ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Χαλαρώστε, όλοι σας, και να ξέρετε ότι ο Θεός είναι πάντα Ισχυρός και ότι δεν υπάρχει πράξη, ανεξάρτητα από το πόσο κακή, η οποία δε θα μπορούσε να καταπατηθεί από ΑΥΤΟΝ

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου του 2013, στις 22:30

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, να ξέρεις ότι περπατώ δίπλα σου κάθε μέρα, κάθε λεπτό, περιμένοντας την απάντησή σου. Υπάρχουν φορές όπου έχεις πάρα πολλά να κάνεις γι’ αυτή την Αποστολή, αλλά θα πρέπει πάντοτε να αφήνεις τον κατάλληλο χρόνο στην άκρη για ΜΕΝΑ, τον Ιησού σου. Να θυμάσαι, ΕΓΩ Είμαι πάντα Παρών και ανταποκρίνομαι πάντα σε αυτούς που ΜΕ καλούν. Τίποτα δεν πρέπει ποτέ να σε χωρίσει από τη Συντροφιά ΜΟΥ, επειδή ο χρόνος που αφιερώνεις σε ΜΕΝΑ θα σου αποφέρει μεγάλες Χάρες.

Σήμερα ζητώ από όλους αυτούς που δέχεστε ότι ΕΓΩ μιλώ τώρα σε ολόκληρο τον κόσμο δια μέσου του Βιβλίου της Αλήθειας, να προετοιμαστείτε. Ποτέ μην αφήνετε τα Μηνύματά ΜΟΥ να σας προκαλέσουν προβληματισμό, ανησυχία ή πανικό. Ποτέ μην πιστέψετε ότι θα σας ζητούσα να εγκαταλείψετε τα σπίτια σας και να τρέξετε σε καταφύγια, γιατί μια τέτοια εντολή δεν προέρχεται από Μένα. Το καταφύγια στα οποία αναφέρομαι είναι εκείνα τα μέρη, στα οποία θα πρέπει να πάτε για να συμμετέχετε στη Θεία Λειτουργία και να λάβετε τα Μυστήρια.

Οι πιστοί ΜΟΥ υπηρέτες ετοιμάζονται τώρα, σε όλο τον κόσμο, για εκείνη την ημέρα που θα έρθει, όπου η καθημερινή Θυσία της Λειτουργίας δε θα υπάρχει πια.

Θα πρέπει πάντα να κρατάτε την Ευλογημένη Σφραγίδα του Ζωντανού Θεού στα σπίτια σας και σε οποιαδήποτε μορφή μπορείτε, προκειμένου να το κουβαλάτε επίσης μαζί σας. Αυτή θα σας προστατεύσει από κάθε είδους διώξεις και θα αποκτήσετε την απαραίτητη δύναμη για να παραμείνετε πιστοί στο Θεό και σε όλα όσα καθορίζονται σαφώς μέσα στην Υπεραγία Γραφή.

Χαλαρώστε, όλοι σας, και να ξέρετε ότι ο Θεός είναι πάντα Ισχυρός και ότι δεν υπάρχει πράξη, ανεξάρτητα από το πόσο κακή, η οποία δε θα μπορούσε να καταπατηθεί από ΑΥΤΟΝ.

Όσοι από εσάς επιλέξουν να ανταποκριθούν στο Κάλεσμα ΜΟΥ, είναι ευλογημένοι. Εσείς, με τη σειρά σας, μέσω της πράξης αγάπης για τον πλησίον σας, θα διαδώσετε τη Σφραγίδα του Ζωντανού Θεού όπου κι αν πάτε. Τώρα θα πρέπει να κάνετε το εξής. Εμπιστευτείτε ΜΕ. Ποτέ μην αισθανθείτε ανήσυχοι, γιατί δε σπέρνω το φόβο. Διαδίδω την Αλήθεια, η οποία για κάποιους μπορεί να είναι συντριπτική. ΕΓΩ Είμαι ο Προστάτης σας, ο Σωτήρας σας, και θα έρθω σύντομα για να σας φέρω την τελική σωτηρία και τον αναμενόμενο κόσμο, στον οποίο δε θα υπάρχει κανένα κακό. Να είστε σε ειρήνη. ΕΓΩ θα σας καθοδηγήσω και θα σας προστατεύσω όλους και θα σας δώσω το Δώρο της αντοχής σε όλες τις δοκιμασίες που σας περιμένουν.

Ο Ιησούς σας  

11/10/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.