ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Αληθινή Εκκλησία ΜΟΥ θα διωχθεί έξω από τη Ρώμη και θα πρέπει να υπομείνει για πολλά χρόνια την ερήμωση

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 15:23

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, πάντοτε να υπενθυμίζεις εκείνους που πιστεύουν σε ΜΕΝΑ αλλά δεν έχουν ιδέα ότι η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ πλησιάζει, ότι θα πρέπει πάντοτε να επαγρυπνούν για τα σημάδια που είχαν προφητευτεί στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ, για τη χρονική περίοδο που θα προηγηθεί της Μεγάλης Ημέρας .

Η μεγάλη αποστασία είναι το πρώτο σημάδι. Αυτό συμβαίνει όταν η πίστη στην Αλήθεια – το Λόγο του Θεού – εξαφανίζεται και όταν η αμαρτία δοξάζεται σε κάθε μέρος του κόσμου. Το σημάδι για το πότε η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ έφθασε πολύ κοντά θα είναι όταν η μεγάλη αποστασία καταλάβει την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη από μέσα της. Όταν δείτε εκείνους, που ισχυρίζονται ότι έχουν διοριστεί από ΕΜΕΝΑ για να καθοδηγήσουν την Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη, να ασχολούνται με τον κοσμικό κόσμο, προκειμένου να κερδίσουν εύνοια, να ξέρετε ότι οι αλλαγές έχουν αρχίσει. Όταν δείτε τη Μεγάλη Θυσία – τη Σταύρωσή ΜΟΥ – να συζητείται και νέες έννοιες που να αφορούν τη Θεία Ευχαριστία ΜΟΥ, να ξέρετε ότι η Εκκλησία ΜΟΥ θα ριχτεί στην έρημο.

Με την Εκκλησία ΜΟΥ ενοώ εκείνους που δεν αποκλίνουν από την Αλήθεια και οι οποίοι συνεχίζουν, όπως και πριν, να δέχονται το Λόγο του Θεού. Η Αληθινή Εκκλησία ΜΟΥ θα διωχθεί έξω από τη Ρώμη και θα πρέπει να υπομείνει για πολλά χρόνια την ερήμωση. Θα καταπατηθεί από λαούς και θα υποφέρει, αλλά με τη Χάρη ΜΟΥ θα παραμείνει ανέπαφη και εκείνες οι γενναίες ψυχές που αρνούνται να ΜΕ εγκαταλείψουν, θα πάρουν εξαιρετικά Δώρα από ΕΜΕΝΑ. Καθώς τα αποτρόπαια, ούτω καλούμενα «θαύματα», θεραπείες και χειρονομίες ψεύτικης ταπείνωσης και αγάπης για την ανθρωπότητα θα συμβούν μέσα στο κέλυφος της Εκκλησίας ΜΟΥ, θα δείτε την αληθινή θαυματουργική ΜΟΥ Παρέμβαση. Δια μέσω των Δικών ΜΟΥ Ομάδων της Σταυροφορίας της Προσευχής, θα κάνω γνωστή την Παρουσία του Αγίου Πνεύματος σε όσους τους κοροϊδεύουν και τους χλευάζουν. Πολλά θαύματα θα απευθυνθούν στις Ομάδες Προσευχής ΜΟΥ και σ’ εκείνους που απαγγέλλουν τις Προσευχές της Σταυροφορίας ως ένα Δώρο που θα βοηθήσει τους αγαπημένους ΜΟΥ μαθητές να αντιμετωπίσουν τις θρησκευτικές διώξεις.

Η καταδίωξη για την οποία μιλώ είναι κυρίως πνευματική. Οι αληθινοί ΜΟΥ μαθητές, και εννοώ όλοι οι Χριστιανοί, με οποιαδήποτε ονομασία, παντού, θα παρακολουθούν με μεγάλη θλίψη όταν θα πρέπει να βιώσουν τη μεγάλη απάτη που θα κατέβει πάνω στην Καθολική Εκκλησία. Η Καθολική Εκκλησία θα αγκαλιάσει τον κοσμικό κόσμο και θα δηλώσει ότι το θανάσιμο αμάρτημα δεν υφίσταται πλέον. Η αμαρτία δε θα αναγνωρίζεται και προκειμένου να παραπλανήσουν τους αθώους, θα πουν ότι δεν είναι δύσκολο να εισέλθουν στη Βασιλεία ΜΟΥ. Οι εξομολογήσεις στη σημερινή τους μορφή θα σταματήσουν. Θα πουν στους ανθρώπους ότι μπορούν να μετανοήσουν με το δικό τους τρόπο, και ως εκ τούτου, πολλοί τότε δε θα μπουν στον κόπο να ζητήσουν την Συγχώρεσή ΜΟΥ. Δε θα το κάνουν αυτό επειδή δε θα αποδέχονται πλέον ότι η αμαρτία προκαλείται σκόπιμα και ότι, για το λόγο αυτό, ο Θεός θα τα συγχωρήσει όλα. Αυτό είναι το λάθος που είχε προαναγγελθεί και το οποίο θα οδηγήσει εκατομμύρια στις φωτιές της Κόλασης και θα οδηγηθούν εκεί από τον ψευδοπροφήτη και τον αντίχριστο.

Σύντομα όλες οι παγανιστικές γιορτές και φεστιβάλ θα ενταχθούν μέσα στις Καθολικές Εκκλησίες παντού. Οι ειδωλολάτρες και εκείνοι που μισούν το Θεό θα κληθούν να ανέβουν στις Αγίες Τράπεζες μπροστά στα Αρτοφόρια. Αυτή η γιορτή θα ανακοινωθεί ως νέα μορφή της Κοινωνίας – όλα τα παιδιά του Θεού ενωμένα μαζί, προκειμένου να σέβονται τις πεποιθήσεις και τα ανθρώπινα δικαιώματα ο ένας του άλλου. Και εσείς, ακόλουθοι ΜΟΥ, θα κληθείτε να δείξετε σεβασμό για εκείνους που θέλουν να καταστρέψουν την Παρουσία ΜΟΥ στη Θεία Ευχαριστία. Θα κατηγορηθείτε ως αντι-χριστιανοί εάν δεν αγκαλιάσετε την ειδωλολατρία. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θα ξεγελαστείτε. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, θα βεβηλωθώ. Θα κάνουν το ίδιο στα σχολεία, προκειμένου να καταργήσουν το Χριστιανισμό. Θα κάνουν το ίδιο σε πολιτικούς κύκλους, όταν όλα όσα έχουν να κάνουν με ΜΕΝΑ θα εξαφανιστούν. Καμία άλλη θρησκεία δε θα καταδιωχθεί με τέτοιο μίσος. Ο Χριστιανισμός, επειδή είναι η Αλήθεια, θα καταστραφεί.

Αυτό που δεν συνειδητοποιείτε είναι, ότι με το να προθυμοποιηθείτε να συμμετάσχετε σε αυτή την κακή βεβήλωση, οι ψυχές σας θα σκοτεινιάσουν και με τον καιρό θα εγκαταλείψετε τη Σωτηρία σας.

Προδώστε ΜΕ και θα σας συγχωρήσω. Απαρνηθείτε ΜΕ και θα σας συγχωρήσω. Αλλά, όταν ΜΕ βεβηλώνετε και ορκίζεστε υποταγή στο θηρίο, χωρίζεστε εξ’ ολοκλήρου από ΜΕΝΑ και θα το βρίσκετε αδύνατο να αποδεχθείτε το Έλεός ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας 

28/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.