ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σύντομα θα σας ζητήσουν να χρησιμοποιήσετε την πίστη σας για να δημιουργήσετε μια πολιτική εκστρατεία σε όλο τον κόσμο για να σωθούν οι φτωχοί

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 6 Οκτωβρίου του 2013, στις 23:20

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η φωνή του ψευδοπροφήτη βρυχάται για οτιδήποτε είναι ιερό μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ. Λίγα, όμως, θα λέγονται για τη σημαντικότητα της υποστήριξης των Διδασκαλιών του Θεού, τα Μυστήρια και τη διακήρυξη της Αλήθειας. Αντί αυτού, θα δείτε εκτροπές, όπως η φροντίδα των φτωχών και των πεινασμένων του κόσμου, και αυτό θα θεωρείται ως το πρωταρχικό σας καθήκον ως υπηρέτες του Θεού.

Ως υπηρέτες και ακόλουθοι του Θεού στην Εκκλησία, η πρώτη σας υποταγή είναι στην Αλήθεια των όσων σας έχω πει. Το να αγαπάτε τους φτωχούς και τους πεινασμένους και να τους βοηθάτε είναι ένα καλό πράγμα, αλλά η Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη έχει ένα πολύ μεγαλύτερο ρόλο, για τον οποίο έγινε όρκος προς ΕΜΕΝΑ. Αυτό περιλαμβάνει τη διδασκαλία της Αλήθειας σε ό, τι σας δίδαξα και θα το κάνετε αυτό, εάν ΜΕ αγαπάτε αληθινά.

Η Εκκλησία έχει μια Αποστολή να διδάξει την Αλήθεια των Διδασκαλιών ΜΟΥ. Το να πάρει κανείς μια πτυχή του Λόγου ΜΟΥ για να βοηθήσει τους φτωχούς είναι θαυμαστό, αλλά παραπλανητικό, καθώς οι Διδασκαλίες ΜΟΥ δηλώνουν σαφώς ότι θα πρέπει να βοηθήσετε τους φτωχούς στην ψυχή. Βοηθήστε τους να θεραπεύσουν την ψυχή τους, προτού να τους βοηθήσετε να απαλλαγούν από βάσανα της ζωής. Αν σας δώσω ένα φτωχό και σας ζητήσω να τον βοηθήσετε, πώς θα το κάνετε αυτό; Θα του δώσετε ρούχα; Χρήματα για να ταΐσει την οικογένειά του; Ή θα πρέπει να σώσετε την ψυχή του πρώτα;

Σύντομα θα σας πουν να εστιάσετε όλη την προσοχή σας στους φτωχούς του κόσμου. Θα σας ζητήσουν χρήματα – και αυτά θα ληφθούν από διάφορες πηγές για να βοηθήσουν τους φτωχούς του κόσμου, τους άνεργους και τους άστεγους. Θα σας πουν ότι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, πάντα αγαπούσα τους φτωχούς. Το πρόβλημα είναι το εξής. Ψάχνω πρώτα τους φτωχούς του πνεύματος – για να τους απελευθερώσω από τις χαμένες ζωές τους. Οι φτωχοί στην ψυχή – εκείνοι που έχουν λίγη πνευματική αίσθηση για το Θεό – είναι αυτοί που ΕΓΩ ποθώ. Μακάριοι είναι εκείνοι που είναι φτωχοί σε αυτή τη ζωή, που έχουν λίγα να δείξουν γι’ αυτήν, αλλά που ΜΕ αγαπούν, γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι καθόλου φτωχοί. Ο πλούσιος άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει καμία αγάπη για ΜΕΝΑ, έχει περισσότερη ανάγκη από την Αγάπη ΜΟΥ, το Έλεος ΜΟΥ, την Καλοσύνη ΜΟΥ, από εκείνους που είναι αναγκασμένοι να βρουν τροφή, ρούχα και στέγη. Ο τρόπος που ΜΕ αγαπάτε και ο τρόπος που ΜΟΥ ζητάτε να σας σώσω είναι αυτό, στο οποίο πρέπει να δώσετε προσοχή. Τα Μυστήρια θα είναι η σωτήρια δύναμη για αυτούς που είναι είτε πλούσιοι είτε φτωχοί, αλλά που δεν έχουν καμία αγάπη για ΜΕΝΑ.

Σύντομα θα σας ζητηθεί από τους ηγέτες στις Εκκλησίες ΜΟΥ παντού να χρησιμοποιήσετε την πίστη σας για να δημιουργήσετε μια πολιτική εκστρατεία σε όλο τον κόσμο για να σώσετε τους φτωχούς. Τίποτα δεν σας πουν για να σας ενθαρρύνουν να προετοιμαστείτε για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, γιατί δε θα τολμούν να σας προετοιμάσουν γι’ αυτήν τη Μεγάλη Μέρα. Θα προσπαθήσουν μάλλον να στρέψουν το μυαλό σας από πάνω ΜΟΥ ζητώντας σας να περάσετε περισσότερο χρόνο τιμώντας τα έργα του ψευδοπροφήτη.

Πολύ σύντομα τα αγία αγάλματα, κειμήλια, αφίσες, φλιτζάνια και μεγάλα έργα ζωγραφικής που θα απεικονίζουν τον ψευδοπροφήτη θα τοποθετηθούν στις Εκκλησίες παντού. Η εικόνα του, μαζί με εκείνη του αντίχριστου, με τον καιρό, θα κοσμούν πολλούς δημόσιους χώρους, εκκλησίες, πολιτικά κέντρα, καθώς και σ’ αυτές τις χώρες όπου τα κοινοβούλια τους θα αγκαλιάσουν την Καθολική Εκκλησία ως ένα «νέο φως». Αυτό θα δημιουργήσει μια νέα μορφή ψεύτικου ευαγγελισμού, και επειδή θα απευθύνεται σε μια σύγχρονη κοσμική κοινωνία, θα προσελκύσει θαυμαστές από όλο τον κόσμο.

Ούτε μία λέξη δε θα αναφέρεται στη σημασία των Ιερών Μυστηρίων, που δόθηκαν στον κόσμο ή στις σημαντικές Χάρες, τις οποίες παρέχουν. Αντί αυτού, το καθένα από αυτά τα Μυστήρια θα υποτιμηθεί – επιπλέον έννοιες θα προστεθούν, προκειμένου να αποταθούν σε αυτούς που τα αρνούνται έτσι όπως είναι. Αυτό θα γίνει με την ελπίδα ότι το βδέλυγμα της βεβήλωσης των Μυστηρίων ΜΟΥ θα προσφέρεται όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, για να τους πάρουν μακριά από το Θεό, έτσι ώστε οι εχθροί του Θεού να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τη συμφωνία τους με το διάβολο.

Ο διάβολος θα παραπλανήσει πολλούς από αυτούς που ανήκουν στην Εκκλησία ΜΟΥ σε τούτο το χρονικό διάστημα της ιστορίας. Θα το κάνει αυτό με τον πιο όμορφο και πειστικό τρόπο και θα δικαιολογεί τα ψέματα, όταν υπηρέτες του θα λένε ότι ΕΓΩ εγκρίνω αυτές τις νέες αλλαγές. Θα παραποιήσουν τα Λόγια ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού, προκειμένου να κερδίσουν τις ψυχές. Οι Διδασκαλίες ΜΟΥ θα διαστρεβλωθούν για να καταστρέψουν την Εκκλησία ΜΟΥ και να κλέψουν εκείνες τις ψυχές που βρίσκονται πιο κοντά σε ΜΕΝΑ. Εκατομμύρια θα δεχτούν τα ψέματα χωρίς καμία έγνοια για τον κόσμο. Πρέπει να προσεύχεστε γι’ αυτούς με την ελπίδα ότι θα συνειδητοποιήσουν, εγκαίρως, ότι κάτι είναι λάθος.

Όταν ΕΓΩ διορίζω ηγέτες και όταν μία επιλεγμένη ψυχή έχει διοριστεί για να διαδώσει τον Άγιο Λόγο ΜΟΥ, μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη, η Αλήθεια είναι πάντοτε απλή, σαφής, περιεκτική, και κατ ‚ευθείαν στην ουσία. Όταν σας λένε ψέματα, μέσω της επιρροής του πνεύματος του κακού, θα μπερδευτείτε. Οι φράσεις δε θα έχουν νόημα. Οι λεγόμενες βελτιώσεις, που θα παρουσιαστούν από τους εχθρούς μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ, θα σημαίνουν ότι η Αλήθεια δεν είναι «αρκετά καλή».

Ο Λόγος ΜΟΥ, τα Μυστήρια ΜΟΥ, οι Διδασκαλίες ΜΟΥ δεν χρειάζεται να βελτιωθούν, γιατί προήλθαν από ΜΕΝΑ. ΕΓΩ Είμαι ο Θεός. Είμαι Τέλειος. Ο Λόγος ΜΟΥ παραμένει για πάντα. Κάθε άνθρωπος που παραποιεί τον Πιο Ιερό Λόγο ΜΟΥ είναι εχθρός του Θεού. Ο Θυμός ΜΟΥ είναι μεγάλος αυτή τη στιγμή και κάθε άνθρωπος που αντιμετωπίζει το Σώμα ΜΟΥ, την Ύψιστη Θεία Ευχαριστία, με ασέβεια και δηλώνει ότι καθοδηγεί τους ανθρώπους ΜΟΥ, να ξέρετε ότι αυτό είναι αναληθές. Ποτέ δε θα ζητήσω σε ένα ηγέτη της Εκκλησίας ΜΟΥ να αλλάξει το Λόγο του Θεού, με την εισαγωγή νέων εννοιών ή νέων ερμηνειών. Αυτό δε θα μπορούσε ποτέ να ισχύσει.

Ο Ιησούς σας 

06/10/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.