται από εσάς για τη Μεγάλη Ημέρα του Κυρίου.

Σαν τη νύφη και το γαμπρό, θα πρέπει να έχετε ετοιμάσει τα πάντα πριν την Ημέρα της Μεγάλης Ευλογίας. Θα πρέπει να προετοιμάσετε την οικογένειά σας, τους φίλους σας, τους συγγενείς σας, αρκετά πριν την Ημέρα εκείνη. Στη συνέχεια, κατά την Ημέρα εκείνη, όταν θα έρθω για να δω αυτήν την ένδοξη μετάβαση, θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι τόσο στο σώμα όσο και στην ψυχή, έτσι ώστε να γίνετε άξιοι για να εισέλθετε στο Νέο Παράδεισο.

Για κάθε μέρα που περνάει, και είστε απασχολημένοι με τις ανάγκες των άλλων, θα πρέπει να εξοικονομήσετε τουλάχιστον δέκα λεπτά από την ημέρα σας για την εξιλέωση των αμαρτιών σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί σας αγαπώ και σας καλωσορίζω. Για να επικοινωνήσετε σωστά μαζί ΜΟΥ, θα πρέπει πάντα να έρχεστε μπροστά ΜΟΥ πρώτα ως ένας ταπεινός υπηρέτης. Όταν θα γονατίζετε μπροστά ΜΟΥ ή απλά θα επικοινωνείτε μαζί ΜΟΥ μέσα στην καρδιά σας, να αρχίζετε πάντοτε λέγοντας:

«Ιησού μου, συγχώρησε με γιατί αμάρτησα».

Μετά από αυτό, θα νιώσετε την Παρουσία ΜΟΥ και θα ζω μέσα στην ψυχή σας. Όσο πιο συχνά στρέφεστε σε ΜΕΝΑ, τόσο πιο κοντινοί ΜΟΥ θα γίνετε. Σύντομα θα είμαι σαν ένας Φίλος σας που δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς Αυτόν. Τότε θα απευθύνεστε σε ΜΕΝΑ για κάθε μικρό πράγμα και ΕΓΩ θα Είμαι εκεί. Πάντοτε θα διασφαλίζω εκείνους από εσάς που αφιερώνουν χρόνο για να ΜΟΥ κρατήσουν συντροφιά, θα ευνοηθούν με Χάρες, και οι Ευλογίες ΜΟΥ θα τους επιφέρουν γαλήνη στην ψυχή και ειρήνη στο μυαλό. Να θυμάστε ότι ανταποκρίνομαι αμέσως σε όσους θα ΜΕ αναζητήσουν.

Ο Ιησούς σας      

24/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.