ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θεός Πατέρας: Εάν χρειαστεί να καταστρέψω πόλεις για να σταματήσω την εξάπλωση του κακού, τότε θα το κάνω

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 17:55

Αγαπημένη ΜΟΥ κόρη, το Χέρι της Δικαιοσύνης ΜΟΥ πέφτει πάνω στον κόσμο και θα τιμωρήσω όσους βλάπτουν τα παιδιά ΜΟΥ, στο σώμα και στην ψυχή. Πρέπει να φοβάστε την Οργή ΜΟΥ, καθώς επίσης να αποδεχθείτε το Έλεός ΜΟΥ.

Θα παρέμβω στις χώρες σας, προκειμένου να σταματήσω την κλιμάκωση των πολέμων και εάν χρειαστεί να καταστρέψω πόλεις για να σταματήσω την εξάπλωση του κακού, τότε θα το κάνω. Καθώς η κακία των ανθρώπων μεταδίδεται σαν ιός, θα κόψω αυτές τις ψυχές στα δύο και θα τις ρίξω κάτω. Πόσο ΜΕ αηδιάζουν οι κακές αμαρτίες της έκτρωσης, του πολέμου, της δολοφονίας και της απάτης εκείνων, που βοηθούν στην εξάπλωση της αμαρτίας. Tώρα θα πληρώσουν το τίμημα γι αυτό.

Εκείνοι που κατέχουν πολιτικές θέσεις, οι οποίοι ελέγχουν την ύπαρξη της άμβλωσης, θα είναι οι πρώτοι που θα τιμωρηθούν. Αναμένετε τώρα, καθώς θα δείτε πόσο θα υποφέρουν για τους αποτροπιασμούς που ανέχονται ενώπιον ΜΟΥ. Εκείνες οι ομάδες, που σχεδιάζουν την εξόντωση του παγκόσμιου πληθυσμού μέσω της άμβλωσης, θα πεθάνουν με αγωνία από το Χέρι ΜΟΥ. Θα αποδοθεί Δικαιοσύνη πάνω σε αυτούς τελικά, καθώς ΕΓΩ δε θα τους επιτρέψω πλέον να προκαλούν τέτοια κακία στα παιδιά ΜΟΥ. Οι αλαζονικοί ισχυρισμοί τους, ότι ενεργούν για το καλό του ανθρώπου, θα σιγήσουν, γιατί έχουν αποκοπεί από ΜΕΝΑ και τώρα θα έχουν λίγο χρόνο στη διάθεση τους για να εξαγοράσουν τις ψυχές τους.

Εκείνοι οι οποίοι πήραν την ευθύνη να διδάξουν στα παιδιά ΜΟΥ την Αλήθεια των Ευαγγελίων, θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη αυτή την Υπόσχεση. Θα σας εξυψώσω όταν λέτε την Αλήθεια, αλλά θα σας ρίξω στην άβυσσο, εάν και όταν βεβηλώσετε τη Θεία Ευχαριστία. Και ενώ οι ψεύτες θα σας πείσουν για την ανάγκη να αλλάξει η Αλήθεια και θα σας καταδιώξουν, αυτό θα είναι ένα τίποτα μπροστά στο σκοτάδι, που θα ρίξω πάνω σε ολόκληρη τη Γη. Στη συνέχεια, θα υπάρξει κλάμα και τρίξιμο των δοντιών, αλλά κανείς δε θα σας ακούσει. Δε θα βλέπετε πλέον, ούτε θα ακούτε τίποτα, αλλά θα νιώσετε τον πόνο αυτών των ψυχών, τις οποίες καταστρέψατε εξαιτίας της αποστασίας, που εσείς βοηθήσατε να αναζωπυρωθεί μέχρι να τυλίξει τις ψυχές αυτών των ιερών υπηρετών ΜΟΥ, τους οποίους εσείς καθοδηγείτε.

Να φοβάστε την Οργή ΜΟΥ, γιατί θα κατέβει πάνω σας ξαφνικά και τότε θα είναι πολύ αργά για σας. Ποτέ δε θα δείτε το Πρόσωπό ΜΟΥ. Δίνω στους ηγέτες όλων εκείνων, που ελέγχουν τις Εκκλησίες ΜΟΥ πάνω στη Γη, αυτή την τελική προειδοποίηση.

Η αποτυχία να υπερασπιστείτε το Λόγο του Θεού και να διατηρήσετε τη Θεία Ευχαριστία θα οδηγήσει στο θάνατο και στην απόγνωση. Δε θα σας δώσω το χρόνο για να καταστρέψετε τις ψυχές που έχουν γίνει στόχος των εχθρών ΜΟΥ.

Ο Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός 

26/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.