ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θεός Πατέρας: Ο σατανάς και οι δαίμονές του έχουν προσλάβει ένα πολύ μεγάλο στρατό

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 8 Οκτωβρίου του 2013, στις 15:40

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, οι Θείες Δυνάμεις ΜΟΥ δίνονται σε όλα τα παιδιά ΜΟΥ που απευθύνονται σε ΜΕΝΑ, ζητώντας ΜΟΥ – μέσω του ΥΙΟΥ ΜΟΥ – να τους στηρίξω κατά τη διάρκεια αυτών των καιρών των μεγάλων δοκιμασιών πάνω στη Γη.

Η αμαρτία είναι τόσο αχαλίνωτη που ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ υποφέρει τώρα την ίδια αγωνία, όπως αυτήν που υπέμεινε για τον καθένα από εσάς πάνω στο Σταυρό. Η αμαρτία είναι τόσο διαδεδομένη που έχετε πάθει όλοι ανοσία σε αυτήν και στο κακό που την τρέφει. Παιδιά ΜΟΥ, θα πρέπει να έρθετε σε ΜΕΝΑ και ποτέ να μην εγκαταλείψετε την αναζήτηση της ειρήνης και της αγάπης. Ποτέ μην πιστέψετε ότι ΕΓΩ δε θα ακούσω τις φωνές σας, όταν ΜΕ φωνάζετε, ανεξαρτήτως του πόσο μικροί είστε.

Ο Δεύτερος Ερχομός του ΥΙΟΥ ΜΟΥ θα δημιουργήσει μεγάλο όλεθρο, διαίρεση, δυσπιστία, μίσος και θλίψη, καθώς η Αλήθεια του Ιερού Λόγου ΜΟΥ θα πεταχτεί στην άκρη. Ο σατανάς και οι δαίμονές του έχουν προσλάβει ένα πολύ μεγάλο στρατό – ένα στρατό τόσο μεγάλο και ισχυρό που είναι πέρα από ό, τι μπορείτε να πιστέψετε, εάν μπορούσατε να δείτε πώς έχει δημιουργηθεί. Αυτός ο στρατός ελέγχει, παιδιά ΜΟΥ, οτιδήποτε λέγεται δημοσίως. Πολύ σπάνια, από τώρα και στο εξής, θα σας λένε την Αλήθεια. Μ’ αυτό εννοώ την Αλήθεια σύμφωνα με την Ύψιστη Ιερή Συμφωνία ΜΟΥ.

Όλα τα θέματα που σχετίζονται με τον κόσμο μέσα στον οποίο ζείτε δε θα σας αποκαλυφθούν όπως είναι στην πραγματικότητα, όπως οι πόλεμοι, τους οποίους θα βιώσετε σύντομα, που σκόπιμα δημιουργούνται για να καταστρέψουν τους ανθρώπους ΜΟΥ. Κανένας από αυτούς τους πολέμους δε θα είναι για το καλό του ανθρώπου, ούτε και θα είναι δίκαιος. Ο Λόγος ΜΟΥ, που δόθηκε στον κόσμο, από τον καιρό που ο πρώτος Προφήτης αποκάλυψε τις Επιθυμίες ΜΟΥ, δε θα λαμβάνεται πλέον σοβαρά υπόψη. Ο Λόγος του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού, θα γίνει αντικείμενο κατάχρησης και θα βεβηλωθεί προκειμένου να δικαιολογήσουν τα ψεύδη.

Είναι καιρός για όλους εκείνους που κλήθηκαν στην υπηρεσία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ να είναι σε εγρήγορση. Δεν μπορείτε να αγνοήσετε αυτό το Κάλεσμά ΜΟΥ προς την ανθρωπότητα. ΕΓΩ, μέσω του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, σας ζητώ να μείνετε μαζί, σε ένωση με ΑΥΤΟΝ σε όλους τους καιρούς. Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, είστε ο πρώτος στόχος του σατανά, καθώς αυτός δε θα ησυχάσει μέχρι που να καταλάβει, πρώτα, την Εκκλησία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ πάνω στη Γη. Χωρίς την Εκκλησία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, θα αποτύχει να προσελκύσει εκείνες τις ψυχές που ποθεί περισσότερο. Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, θα πληγωθείτε και θα βασανιστείτε από το θηρίο – τον αντίχριστο – εάν υποκύψετε στις πιέσεις που θα σας εξαναγκάσουν να αγκαλιάσετε το νέο ψεύτικο δόγμα, το οποίο προετοιμάζεται τώρα προσεκτικά και ανελέητα.

ΕΓΩ, ο Πατέρας όλων σας, ο Θεός ο Ύψιστος, επιθυμώ να γίνει γνωστό ότι ο αντίχριστος βρίσκεται στη φάση να αγκαλιαστεί από τους εχθρούς ΜΟΥ σε μυστικές τελετές. Τελεί την ορκωμοσία πίσω από κρυμμένους τοίχους, σε χώρους, οι οποίοι είναι προορισμένοι για τη λατρεία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ. Η εκκλησιαστική μασονία, την οποία θα διαπιστώσετε τώρα, παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτόν τον αποτροπιασμό. Δυστυχώς, όλα αυτά θα πρέπει να πραγματοποιηθούν πριν ολοκληρωθεί η Συμφωνία ΜΟΥ, για να μαζέψω όλα τα παιδιά ΜΟΥ πίσω στο Παράδεισο που δημιούργησα γι’ αυτούς, σε μια πρώτη φάση.

Αυτό θα εξαρτάται από εκείνους από εσάς, που είναι οι επιλεγμένοι ΜΟΥ, για να αναγνωρίζεται πάντα η Αλήθεια, ώστε να μπορείτε να βοηθήσετε τον ΥΙΟ ΜΟΥ να σώσει τις άλλες ψυχές που θα δώσουν έναν όρκο για να ακολουθήσουν το θηρίο.

Η Εικόνα του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, γνωστή σε όλο τον κόσμο, σύντομα θα αντικατασταθεί από την εικόνα του ψευδοπροφήτη. Η εικόνα του θα λατρεύεται πρώτη, αντί εκείνη του ΥΙΟΥ ΜΟΥ. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν μεγάλες εικόνες, σε κάθε μορφή, του θηρίου, του οποίου το σύμβολο 666 θα είναι ενσωματωμένο μέσα σε κάθε σήμανση που θα επιβάλλεται σε ένα ανυποψίαστο κόσμο. Θα δείτε αυτό το σήμα κρυμμένο σε εντελώς άθεα αντικείμενα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν με τον ίδιο τρόπο σαν να ήταν ιερά αντικείμενα. Μια μορφή ροζαρίου θα δημιουργηθεί σύντομα για να ειδωλοποιήσει την ένωση των εκκλησιών του κόσμου. Αυτή η Νέα Παγκόσμια Θρησκεία θα εορτάζεται βεβηλώνοντας τα Ιερά Βιβλία Προσευχής, τα Μενταγιόν, Σκαπουλαρ (αγγ. Scapular), Ροζάρια, Σταυρούς, μετατρέποντας τα σε φυλαχτά που φέρνουν καλή τύχη.

Ο καθένας θα λατρεύει τον αντίχριστο, καθώς θα εκπροσωπεί τον κόσμο που βρίσκεται εκτός θρησκείας, από τη μία πλευρά, αλλά και γιατί θα αγκαλιαστεί από τον ψεύτη απατεώνα μέσα στην Εκκλησία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ πάνω στη Γη, και έτσι θα θεωρείται ότι αντιπροσωπεύει οτιδήποτε είναι ιερό στον κόσμο.

Παιδιά ΜΟΥ, μην αφήνετε τα νέα αυτών των εκδηλώσεων να σχίζουν την καρδιά σας, γιατί όταν ακούτε ΕΜΕΝΑ και ακολουθείτε το Δρόμο του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, θα σας απαλλάξω από ένα μεγάλο μέρος της δίωξης του πνεύματος, που αναμένεται να έρθει. Η προσήλωσή σας σε αυτά τα Μηνύματα θα αποδυναμώνεται από καιρό σε καιρό, από τις επιθέσεις που προκαλεί ο σατανάς. Κάποιοι από εσάς θα το βάλουν στα πόδια. Κάποιοι από εσάς θα αμφιβάλλουν. Η συντριπτική πλειοψηφία από εσάς θα παραμείνουν πιστοί σε ΜΜΕΝΑ και θα σας παραχωρήσω μεγάλες Εύνοιες και Χάρες για την υπακοή σας.

Σας αγαπώ παιδιά. Θα είμαι Ελεήμων και όταν θα ΜΟΥ ζητήσετε, μέσω του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, να σας απαλύνω τις καρδιές σας και να σας βοηθήσω να παραμείνετε σε ειρήνη και να πορευτείτε με αυτοπεποίθηση προς τις Πύλες του Νέου Παράδεισου ΜΟΥ, θα ανταποκριθώ στο κάλεσμα σας.

Ο Στοργικός Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός  

08/10/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.