ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Μόνο λίγοι θα έχουν το θάρρος να διακηρύξουν ανοιχτά το Λόγο του Θεού κατά τη Σταύρωση της Εκκλησίας του ΥΙΟΥ Μου πάνω στη Γη

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 12:15 

 

Παιδί Μου, η Σταύρωση της Εκκλησίας του ΥΙΟΥ Μου πάνω στη Γη άρχισε πραγματικά και για τα καλά και όλα τα σημάδια έχουν αρχίσει να φαίνονται.  Ακριβώς όπως όταν ο ΥΙΟΣ Μου είχε καρφωθεί πάνω στο Σταυρό, και μόνο ένας από τους Αποστόλους ΤΟΥ έμεινε μαζί ΤΟΥ μέχρι το τέλος, έτσι και τώρα, λίγοι από τους μαθητές ΤΟΥ πάνω στη Γη τολμούν να υπερασπίζονται φανερά το Μυστικό Σώμα ΤΟΥ στη Γη, την ώρα που βεβηλώνεται, διώκεται και εκμηδενίζεται.

Πολύ λίγοι από αυτούς που ορκίστηκαν αφοσίωση στον ΥΙΟ Μου παρακολούθησαν το μαστίγωμα ΤΟΥ ή περπάτησαν μαζί ΤΟΥ στην ανάβαση προς το όρος Γολγοθά.  Είχα μόνο τέσσερις πιστούς μαθητές – τη ξαδέλφη Μου τη Μαρία, τη Μάρθα, τη Μαρία Μαγδαληνή και τον Ιωάννη – για να Με κρατούν και να Με βοηθήσουν μέσα στην αγωνία Μου, καθώς έπρεπε να μαρτυρήσω τα φριχτά βασανιστήρια του ΥΙΟΥ Μου.  Πολλοί θα ακολουθήσουν τις οδηγίες του ΥΙΟΥ Μου μέσα από τα ιερά αυτά τα Μηνύματα προς τον κόσμο, αλλά μόνο λίγοι θα έχουν το θάρρος να διακηρύξουν ανοιχτά το Λόγο του Θεού κατά τη Σταύρωση της Εκκλησίας του ΥΙΟΥ Μου πάνω στη Γη.

Η θλίψη Μου αυτή τη στιγμή είναι μεγάλη, καθώς όλα όσα έχουν προλεχθεί από Εμένα κατά τις εμφανίσεις μου στη Λα Σαλέτ και στη Φάτιμα, τώρα εκτυλίσσονται μπροστά σας, αλλά πολλοί από εσάς είναι τυφλοί.  Εκείνοι από εσάς που αφιέρωσαν ώρες στα πιο ιερά Προσυνήματα Μου, θα πρέπει να έρθετε και να Μου ζητήσετε, ως Μητέρα σας, να σας ανοίξω τα μάτια σας στην Αλήθεια.  Θα πρέπει να Μου ζητήσετε να αφιερώσω τις καρδιές και τις ψυχές σας στον ΥΙΟ Μου, αλλιώς θα ΤΟΝ αρνηθείτε και εσείς.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας

Μητέρα της Σωτηρίας

25/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.