ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δεν δίνω δικαίωμα σε κανέναν άνθρωπο να κρίνει άλλον, να μιλήσει άσχημα για άλλον ή να ξεστομίζει συκοφαντίες για την πνευματικότητα μιας άλλης ψυχής

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 3 Νοεμβρίου του 2013, στις 19:07 

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο τρόπος για να εντοπίσετε μια σατανική επίθεση είναι να εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι ψυχές που έχουν προσβληθεί από τον πονηρό. Ποτέ δε θα είναι ήρεμες. Αντιθέτως, θα βρίσκονται μέσα σε μια σφοδρή ανησυχία, θα ουρλιάζουν αισχρότητες, θα ψεύδονται και θα βρυχούνται με θυμό ενάντια στους στόχους τους. Ο σατανάς και οι δαίμονές του είναι τρομερά οργισμένοι αυτή τη στιγμή και θα επιτίθενται σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά από εκείνους, που θα μπουν στο δρόμο τους, και θα διακηρύσσουν το Λόγο του Θεού, κατά τη διάρκεια αυτών των καιρών.

Οι ψυχές που είναι γεμάτες από τα χαρακτηριστικά, που σχετίζονται με το διάβολο, όπως η υπερηφάνεια, η αλαζονεία και ο υπερβολικός σεβασμός για τη δική τους ατελή ανθρώπινη νοημοσύνη, θα μπουν στη πρώτη γραμμή για να επιτεθούν ενάντια σε εκείνους που καθοδηγούν το Κατάλοιπο του Στρατού ΜΟΥ. Κάθε τακτική, κάθε πράξη και κάθε φραστική επίθεση θα συνδέονται με ένα βαθύ και έμμονο μίσος για τις ψυχές στις οποίες θα επιτίθενται. Και οι επιθέσεις τους θα έχουν πάντα σαν αποτέλεσμα να νοιώθετε εσείς, τα θύματα, ως να σας έχουν κλωτσήσει στο στομάχι – μια κλασική σατανική επίθεση.

Όταν θα γίνετε μάρτυρες συκοφαντιών, ψευδών κατηγοριών και ύβρεων εναντίον σας, αγαπημένοι ΜΟΥ ακόλουθοι, τότε να ξέρετε ότι αυτό δε θα μπορούσε ποτέ να προέλθει από ΜΕΝΑ, τον Ιησού σας. Δεν δίνω σε κανέναν άνθρωπο το δικαίωμα να κρίνει άλλον, να μιλήσει άσχημα για άλλον ή να ξεστομίζει συκοφαντίες για την πνευματικότητα μιας άλλης ψυχής, στα Μάτια του Θεού. Μόνο ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, μπορώ να κρίνω τον άνθρωπο για τις αμαρτίες του. Σε κανέναν άλλο δεν έχει δοθεί αυτό το δικαίωμα, γιατί ανήκει μόνο σε ΜΕΝΑ.

Όταν κρίνετε κάποιον άλλο στο Άγιο Όνομα ΜΟΥ με μίσος στην καρδιά σας, τότε και εσείς θα κριθείτε από ΜΕΝΑ σύμφωνα με τα έργα σας. Όταν πληγώσετε ένα άλλο παιδί του Θεού και τους ανακηρύττετε κακούς, τότε και εσείς θα κριθείτε ως κακοί στα Μάτια ΜΟΥ. Οφθαλμός αντί οφθαλμού – αυτή θα είναι η τιμωρία σας. Μπορεί να νομίζετε ότι είστε δικαιολογημένοι, όταν συκοφαντείτε μια άλλη ψυχή στο Όνομά ΜΟΥ, αλλά αντί αυτού είστε ένας εχθρός στα Μάτια ΜΟΥ. Εκείνοι που εκθειάζουν τους εαυτούς τους μπροστά ΜΟΥ, με τον ισχυρισμό ότι η ανθρώπινη γνώση τους γύρω από πνευματικά θέματα τους καθιστά ανώτερους, τότε θα πρέπει να γνωρίζουν ότι θα γίνουν ένα τίποτα. Όταν ΜΕ αρνείστε και δηλώνετε ότι ο Άγιος Λόγος ΜΟΥ πηγάζει από το στόμα του πονηρού, τότε έχετε υπογράψει το πεπρωμένο σας και ποτέ δε θα αντικρύσετε το Πρόσωπό ΜΟΥ. Κανένα Έλεος δεν μπορεί να γίνει δικό σας, καθότι έχετε βλασφημήσει εναντίον ΜΟΥ.

Η προειδοποίηση ΜΟΥ, σε όσους ΜΕ προδίδουν, είναι αυτή. Καταπολεμήστε ΜΕ και ποτέ δε θα νικήσετε. Η Δύναμη ΜΟΥ είναι Παντοδύναμη. Κανένας άνθρωπος δε θα ΜΕ νικήσει ποτέ. Ωστόσο, πολλοί θα ραγίσουν την Καρδιά ΜΟΥ, καθώς προσπαθούν να ΜΕ ανταγωνιστούν, δηλώνουν ότι είναι σημαντικότεροι από ΜΕΝΑ και ισχυρίζονται ότι η γνώση τους είναι ανώτερη από τη Δική ΜΟΥ. Μακριά από ΜΕΝΑ, αχάριστοι άνδρες και γυναίκες – οι αμαρτίες σας λόγω βλασφημίας δε θα ξεχαστούν ποτέ.

Ο Ιησούς Χριστός

Ο Σωτήρας της ανθρωπότητας  

03/11/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.