ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τα σχέδια έχουν ετοιμαστεί από την ανίερη τριάδα, όπου όλα όσα είναι Αληθινά, θα καταργηθούν

Μήνυμα της σειράς; Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 15 Οκτωβρίου του 2013, στις 15:45

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, είναι η επιθυμία ΜΟΥ, όλοι οι ιερείς ΜΟΥ κάτω από κάθε χριστιανική επωνυμία, να αρχίσουν την διατήρηση των Ύψιστων Ιερών Μυστηρίων. Εκείνοι μέσα στην Καθολική Εκκλησία θα είναι οι πρώτοι που θα βιώσουν την καταστροφή και τη βεβήλωση των Μυστηρίων. Όσοι είναι πιστοί σε ΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό, θα προετοιμαστούν επιμελώς για αυτή την τρομερή ερήμωση στην οποία η Εκκλησία ΜΟΥ θα βυθιστεί. Θα πρέπει να προετοιμαστείτε τώρα, γιατί θα είναι μέσα από τη δική σας υποταγή που όλα τα παιδιά του Θεού θα είναι σε θέση να λάβουν τα Μυστήρια με την ιερή τους υπόσταση.

Για όλες τις άλλες Χριστιανικές Εκκλησίες λέω το εξής. Να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας την Υπόσχεση ΜΟΥ να έρθω και πάλι τη Μεγάλη και Λαμπρή Ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ. Να ξέρετε επίσης, ότι κατά τα έτη που προηγήθηκαν αυτού του γεγονότος, όλοι όσοι ΜΕ ακολουθούν θα αντιμετωπίσουν τρομερές δοκιμασίες. Αυτοί που θα πετύχουν να πάρουν νέες θέσεις εξουσίας, στα πλαίσια των εκκλησιών όπου ανήκετε, θα καθοδηγείστε από τον ψευδοπροφήτη και θα επαναλαμβάνετε τις λέξεις που βγαίνουν από το στόμα του και θα μιμείστε τις πράξεις του. 

Αλίμονο σε όσους ταχθούν με την πλευρά του ψευδοπροφήτη γιατί είναι η αντίθεση του Ιωάννη του Βαπτιστή και θα είναι ο πρόδρομος του αντίχριστου, ο οποίος θα κυβερνήσει όλους εσάς.

Θα προστατεύεστε από ΕΜΕΝΑ, γιατί σύντομα θα Είμαι ο Μόνος που θα έχετε για να σας καθοδηγήσει. Μόνο ΕΜΕΝΑ μπορείτε να εμπιστευτείτε για να σας πω την Αλήθεια, όταν θα επηρεάζεστε από τις αιρέσεις, οι οποίες θα παρουσιαστούν σε εσάς ως η νέα μορφή της σύγχρονης Χριστιανικής θεολογίας. Πόσο πονηρός είναι ο σατανάς, διότι ποτέ δε θα σοκάρει – αντιθέτως θα σας προσελκύσει – δια μέσου εκείνων που τον υπηρετούν – προς μια νέα παραποιημένη, αντίστροφη ερμηνεία του Υπεράγιου Λόγου ΜΟΥ.

Τα σχέδια έχουν ετοιμαστεί από την ανίερη τριάδα, όπου όλα όσα είναι Αληθινά, θα καταργηθούν. Ό, τι απευθύνεται στον κοσμικό κόσμο – η ανθρώπινη απληστία και η ανθρώπινη επιθυμία να αγνοήσουν την αμαρτία – θα παρουσιαστούν στους πιστούς μέσα σε όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες. Αυτή η μέρα έχει χαραχτεί πάνω σε πέτρα και θα είναι η τελευταία προσβολή, που θα επιτρέψει ο Θεός, πριν στείλει ΕΜΕΝΑ, τον ΥΙΟ ΤΟΥ τον Μονογενή, για να συγκεντρώσω όλους εκείνους που παραμένουν πιστοί στο Λόγο του Θεού. Όταν τα ψέματα σας παρουσιαστούν, θα φαίνονται σαν κάτι καλό. Το έμβλημα της ταπεινότητας θα είναι κοινό σε όλες τις εκκλησίες σας, καθώς θα υιοθετηθεί από εκείνους ανάμεσα σας που θα σας εξαπατήσουν.

Κάθε χαρακτηριστικό, που συνδέεται με ΜΕΝΑ – η Αγάπη ΜΟΥ για τους φτωχούς, η Αγάπη ΜΟΥ για τους αδύναμους και τους ταπεινούς, η αποδοκιμασία ΜΟΥ για την απληστία, τη φιλαργυρία και τη λαγνεία, θα χρησιμοποιηθούν ως μέρος των επιχειρημάτων που θα δώσουν για να σας αναγκάσουν να αποδεχθείτε αυτό το νέο δόγμα – αυτή τη νέα παγκόσμια θρησκεία, ώστε να προετοιμάσουν τον κόσμο για την επικράτεια του αντίχριστου.

Ως ο Θεός της Αγάπης, σας δίνω αυτές τις προειδοποιήσεις, προκειμένου να σας σώσω. Προσέξτε ΜΕ τώρα. Το μόνο που ζητώ είναι ένα πράγμα. Να παραμείνετε πιστοί στον Άγιο Λόγο ΜΟΥ. Ο Άγιος Λόγος ΜΟΥ δόθηκε σε σας, μέσα στην Αγία Γραφή. Ποτέ δεν μπορεί να αλλάξει. Αλλά οι εχθροί του Θεού θα διαστρεβλώσουν τις έννοιες του. Όταν θα συμβεί αυτό, να απορρίψετε αυτούς που θα σας πουν ότι ο Θεός εγκρίνει τέτοιες αλλαγές. Τίποτα δε θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την Αλήθεια.

Ο Ιησούς σας          

15/10/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.